- 406 Okunma
- 3 Yorum
- 0 Beğeni
Kedi Dünyası
3. Bölüm ( Final )
Bazıları da benim kedilerden acayip derecede rahatsız! Kedilere evin önünde yiyecek veriyordum, gelen bir iki sinekten rahatsız olmuşlar. Sinek sadece kemiğe gelmiyor ki! Sinek Manavgat’ın genelinde var, çünkü ilaçlanmıyor. Eskiden Manavgat’ta bir tane bile sinek yoktu. Çünkü eskiden ilaçlanıyordu, her taraf beyaz duman oluyordu.
Birde kedilere yüz veriyorlar. Kediler de yüz bulunca, yüz verenlerin evine çıkıyor. Ondan sonra da kedilerden dert yanıp şikayet ediyorlar.
Sokak kedilerine de faydam oluyordu. Ama bundan sonra sokak- kedilerine fazla bakamayacağım. Yoksa kafam ağrır.
Kadının birisi, benim kedilere sokak kedisi dedi. Kedilerime resmen hakaret etti. Benim kedilerin sadece cinsi sokak kedisi kendileri evcil ev kedisi. Ben bunları ta küçücükten büyüttüm. Birgün bile aç koymadanbu günlere getirdim. Sokak kedileri sokaklarda yaşar. Benim kediler sokaklar da mı yaşıyor? Benim kediler sokaklar da yaşamıyor. Benim kediler karnını çöplüklerden mi doyuruyor? Benim kedilere ben yiyecek alıp yediriyorum. Sokak kedileri hastalandığında doktora götüren var mı? Hayır yok! Şanslı olanlar yaşıyor, şanssız olanlar hastalanınca ölüyor. Benim kediler öyle mi? Benim kediler hastalanınca- doktora götürüp iyileştirdim. Sokak kedilerinin aşısı var mı? Hayır yok! Benim kedilerin aşısı ve aşı karnesi var.
Kedilerden şikayetçi olmayın. İki üç kedi de siz baksanız ölürmüsünüz ey insanlar? Herkes iki üç kedi baksa sokakta sahipsiz kedi kalmaz. Hem onların da canı var.
11.02.2017 10:13
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Yedi sene önce bizim eve zabıtalar geldi, çünkü mahallenin kedilerini besliyorduk.once mama kaplarimizi attılar sonra şikayet ettiler sonrada kedileri toplayıp attılar.Bir kedi için ailece seferber olduk kediler kayıptı sonra geldiğinde ayağı kırılmıştı ,hepsiyle başettik çok şükür.Bazı yerlerde hiç sevilmiyor bu çocuklar.Kotu kalplilerle uğraşmak zor.
yakuphan kılınç
Yorum için teşekkür ederim Tunalı hanım. Görüşmek üzere