- 1253 Okunma
- 12 Yorum
- 6 Beğeni
GÜCE TAPANLARA...
Bu günlerde Ulu önderimiz Atatürk ten nefret edenler, nedendir bilinmez, sahte hayranlık duyguları kabardıkça kabarmakta.
Sebebini açık-seçik biliyoruz dostlar sakın bilmediğimizi sanmayınız
Yapılan tüm yanlış gidişatı doğru göstermeye çalışmak, güya ATATÜRK de olsa aynısını yapardı gibi içi bomboş teneke gibi gürültü koparma gayretleri ve de son tahlilde
‘’Minareyi çalan kılıfını da dikermiş’’ hesabı günahlarına kılıf aramak, günahlarını masum gösterme çabalarının boş hayal ürünüdür demek gerekir.
Kinleri, gözlerini kör etmiş görmezler, kulakları sağır duymazlar
Gaflete düşmüşlerdir.
Oysa bilmedikleri şey; Yalan-yanlış tüm yapılan hataların er, ya da geç su yüzüne tüm çıplak gerçekliğiyle çıkacağıdır.
Bu gerçek! Güneş kadar net ve parlaktır.
Tüm dünyanın da önünde saygı ile eğildiği bir gerçek olarak; altın harflerle tarihte yerini almış
Ulu Önder Atatürk’ümüzün Hayatı savaş meydanlarında geçmiş bizlere cumhuriyeti armağan etmiş yüce insanın ruhundan damıtarak söylediği
‘’Yurtta sulh cihanda sulh’’ neden demiştir?
Bakınız Hocam? Size alfabeyi anlatır gibi anlatayım
Bak burası çok önemli!
Önemli amaç şudur:
Önce öz yurdunda halkın mutluluğunu sağlamak, kimseyi dilinden, ırkından, mezhebinden, inancından, soyundan, sopundan ötürü asla ötekileştirmeyeceksin
Yani tüm halklara her alanda eşit muamele, liyakat-ı esas alarak adil olacaksınız. En öncelikle de YURTTA SULHU EĞEMEN kılacaksınız demiştir.
Peki Soruyorum? Ülkemizde böyle bir uygulama ve de adil yönetim anlayışı vardır diyen parmak kaldırsın…
Hey nerede parmaklar! Göremiyorum.
O halde yurtta tam olarak barış ve huzur ortamı henüz sağlanamamışsa eğer, Yurtta Sulh yok demektir.
Peki öyleyse! YURTTA SULHU SAĞLAYAMAYAN...
Dünyada huzuru, barışı sağlamaya kalkışırsa! Sizce inandırıcı olabilir mi dostlar?
Evet diyenler lütfen parmak kaldırsın! Kimse yok mu göremiyorum parmakları
Peki, o halde Hayır diyenler parmak kaldırsın? Tahmin ettiğim gibi indirin parmaklarınızı
Dostlar bir laf vardır hani… Siz bizi aptal mı sanıyorsunuz?
Sizin Ortadoğu da barış ve huzuru sağlayacağız dediğiniz şey ABD VE İSRAİLE hizmettir.
Susuyorsak eğer kirlenmiş beyinlerinizi görmediğimizden asla değildir
Kendi siyasi emelleriniz uğrunda kirli beyinleriniz ve kininizle
Lütfen ATATÜRKÜ Ağzınıza almadan önce bir besmele çekin
Sonrasında ise sizi var eden YARADANA değil de GÜCE taptığınız için
ALLAH’TAN Af dileyin.
NİCE SAYGILARIMLA
YORUMLAR
Çok Değerli Ozan, Müslüm Bayram Bey!
Öncelikle kaleme aldığınız anlamlı makaleyi, dile getirdiğiniz gerçekleri, dile getirdiğiniz için yürekten tebrik ederim.
Halide Edib Adıvar'ın ifadesiyle, Türk’ün Ateşle imtihanı hiç bitmedi bundan sonrada bitecek gibi görünmüyor.
Makaleye "Bu günlerde Ulu önderimiz Atatürk ten nefret edenler, nedendir bilinmez, sahte hayranlık duyguları kabardıkça kabarmakta." diye giriş yapmışsınız ya!
Peşinen şöyleyim, söylemlerinin hepsi sahte! Ranta ve siyasi kazanıma dönük riya!
Türk milletinin nabzını iyi tutuyorlar. Nereden ne kadar kazanacaklarının hesabını da iyi yapmışlar.
