- 631 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
Ah Bir Konuşsan
Keşke konussan..
Dilinin ucunda sakladığın merhemi serbest bıraksan geceye...sürsem karanlığı tenime..
Bazen susmak da çare değil konuşmak kadar...inadına susungaçsın sanki bu gece.
Çıt bile çıkartmıyorsun nedense.
Ellerin omzunda, bir yokluğa beraber düşüyor gibi çaresiz bakıyorsun gözlerime...
Düşme, düşmeyelim ne olur bir şey söyle...
Sen bilerek susuyorsun, ben istesem de konuşamıyorum.
İnadına sesim çıkmıyor. Sanki bir lanet yerleşmiş ses tellerime anlatamazsın diyor kimseye...
Bağırıyor içinde çaresizlik.
"Adım aramızda...Adım sadece sende saklı...bu sır senin yükün, sadece sende kalmalı..."
Derin derin kesmiyor tenimi. Uyarmak için yüzeysel ve ince çizikler atıyor bu kez...
ama inan işini biliyor kahpe...
Kanıyor kesikler hiç dinmeyecek gibi. Bitmeyen bir acı yerleşiyor içime. Geçmiyor bu sefer yangısı iyice yerleşiyor gözlerime.
"Bu bir uyarı diyor...
Adım aramızda saklı...
Adım senden başka herkese yasaklı.."
Diyemiyorum sana, görmüyorsun içten içe nasıl deliriyor ellerim, ayaklarım, saçlarım...bir bir acıdan geçiyor her bir hücrem. Çaresizlik yine sesimde, yankılanıyor sessizce.
Nasıl bir çaresizlik bu ah bir bilsen...
Bilemezsin...
Söyleyemem ben...
Çünkü
Adı yasaklı...
Adı sadece benim zihnimde çınlamalı...
Halen ellerin omuzunda, aynı anda derin bir yokluğa beraber düşüyormuş gibi bakıyorsun gözlerime ama bilmiyorsun....
Ben söyleyemiyorum adını...
Adı bende saplı, adı sana yasaklı...
Bu acı benim çaresizliğim, kadim ismi dudaklarımdan çıkmamalı.
YORUMLAR
Özgürlüğü kendine yasaklamak gibi bir şey bu...
Benim adım "mutluluk" benim adım "iyilik" benim adım"sevgi" görevim "yaşatmak".
Biliyorum adaşız, hadi bağıralım karanlığa "ürksün" artık kötülük.
black_sky
Sonsuz selamlar olsun...
Saygı ve sevgiyle
Ethem_Namık
Sus, diyor yaşam bu kadar gürültünün arasında kendini dinleme.
Yorgun mu ruhun, dinlenme öl ve kurtul! Diyenlere aldırma... diren göreceksin, kazanacaksın.
Ben mi deme çünkü gelecekte sensin.
Bahçe yordu ihtiyarı buraya yazdım. :)
black_sky
Bu kadar eşeleme sonrası ne çıkacak nen de bilmiyorum..lakin kabarmak bazen güzel bir his dogruyor....
Bundan sonraki yazının son cümlesi bu;
Kanıyorum...nihayet senin için var mıyım...
Dünyanın en tehlikeli işi huzur aramak...umarım o cesaretimiz hiçbir zaman kalelerimizden eksik olmaz...
Eksik olma nesildaşım...
Ihtiyar demeyelim çokça genç bir ruh var içeride...
Saygılar ve selamlar olsun
black_sky
Ne çıkacak ben de... ve kanamak bazen... olacaktı...yanlışlar için tekrar kusura bakmayın...
Ethem_Namık
Amcaya razı olduk artık ne yapalım. :))
Yinsani
bu "ihtiyar" hitabını bir arkadaş söylerdi bize veya kendi aramızda 3-4-5 kişiye.. ihitmal o da internettenveya bir diziden falan almıştır diline..normalde daha 30 civarı yaşlardaydık.. ordan alışkanlık kaldı...
sonra il değiştirdim, biraz daha 35 üstüne çıkınca çevremdeki küççükler:) bna ihtiyar demeye başladı bir afalladım işin gerçeği de..
lakin bu "ihtiyar" hitabını artık ruhi olarak algılıyor zihin veya sen benim "ihtiyarımsın" daha tecrübelimsin gibi.. sen bir konuda iyisindir yani ihtiyarım olursun, ben başka bir konuda iyiyimdir senin veya sizlerin ihtiyarı olurum..
o yüzden "ehtiyarlar" var olun eksik olmayın he mi:))
black_sky
Ben de hep etrafındakilere gençler naber diye seslenirim...Bu durum içimdeki yorgunluktan olsa gerek.
Hiç mi enerji kalmaz içimde diyorum bazen...hayat mi yordu beni kendim mi pek emin değilim.
Ihtiyar olabilirim yorgunluk olarak lakin zihinsel doygunluk olarak Ethem abi sana kaldı yine bu durum malesef.;)
black_sky
Bizim matruşkalar açıldıkça hep yeni bir karmaşa doğuruyor nedense ve en sondakini açsam mi düşünmeden duramıyorum...belki de çoktan açtım bu yüzden pozitif olamıyorum...
Iki ucu çoklu değnek diyorum bu duruma;))
Yinsani
gerisi de ehtiyar'dadır herhalde.. o anlatsın biraz da..keyfi yerinde elektiriğini vermiştir toprağa nasılsa..:))
şiirler yordu bu ara daha doğrusu hem düşünmek hem düşünmeyi yazıya dökmek yordu epey... anlama katsayım diplerde bir çok şiiri ve yazıyı..bahanem bu:))
Ethem_Namık
Hava burada çok güzeldi bahçede az çalışınca yoruldum ve yorgunluğun bile tatlı yönü var,ihtiyarlikla birleşince.
Ethem_Namık
black_sky
Nazar değmez şiire ancak kıymet katar yorumlariniz bu arada.
Nesildaşımı yormak istemem. Yorgunluk nasıl insanı tüketir bilirim. Zihnen darmadağın olduk çıktık.
Bazen tüm dünya ayaklarımın altında kayıyor givi geliyor...
Yine akşam kısa bir süre haber bakayım dedim sınır katsayim tavan yaptı...
Sonumuz bilimkurgu fimleri gibi kendi sonumuzu kendimiz yaratıp sonra dehşet bir psimanlik içinde kahramanlık yapma telaşına girişeceğiz...