- 1241 Okunma
- 5 Yorum
- 4 Beğeni
Herkes bir gün gider
Hep bu kadar kırılgan mıydım?
Hep bu kadar küskün ve nefret dolu bir hale ne zaman geldim?
Bir çocuk olmadım mi , tek derdi oyuncak olan o mahsumiyeti ne zaman kaybettim!!!
Içimdeki zehri böyle kabullenip ne zaman dünyadan böylesine vazgeçtim.
Yeni yeni anlamlar bulmak neyin nesidir, surekli yeni çıkmazlar yaratıp kendini hapsetmek...Ben böyle mi doğdum bu anlamısız şekle sonradan mı büründüm ..
Cevabım yok...
Ayağa kalkma çabalarımın böyle acınası olması sırf bu yüzden sanırım. Tebessüm etmek için bile tüm enerjimi kullanmaya çalışmam aynı paketin bedeli.
Sanki hafızamda hiç var olmamış bir ben arıyorum..inanç dolu,enerjik ve hayalleri olan bir ben...
Evet, nefes alıyorum iç ses...sen sormadan ben vereyim cevabını.. Ama bir anlam bulamazken, ne aldığım nefese ne de verdiğime, sence tutsam öylece içimde daha iyi değil mi???
Kendimle konuşmaların bir sonu yok. Kendime ettiğim eziyetin bir açıklaması yok. Asla bitirmeye çalışmadığınız bir oyunun heyacanı olmaz değil mi? Amaç kazanmak değilse ben bu oyunu neden oynuyordum? Anlaşılan sadece vakit öldürüyorum.
Bir gün sende bana cevap vermeyeceksin işte o gün benim felaketin olacak.
-"Ben seni bırakmam." dedi iç ses...
Herkes bir gün gider dedim usulca...
YORUMLAR
Dışını aldatmayan iç sesini duymaz. Ve aldatandan çocuk olmaz. Ki oyun tümü hayatın. Eğlenebildiğin-iz kadarı sizin; Zira bir tek kendine lazım değil insan. Ve Kazanmak yenilmekle de mümkün. Hiç kimse gitmez biz istemedikçe. İçimizdekiler ya kalır ya da kurur. Ama hep oradadırlar. Kendini hatırlatacağı günü bekler herkes. Sıradan değilseler; Değilseniz.
Dedirtti.
black_sky
Hayat bir oyun zevk alındığı kadar ama düşünce dizlerin kanaması da var...kanasa dahi oyunun tadından hep devam etme isteği de var...
Biz istemedikçe kaldıkları doğru içimizde...ama bir o kadar gittikleri de doğru...vero giderken sıradanlık ve değerlilik kavramı yer değiştirmiştir zaten.
Sonuçta herkes bir gün gider ya öyle ya böyle...hiç olmadı ölüm var ucunda...
Teşekkür ederim yorumlariniz için güzel yorumlar değer katıyor her zaman eksik olmayın...
Saygılar ve selamlar
yeğinadnan
Tamam tamam uzattım kesin
Hayırlı akşamlar (Özür yerine geçer dilerim.)
black_sky
Sağlıcakla kalın
Herkes bir gün gider
herşey bir gün biter
evet nede güzel hayatın darasını almışsın
yüreğine sağlık
çokca ben vardı
ben zaten yazılarında ve şiirlerinde kendimi buluyorum
sen hep yaz
kalemin sivri yolun daim ola
Mavii KeLeBeK tarafından 2/3/2020 3:34:26 PM zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Sevgiler benden.
Eksik olma
Eşyanın tabiatı, tabiatın eşyası.
Dönüşümün tabiatı. Biyografiler inceliyorum, dibe vurup da yükselenlerin biyografileri. Hırs, azim, çalışma ve dünyevi olandan kaçış dolu.
Epey gezdim, araba sürdüm karanlık ve cama yağmur damlaları damlatan yollarda. Eh, yeterince de kafa dağıttığıma göre, çalışmaya kaldığım yerden devam edebilirim, yazınızı da okuduğuma göre? (:
"Her şey bütün'ün içindeyken, bütün'ün her şeyin içinde olduğu da doğrudur. Bu hakikati gerçekten anlayan yüce bir bilgiye sahip olur."
Der Kybalion da. Bu iç içeliği gözlemleyeceğimiz başka durumlar da mevcut ve bu durumlar da ip uçları işte aslında. Yani, içsesimiz bizi terk etmez. Ve doğru çaba ve konsantrasyonla, istediğimiz hemen her şeyi elde edebiliriz. Yeter ki azim, feragat ve inanç olsun yüreklerde.
Huzurlu karanlıklar, huzurlu aydınlıklar, guzurlu iç içelikler dilerim!
black_sky
Öyle güzel bir noktaya dokundunuz ki. Konuşan, iç sesim gitmeyeceğini iyi biliyor ama öyle bitkin hale gelmiş ya o da giderse demekten kendini alıkoyamıyor..ama kalır iyi bilirim hep kalsın ki ben kim olduğumu hep hatırlayayım.
Güzel bir gün dilerim..huzurla kalın.
ben o iç sese kafatası sesi diyorum, arasıra gönül kalp yürek sesleniyor aşağılardan, genellikle kafatasım konuşuyor.
ara sıra da başka kafatası ve kalp sesleriyle bir nakarat eşliğinde fizibilitesini yapıyoruz akışın,
bando takımları gibiyiz aslında.. ve güzel bir melodi bir beste yakalamaya doğru gidiyoruz.
karanlığın koynunda bir şehir yakmış tüm ışıklarını...
10 larca yıl oldu bir yükseltiden o ışıkları seyrederim
en çok beyaz sarı ve yeşil görüyoruz.. sarı hariç iç acıcı hepsi...
selam olsun ışık seslerine..
huzurlarımla nesildaş...
evet eskiler böyle demezdi. onların ......daşları çok farklıydı.. nesildaş ne güzel bir kelime.
saygıyla..
black_sky
Kendi anlamlarımı artık başkalarının onayına bırakmıyorum..Geç oldu ama anladım. Benim için anlamlı olan bir şeyi başkasına anlatırken ne kadar anlamsızlaştığını görünce canım yandı bıraktım anlatmaya çalışmayı.
Benimdi o, benini için anlamını yitirene kadar anlamlıydı.
Sesleniş güzel ...
Selamlar benden.
Güzel bir gece dilerim.