Söylemlerle eylem, ya da başka bir ifadeyle icraat taban tabana zıt!
Kur’an ifadesiyle, düşünen ve akıl eden her fani bunların aklını okuyabilir.
Tepeden tırnağa devşirme!
Onun içindir ki Ne Mutlu Türküm Diyemiyorlar. Çalıp çırpmayı, amaç edindikleri için andımızın kapısına kilit vurdular.
Graham Fuller’in yazdığı ılımlı İslam ve Yeni Türkiye senaryosunun başrol oyuncu ve figüranları. Biz ne söylesek boş.
Onlar, kula kulluğu seçmiş, paraya tapıyorlar.
Selam ve sevgilerimle.
MÜSLÜM BAYRAM
çok teşekkürler değerli Komutanım
nice saygılarımla
yazıyı ilk okuduğumda müslüm abi ilk defa yazı yazmış dedim.. genelde yorum gibi yazılar yazıyorsun belki de bu yoruma bu izlenim neden açtı...
ilk defa bir yazı yazmışsın abi..
eğip bükmeden herşeyi ortada olan bir yazı..her yazının bu şekilde olmasını dilerim canı gönülden..
yurtta sulhun son demlerini yaşıyoruz.. din deliğinden soktu yılan çağlar boyunca olduğu gibi.. artık bu dinlere ve dinist kapitalizme bir dur denmeli..
turan dursun kimdir bilmiyorum, ismini duyardım veya okurdum kimi yazılarda da adamı harcamışlar..çünkü çomak sokmuş arı kovanına..
yaptıkları hep öyle değil mi, hakikati söyleyen kim olursa ya bombala, ya sustur, ya as ya devlet gücüyle pejmürde et..
artık o kadar ileriye gittiler ki yargnın yüzde 50 sine yakınını terörist ilan ettiler, sonra da istemedikleri kararları verenler çıkarsa devam ediyorlar soruşturma açmaya....yargı, hukuki olarak ayağa kalkmadan düzelmez bu ülke..
kalkabilir mi? meçhul.. rahmetli muhsin yazıcıoğlu'nun dediği gibi, tarlayı önceden sürmüşler..deve dikenleri veya pıtırakları toplanamazsa... lay lay lom'a devam..
saygı ve huzurla..
MÜSLÜM BAYRAM
bizimkisi karalama kalır onların yanında
baştan söylemeliyim ki yanlış anlaşılmasın
ancak iyi yazıyı da daha ilk girişte tanırım
merhaba demeden
bence bu da önemli değil mi sence?
sevgilerimle kardeşim iyi analizdi
Yinsani
eğer kırdıysam affola.
sevgi hürmet ve huzur bırakıyorum bu sayfaya..
Kim bunlar; fazla söze gerek yok.
Ozan Ceyhun'u Avusturya'ya büyük elçi görevlendiren karanlık zihniyetin kan sevici ürünleri bunlar.
Müslüman görünümlü Vatikan piçleri bunlar, Kabe' yi emperyalizme endesleyen "besleme" bunlar.
Ataturk'ün *oku bile olamaz bunlar. Fesli virüslü, ihanet salyalı köpekler.
MÜSLÜM BAYRAM
adam ''Güya Ermeni Katliamı'' Varmış gibi bir de Tasarı Dahi hazırlamış
Nutkum durdu vallahi
ne diyeceğimi bilmiyorum
Yuh yani
bu da olmaz artık diyorum
Katkınız için çok teşekkürler
Değerli yazar
Ethem_Namık
O şimdi monşer.
Önce içimizdeki hainlerden kurtulmamız lazım, iç temizlik şart.!
Atam bizi her ihtimale karşı uyarmış, ne yazık ki anlayan çok az.
"Asıl önemli olan, yurdu temelinden yıkan ve halkını tutsak eden, iç cephenin düşmesidir. İşte bu gerçeği bizden önce bilen düşmanlarımız ki, en başta İngilizler, asıl bu cepheyi yıkmak için iki-üç yıldan bu yana, calışmaktadır.!" (Mustafa Kemal Paşa - 6 Mart 1922)
İspanyol asıllı ABD'li filozof, George Santayana'nın da dediği gibi;
"Geçmişi hatırlamayanlar onu `Bir Kez Daha Yaşamak´ zorunda kalır.!"
Asıl önemli olan ve memleketi temelinden yıkan ..
Halkını esir eden, içerdeki cephenin suskunluğudur.!
