- 643 Okunma
- 5 Yorum
- 0 Beğeni
Kedilerim Çok Kıymetli
15.03.2017 tarihinde yani dün akşam da benim Kocadost’um geldi. Yalnız bu sefer sağ ön ayağı yaralıydı. Ya sokaktaki kedilerle dalaşırken yaralandı yada birisi bir şey vurdu.
Kim bilir belki birisinin yiyeceğine saldırdı. Memlekette kuş bakan, güvercin bakan, tavşan bakan, tavuk bakan var. Kediler bu tür canlılara saldırıyor. Kocadost da birisinin bu tür hayvanına saldırdıysa adam da bir taş alıp vurmuştur. Kocadost’a yiyecek verdim yedi. Karnı doyduktan sonra yaralı ayağıyla gitti. Ne yapsın kış günü benim evin önünde yatacak sıcak yer yokki. Yaz günü olsa karnını doyurup evin önünde yatabilir.
Ağacın altına iki güvercin gelmiş benim kediler de pusuya yatıp onları yakalamaya çalışıyordu. Daha önce de ağacın başında kuş yakalamaya çalışıyordu.
Benim kedileri koruyorum. Birisinin evine girmiş şikayet etmişti. Kedilerim bir şeyinize zarar verirse masrafını ben karşılarım bir yerine bir şey vurmayın dedim. Tabi bu sözüm genel olarak da geçerli. Beni tanıyanlar benim kedileri de tanıyor. Kedilerimin verdiği her türlü zararı karşılarım, yeter ki kedilerime dokunan olmasın. Onların canı benim canım. Onlara bir şey vurduğunuz zaman bana vurdunuz demektir. Karakuş’um zaten hamile, en ufak bir darbede yavrular karnında ölür. İşte o zaman bende ölürüm.
Gündüz gelen bir başka kedi daha var, kedi evinin üstüne çıkmıştı; benim Tonton da onun yanına çıkmak istedi o da cırmalamaya kalktı. Tabi benim akıl baştan gitti. Elime bir taş alıp buna attım ama denk gelmedi. Taşı yemeden kaçtı. Bu kedi gece yine gelmiş, yiyecek vermemi bekliyordu. Öfkem geçtiği için Tonton’un kalan altı yedi diş ciğerini bu kediye verdim yedi.
Tonton ciğeri tek başına bitiremiyor, birazını da ben yiyorum; kalan artığını da sokaktan gelenlere veriyorum.
Eskiden Karakuş’um da ciğer yiyordu mamaya alışınca bıraktı. Karakuş’um iki hafta sonra falan doğum yapacak.
16.03.2017 03:52
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Gözüm Arkada Kalır
Deney bir iki üç, deney bir iki üç. En son bir deney yaptım. Bir yıldır hastaydım yaşayacaksam yaşayayım öleceksem öleyim deyip deneye başladım. 6 saat arayla birer antibiyotik hapı attım. Bir altı saat sonrası da vitamin hapı attım. Bu uygulamayı iki gün yaptım. Deney yan etki yaptı. Gece hazırlanıp, kedilerin mama tabağını da iyice mamayla doldurup hastaneye gittim. Bir yerde yığılır kalırsam falan kediler aç kalmasın diye tabağı doldurup da gittim. Ben ölsem kediler ortada kalacak ondan korkuyorum. Gözüm arkada kalır. Kedilere bakacak hiç kimse yok. Hastaneye gittim kan falan alındı tahlil yapıldı. Neyse ki korkulacak bir durum yok. Bilgilerim ışığında yine düzelmeye başladım. Düzelmek için biraz daha çalışmam gerekiyor. Tabi bu arada birde şiir kalıbı yazdım. Şöyle:
Bu düzene alışmam gerekiyor.
Bu üzene alışmam gerekiyor.
Bu yazana alışmam gerekiyor.
Bu sazana alışmam gerekiyor.
Bu kazana alışmam gerekiyor.
Bu çizene alışmam gerekiyor.
Bu satana alışmam gerekiyor. Bu atana alışmam gerekiyor.
Bu vatana alışmam gerekiyor. Bu yatana alışmam gerekiyor. Bu çatana alışmam gerekiyor. Bu batana alışmam gerekiyor. Bu çalana alışmam gerekiyor.
Bu yalana alışmam gerekiyor. Bu alana alışmam gerekiyor.
Bu talana alışmam gerekiyor.
Bu kalana alışmam gerekiyor. Bu dalana alışmam gerekiyor.
Her neyse değerli dostlar dün de içimde bir yanma vardı. Yine bir yerde yığılır kalırsam düşüncesiyle kedilerin tabağını yine mamayla doldurup evden çıktım açık market aradım gece. Market bulamadım ama bir benzin istasyonu marketi buldum iki sade, bir elmalı soda alıp dört tl verdim. Sodaları içtim ama bir etkisini görmedim. Etkisini görmeyince nöbetçi eczaneye gittim. Telefonumda internet vardı. Evde google amcaya Manavgat nöbetçi eczaneler yazıp arama yapıp nöbetçi eczaneleri öğrenmiştim.Neyse vardım nöbetçi eczaneye derdimi anlattım içimde bir yanma var dedim. Bana mide hapı verirmisiniz dedim. Onlar da hastaneye acile git dedi. Bende, doktor da aynı şeyi yazacak dedim. Ondan sonra önüme hap paketlerini koydular. Bende bildiğimi alayım deyip 29 tl değerindeki etkili mide hapını aldım. Gece bir tanesini attım biraz önce de bir tanesini daha attım şu anda iyiyim.
