- 554 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Herkesin bir Hikayesi vardır, belki uzun belkide kısa.
Hepimizin bir hikayesi vardır, bazılarımızın uzun, bazılarımızın kısa. Ya anlatmak istemediğimiz, yada anlatmaya değer vermediğimiz. Öyle hikayelerki bunlar hatırlanması dahi istenmez bazen. İçimizi acıtır hatırladıkça. Hayatın en kötü taraflarını içine alarak yaşanmışlıkları, belkide yaşanmak isteyipte yaşanamamışlıkları barındırır içinde. Öyle zamanın içinden geçip gelmişki bu zamana o hikayeler.
Bilinmezki;
Anlatmakmı zor yoksa tekrar anılarda yaşamakmı?
Bazen öyle düşünürsün ki, kendini bir anda o zamanın içerisinde bulursun. Çıkmaya çalıştıkca batarsın. Düşüncelerin içinde çırpınıp durursun. Bu çırpınışlar yordukça batışını hızlandırırsın. Olanlara bazen noktayı koymak istersin gücün yetmez ama koyduğun virgül ile hikayeye devam edersin.
Sıkıntıların vardır, dertlerin vardır, üzüntülerin vardır, hatta yaşamak isteyipte yaşayamadıkların vardır. Bunlar senin hayatının içindeki ağırlıklarındır. Hepsini bir çuval yapıp sırtına alır taşımaya başlarsın.Sürekli sırtında bir çuval dolaşır durursun. Bazen içindeki birşeyleri boşaltıp hafifletmek istersin, ama yapmaya gücün yetmez çuvalına yeni yükler alırsın. Torban o kadar dolu ve ağır hale gelir ki taşımak bir tarafa yüklerin altında ezilmeye başlarsın. Dertler budur işte insana o kadar ağır gelirki hayatın içinden toplayıp çuvalına doldurduklarındır. Zaman ne kadar uzun ise yükün o kadarda artar çok olur.
Bazen öyle zamanların içine doğru akıp gidersin sırtındaki çuval sana yetersizdir. Çevrenden gelenler ile kendinden olanları ayırmak istersin. Heybeyi alırsın artık sırtına. Heybenin bir gözünde kendine ait olan yükler diğerinde ise eş dost çevreyin sana yükledikleri vardır. Omuzlarının üzerindeki yüklerin seni çökertmemesine uğraşırsın. Bazen öyle hal alırsın ki dengelemekte zorlanırsın. Kendi yüküyün ağırlığı ile başkalarından gelen yükün ağırlığında dengesizlik yaşarsın. İşte o zaman yıklışın başlar. Seni yıkan ya başkalarının yükü yada kendi yükündür.
Hayat dediğimiz yaşam bir film şeridi gibidir. Filmin her karesinde bir birinden farklı görüntüler, bu görüntülerin konusu hikayeler vardır. Hikayelerin yazarı ve oyuncusuda kişinin kendisidir.
Onun içindir ki;
Bu dünyada var olduğun ve yaşadığın süre boyunca, nefes alabildiğin her zaman dilimi içerisinde hayatın akışına kendini sal. Mümkün olduğunca hikayelerini anlatacaklarından yüklerini ise taşıyabileceklerinden biriktir.
Herkesin bir hikayesi var ve tabii ki seninde .
Ve bir gün bu hikayenin de sonu gelecek. Her filmin bir sonu olduğu gibi bununda bir sonu olacaktır.
Bu son belki mutlu, belkide mutsuz olacaktır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.