- Mustafa Kemal Atatürk -
MÜSLÜM BAYRAM
Tüm kahrım buna işte Filiz Hnm
çok teşekkürler
Filiz Şahin.
siz sağ olun
Kıymetli Müslüm kardeşim yurtta sulh'un içeriğini açıklarken geçmişle ilgili neyi mukayese ederek bu günün baskıcı uygulamalarını eleştiriyorsun? Mesela geçmişte neyi özgürce yapıyordunuz da bu gün yapmıyorsunuz?!"
Sana yardımcı olmak adına geçmişle ilgili şöyle örnekler vereyim. Geçmişte mütedeyyin insanlar çocuklarını okula baş örtüsü ile gönderemedikleri için şikayet ederlerdi. Ya da sosyal demokratlar cuntacı zihniyetlerin baskıları yüzünden özgürlük ve demokrasi taleplerini dile getiremediklerini söyler ve şikayet ederlerdi. Ve ya ticaretle uğraşan kişiler bürokrasi den şikayet eder devletin müteşebbislere destek vermediğini söylerlerdi vesaire vesaire.....
Şimdi merak ettiğim şey şu; muhalif kesimlerin geçmişte neleri çok iyiydi de bu gün çok kötü. Gerçekten bilmediğim için soruyorum. Aydınlatıcı cevabın için şimdiden çok teşekkür ediyorum.
Saygı ve sevgilerimle
Dip not: cevap verirken lütfen Mustafa Kemal Atatürk'ü konuya müdahil etme....bu özel bir ricamdır.
MÜSLÜM BAYRAM
''Bir ülke görmedim ki bizim kadar haini içinde barındıran''
Ahmet KAYA nın KUM GİBİ KUM GİBİ
şarkısını da ilave etmek gerek
Nice sevgiler
Öncelikle
saygı sevgi hürmetlerimi sunuyorum
nede güzel yazı olmuş
artık bıkmıştım boş boş yazılardan
kutluyorum Müslüm yoldaşım
Atatürk
açılımına bi bakalım
Türklerin Atası burada hem fikirmiyiz?
peki daha kendini Türk olarak görmeyen Türklüğü özümsememiş insanlar
yatağınızda rahat rahat gerile gerile uyuyorsanız
kızınızı karınızı sokağa içiniz rahat el sallayıp yolluyorsanız
türbanınızı başınızda inancınızı kalbinizde yaşatıyorsanız
teliyle duağıyla namusuyla kızınızı gelin edebiliyorsanız
vatanım deyip can rahatlığıyla köşenizde huzurla oturabiliyorsanız
bu kimin sayesinde?
koltuktan başka derdi olmayan
başa her gelenin cebini düşündüğü mazlumu ezdiği gerçekliğinin had saffada olduğu bir ülkede
Atatürk e bu sitem niye
namusunuzu
canınızı
malınızı
Vatanınızı kurtar dı diyemi?
yada tecavüz ettikten sonra resim çekilen bir neneniz yada anneniz yok diyemi sevmiyorsunuz
Atatürk
bu Millet için bir gözünü feda etmiş bir Dev dir hanginiz tırnağının ucunu feda ederdi
biz çok masal dinledik
artık
kuzuyu kurt değil kurt postuna girmiş kuzular yiyor akıllı olun akıllı
açın gözünüzü
uyanma vakti
uyanın
123 UYANDINIZ
Yoldaşım harikasın
Mavii KeLeBeK tarafından 2/21/2020 9:32:30 AM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
saygı ve sevgilerimle
Ey Türk Gençliği!
Birinci vazifen, Türk istiklâlini, Türk Cumhuriyetini, ilelebet, muhafaza ve müdafaa etmektir.
Mevcudiyetinin ve istikbalinin yegâne temeli budur. Bu temel, senin, en kıymetli hazinendir. İstikbalde dahi, seni bu hazineden mahrum etmek isteyecek, dahilî ve haricî bedhahların olacaktır. Bir gün, İstiklâl ve Cumhuriyeti müdafaa mecburiyetine düşersen, vazifeye atılmak için, içinde bulunacağın vaziyetin imkân ve şerâitini düşünmeyeceksin! Bu imkân ve şerâit, çok nâmüsait bir mahiyette tezahür edebilir. İstiklâl ve Cumhuriyetine kastedecek düşmanlar, bütün dünyada emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili olabilirler. Cebren ve hile ile aziz vatanın, bütün kaleleri zaptedilmiş, bütün tersanelerine girilmiş, bütün orduları dağıtılmış ve memleketin her köşesi bilfiil işgal edilmiş olabilir. Bütün bu şerâitten daha elîm ve daha vahim olmak üzere, memleketin dahilinde, iktidara sahip olanlar gaflet ve dalâlet ve hattâ hıyanet içinde bulunabilirler. Hattâ bu iktidar sahipleri şahsî menfaatlerini, müstevlilerin siyasi emelleriyle tevhit edebilirler. Millet, fakr ü zaruret içinde harap ve bîtap düşmüş olabilir.