Değerli dostlar hastaneye gittiğiniz zaman doktor size reçete yazar. Eczanede de bazı hapların üzerine günde 3 defa, bazılarının üzerine 2 defa, bazılarının üzerine de 1 defa yazar. Üç kutu hap olduğunu düşünün. Uygulamada 6 hap atmış olursunuz. Sağlığınızı satmış olursunuz. Ondan sonra da hastanede yatmış olursunuz. Yani yan etki yapar. Doktorunuzla ayrıntılı konuşmadan günde 2 haptan fazla atmayın. O iki hapı da 8 saat arayla atın.
Kalın sağlıcakla.
Otelde restaurant bar garsonu: Yakuphan Kılınç
Evi yakın yere taşıyınca kediler de doğal olarak buluyor. Ama evi uzak yere taşıyınca kediler bulamaz; ancak bizi görürlerse peşimize düşüp takip edip bulabilir. Diğer türlü kediler eve geliyorsa tanıyan birileri getirip bırakmış demektir. Fotoğraftaki kedim Tonton öldü diğer kedim Karakuş yaşıyor. Yakuphan Kılınç
Yakuphan kardeşim, çok net içimden geçen ve yüreğime iyi gelen:
Duyarlı yüreğini seviyorum kardeşim ve gösterdiğin özen ne güzel.
Kedilerini de seviyorum ve hümanist duygularla evrene yaydığın sıcaklık adına teşekkür ediyorum.
O kadar çok kuş besledim ki en son iki kuşum aniden ölüverdi.
İçim çok acıdı hele ki kuluçkaya yattığı yumurtalarından tek yavru çıkmazken ve hasta haliyle annelik iç güdüsüne sahip çıkan rahmetli kuşum.
Şimdi pencereye gelen kumru ve serçelerle hayvan hasretimi gideriyorum.
Duyarlı yüreğin dert görmesin kardeşim.
Dünya hala dönüyorsa ve güneş hala istikrarla doğuyorsa bunun nedeni güzel ve iyi yürekl insanların varlığıdır elbet Allah katında kabul gören.
Kendine ve kedilerine iyi bak ki baktığından ve bakacağından da adım kadar eminim.
Allah'a emanet ol kardeşim.
Selam ve sevgimle.
Kemiği tecrübesizken bilgi sahibi olmadan önce veriyordum. Yazıyı 2017 yılında yazdım. Şimdi mama veriyorum.
Kedilerin resimlerini koyamıyorum çünkü error veriyor. Yakında sistem düzelir yeni ekleyeceğim yazılara resim koyarım.
Bu arada Patlıcan Hoşnut yemeği yapmıştım sıcak sıcak onu yedim. Dedim ki içimden şu yemeği yiyeyim ondan sonra cevap vereyim. Yemeği yedim size cevap veriyorum. Yemeğin yapılışı da şöyle:
Bir adet soğan doğranır. İki kaşık zeytin yağı dökülür. Beş adet patlıcan yıkanıp yemeklik olarak doğranır. İki adet havuç yıkanıp doğranır. Altı yedi dal maydanoz yıkanıp doğranır. Tencereyi dolduracak şekilde su dökülür. Bir kaşık tuz ve iki kaşık domates salçası atılır karıştırılır. Yirmi dakikada yemek hazır. Bu arada yemeğin patenti bana aittir. Teşekkür ediyorum görüşmek dileğiyle. Yakuphan Kılınç
Kedilerine kemik verme kemik iç organlarını parçalıyor, kemiği keserle iyice ez o zaman yesinler.kac yavru olacak bakalım,kedilerin resimlerini de koyarsan yazılarına daha güzel olur.Kolay gelsin.Kedileri korumaya devam :))
yakuphan kılınç
Kedilerin resimlerini koyamıyorum çünkü error veriyor. Yakında sistem düzelir yeni ekleyeceğim yazılara resim koyarım.
Bu arada Patlıcan Hoşnut yemeği yapmıştım sıcak sıcak onu yedim. Dedim ki içimden şu yemeği yiyeyim ondan sonra cevap vereyim. Yemeği yedim size cevap veriyorum. Yemeğin yapılışı da şöyle : Bir adet soğan doğranır. İki kaşık zeytin yağı dökülür. Beş adet patlıcan yıkanıp yemeklik olarak doğranır. İki adet havuç yıkanıp doğranır. Altı yedi dal maydanoz yıkanıp doğranır. Tencereyi dolduracak şekilde su dökülür. Bir kaşık tuz ve iki kaşık domates salçası atılır karıştırılır. Yirmi dakikada yemek hazır. Bu arada yemeğin patenti bana aittir. Teşekkür ediyorum görüşmek dileğiyle. Yakuphan Kılınç