- 480 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Canım Mehmetçiklerim...
Mübarek Regaip gecemizde hain bir saldırı sonucu şehit oğlu şehit 33 Canım Mehmedim İdlib’te hayatını kaybetti.
Şehit analarım Anadolum’un Nene Hatunları dimdik durun ayakta, nice şehitler verdik biz bu güzel vatan için
ALLAH yolunda...
Ateş düştüğü yeri yakar elbette, lakin bütün Vatan hain saldırı sonucu hayatını kaybeden, 33 Canım Mehmedim için dimdik ayakta. Acılarınız acımız, Rabbim şehitlerimizi, evlatlarımızı, çocuklarımızı nurlar içinde yatırsın inşa’Allah. Onların arkasında bizler tek yüreğiz, bizler tek vatanız. Onların bıraktığı yerde bizler varız. Vatan bölünmeyecek, ezan dinmeyecek ve bayrağımız yere düşmeyecek. Onların bıraktığı yerden, vatanın ucundan daha sıkı bizler hep birlikte, barış için, huzur için, aşkla, canla başla, o büyük sevdamızla, Allah’ın izniyle bizler tutacağız, ölsekte, kalsakta hep var hep var daima var olacağız. Tarihimizden bu yana şehit oğlu şehidiz. Yıkılmayacağız, vazgeçmeyeceğiz. Tarihimizden bu yana verdiğimiz şehitlerimizin, evlatlarımızın, çocuklarımızın Allah yolunda verdikleri canları için, döktükleri kanları için...
Son nefese kadar Vatan, bayrak, ezan tek davası olan, Peygamber Ocağımın Canım Mehmetçiklerim dualarım daima sizlerle sınırlar ötesinden arşa ulaşsın İnşa’Allah...
Allah Ordumuzun, milletimizin, vatan sevdamızın yar ve yardımcısı olsun İnşa’Allah...Başımız sağolsun Türkiyem...
Her erkek Mehmetçiktir. Her kadında eri gibidir. Tüm Mehmetçiklerime gelsin kalbimden kaleme düşen bu şiir...
CANIM MEHMEDİM
Birlik, beraberlik, barıştan yana
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Öyle çok bağlı ki, aşkla vatana
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Birliğe çağırır, durmadan bizi
Her şeyde yücelmek, içinde sızı
Hizmette sınır yok, her yerde izi
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Allah’a verdiği, sözünde duran
İman dolu kalbi, dilinde Kur’an
İslâm dünyasını, sevgiyle saran
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Susuz coğrafyaya, gül gibi bakan
O masum kalplere,su gibi akan
Barış, huzur için, sefere çıkan
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Ezanı dindirtme, acıyı dindir
Vatanı böldürtme, ateşi söndür
Bayrağı indirtme, batılı yendir
Hak yolunda koşar, canım Mehmedim
Lütfiye Çanacık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.