Ey Türk istikbalinin evlâdı! İşte, bu ahval ve şerâit içinde dahi, vazifen; Türk İstiklâl ve Cumhuriyetini kurtarmaktır! Muhtaç olduğun kudret, damarlarındaki asil kanda mevcuttur!
Mustafa Kemal Atatürk
20 Ekim 1927
dur ben de diyeceğimi dolandırarak diyeceğim
şöyle ki
bir masalda acayip tipler yaşarmış
bir rahip teres
ve bir rahibe terese varmış ki sorma gitsin.Sözümona sıvama işinde mahir oldukları için ellerinde mala habire sıvarlarmış. Bu sıvama onların kara taraflarını kapamadığı için hiç bitmezmiş hasılı demem o ki
içeride beslediğimiz suriyeliyle dışarıda savaşıyoruz yetmezmiş gibi rusyaya karşı ambulans helikopterini dahi suriye hava sahasına sokamıyoruz beynine limon sıktığımın bunakları şehit kanı üstünden edebiyat yapıp toplumu bölmeye devam ediyorlar
O tutacaksın o kafayı duvara sürteceksin kıvılcım çıkacak ancak belki idrak edebilir sıvamaynan kapanmayan karasının varlığını. Başkasının kanıyla edebiyat yapmanın rezil bir şey olduğunu.Tarih önünde lanetlenmiş
diplomalı cehalet gene başrolde
baş secde de ayaklar tarikat kapısında yani şeytanin eşiğinde
ağızlarının dediğini hareketleri yalanlar.Abd ye söverler ama abdnin ortadoğuda değiştirdikleri sınırların savaşında en büyük paya sahip olduklarını görmez kabul etmez,anlatanları uyaranları onlara katılmayanları da hain diye etiketler suçlarlar. Geri kalanları da din afyonuyla uyuştururlar.Bilmiyorum ki ne kazanır ellerine geçen nedir?
ATATÜRK'ÜN TIRNAĞI KADAR BİLE OLAMAYNLARIN ATATÜRK ADIYLA ZIRVALAMASININ ORTADOĞU BATAKLIĞINA SAPLANIP BUNU SAVUNMALARININ İZAHI BUDUR
"NE ÇOK HAİN NE ÇOK CAHİL "
Filiz Şahin. tarafından 2/21/2020 8:28:04 AM zamanında düzenlenmiştir.
MÜSLÜM BAYRAM
çok teşekkürler
kıymetliydi katkınız
nice saygılarımla
İlk defa sana ait bir yazının tamamına katılıyorum. Yazının başlığı da cuk oturmuş.
O hilkat garibesinin klasik taktiğidir. Asla diyeceğini direk demez. Önce yuvarlanmasın diye sağını solunu besler, güya mantık kurar sonra da içine eder. Daha bir tane düzgün fikrine şahit olmadım. İğrenç ötesi bir varlık; her haliyle !
Atatürk'ü de ağzına almıyor mu ! Deliriyorum. O pis ağzına Atatürk ismi hiç yakışmıyor.
Düşünsene, Yurtta Sulh Cihanda Sulh düsturuyla kendisini hem bize hem dünyaya kabul ettirmiş bir dehadan, bölmeyi, parçalamayı, ötekileştirmeyi siyasi bir doktrin olarak kabullenen, kinden nefretten beslenen cahil bir adama evrildik ! İçeriyi hallettiği gibi dışarıda da ortalığı karıştıran, ülke itibarını yerle bir eden, asla ve asla ülke menfaati doğrultusunda değil, kendi egosunun belirlediği politikalarla bizi dünyada yalnızlaştıran birine biat eden art niyetli karacahillerle çevrildik.
Allah sonumuzu hayır etsin...
MÜSLÜM BAYRAM
nice sevgiler ve saygılarımla
çok teşekkürler
MÜSLÜM BAYRAM
alkışlayan ellerinize derman
çok teşekkür ederim