- 889 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Hentbolcü Ahmet Seha Durna ile...
Tokat Gençlik ve Spor Kulübünün eski Hentbolcüsü AHMET SEHA DURNA:” insanlar her zaman sevdiği işleri yapmalıdır çünkü o işte başarılı olabilmenin yolu budur Hentbol maddi manevi beni tatmin etmektedir zorlukları hentbolda ki arkadaşlarım ailem olmak üzere onlarla birlikte aştım”
SORU-Bize kısaca kendinizi tanıtır mısınız?
AHMET SEHA DURNA- Ben Ahmet Seha Durna Sivas Merkezde doğdum. Çocukluğumun ilk yıllarında satranç oynarken bir arkadaşımın vesilesiyle hentbol ile tanıştım daha sonrasında hayatım hentbol üzerine kuruldu ve hedeflerime gitmemde yardımcı oldu. Hayatımda önemli bir yere sahiptir HENTBOL . En büyük destekçilerim başta ailem olmak üzere antrenönerlerim ve arkadaşlarımdır.
SORU- Neden Besyo? Neden Hentbol bu okulu tercih etmeden önce ve şu an duygularınız arasında ne farklar var?
AHMET SEHA DURNA- Hentbol branşıyla uğraşırken aynı zaman sevdiğim ve birlikte yürütebiliceğime inandığım bir alandır o yüzden Besyodur . Önceki hayalim fizyoterapist olmaktı ama zaten sporun içinde olduğum sürece bunlarla hep bir aradayız ve gayet güzel bir alan seçtiğim için mutluyum
SORU-Hentbole nasıl başladınız?
AHMET SEHA DURNA- . Hentbola arkadaşım UĞUR TUMGAN sayesinde başladım hala da arkadaşlığımız devam etmekte olan bir insandır ben o sıralar satranç oynarken hentbola merak saldım araştırdım ve devam etmek istedim o dönemler Sivas ta il maçlarında başladım daha sonra Özer ACAR Hocam ile profesyonelliğe ilk imzamı atarak SİVAS GSK ile 2. ligde maçlara başladım o dönemde imkanlar düzeyinde maçlar yaptık ve benim adıma güzel maçlardı daha sonrasında yapılan Türkiye Kulüpler arası maçlarda Anadolu takımları ve SİVAS ADINA önemli dereceler elde ettik ve hedeflerim arasında daha ilerleme olduğu için ve gelen teklifler doğrultusunda Beşiktaşın hentbol takımına transfer oldum Performansımı yükseltmeye çalıştım ve yıldız milli takıma seçildim aynı zamanda 2. lig de play offlara katılan BAHÇELİ EVLER SPOR KLÜBÜNE KİRALIK gittim orda tecrübe kazandım daha sonrasında Beşiktaş hentbolda bir çok başarı elde ettik ve liseler de de önemli başarılar elde ettik . Daha sonrasında İstanbul üniversitesine kiralandım ve 1. ligde top oynamaya başladım ve yoğun bir sezon geçerdim şimdi de Tokat’tayım . TOKAT GSK Yİ temsil etmekteydim. Sakatlık yaşayana kadar .
SORU- Hentbolün Tokat’ta geleceğini nasıl görüyorsunuz?
AHMET SEHA DURNA- Tokat bu konuda Anadolu takımlarının da olduğu gibi muzdarip bir durumda lakin Emre Dursun ve yöneticiler olmak üzere destekleyen ve hentbolu seven insanlar olduğu sürece Tokat her zaman temsil edilecektir.
SORU- Tokat’ta Hentbolün gelişmesi için neler yapılmalı?
AHMET SEHA DURNA- Genç kardeşlerimize aile tarafından baskı yapılmamalı ve yetenek testleri olmalı doğru bilgilendirme yapılmalı spor sadece eğlence değil aynı zaman bir iştir aynı zaman da bir sosyalliktir aynı zaman da birlik beraberliktir saygı hoşgörü hepsini bir çatıda birleştiren bütün duyguların tamamıdır .
SORU- Hentbolün Spor- Tokat Projesine katkısı nedir?
AHMET SEHA DURNA- TOKAT ta bir çok genç kardeşimize yol gösterecek aynı zaman da belki de onların ilerlemesini sağlayacak bir projedir .
SORU-Hentbolün gelişmesi için Tokat halkı neler yapmalı sizce?
AHMET SEHA DURNA- Sadece insanlarımızın futbol basketbol voleybol dışında diğer branşlar olduğunu bilmesi ve ufaktan destek vermeleri yeterlidir çünkü Hentbolun öyle bir sevgisi vardır ki o devamını getirir .
SORU-Hentbol oynamak isteyen gençlere ne tavsiye edersiniz?
AHMET SEHA DURNA- insanlar her zaman sevdiği işleri yapmalıdır çünkü o işte başarılı olabilmenin yolu budur Hentbol maddi manevi beni tatmin etmektedir zorlukları hentbolda ki arkadaşlarım ailem olmak üzere onlarla birlikte aştım
SORU-Başka ne anlatacaksınız?
AHMET SEHA DURNA-.Hentbolü tanıyın ve destek çıkın bu ülkeyi en iyi temsil etmek hepimize yakışır bunu eğer birlikte ve destekleriniz de dahil olursa en iyi şekilde yapabileceğimize inanıyorum.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.