- 475 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Hayat Şartları
Bir tane kadın var kedi bakıyorum diyor. Bakıyorum dediği kedi ne zaman görsem çöplükte yiyecek arıyor. Kim bilir belki kadının cebinde parası yoktur.
Bende çok zor günler geçirdim. Bir ara bende kedilerime sadece mama verebiliyordum. Etsizliğe dayanamayan kedilerim iki sefer çöplüğe et yemeye gitti. Bu durumugörünce yüreğim parçalandı. Ondan sonra sosis aldım yedirdim. Yedirdim ama gelin birde bana sorun, nasıl aldım yedirdim... Kedilerim başka birgün de çöplüğe gitmedi.
İmkanım olsa o, çöplüğe giden kediye de bakarım ama imkanım yok.
Benim kediler hamile kalıp doğurmadan önce, o, çöplüğe giden kediye de yiyecek vermişliğim var. Sadece o değil sokaktan gelen bir çok kediye bakmışlığım var.
Kışın kasapları gezip kemik toplar sokak kedilerine verirdim. Hatta sokaktan gelen bir kedi vardı ona Kocadost ismini vermiştim. Benim Karakuş’un yavruları küçükken, Kocadost yavrulara dişini gösterip cırmalamaya kalktı. Sinirlenip elime küçük bir taş alıp attım, kafasına denk geldi. Bir daha da kolay kolay yaklaşmadı. Ara sıra yollarda görünce Kocadost’um diye sesleniyorum; sesimi yüzümü tanıdığı için dönüp bir bakıyor, ondan sonra da kaçıyor.
Velhasılkelam benim kedilerin yavrusuda olduğu için sokak kedilerine bakamam. Kocadost bile gelse onu da kovalamak zorundayım.
29 Temmuz 2017 22:29
Yakuphan Kılınç