- 423 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Kedi Dünyası
2. Bölüm
Bugün kedi evine sürgülü kapı yapacağım. Geceleri üşümesinler diye kedilerimi evimin içine alıyordum ama kapıyı yaptıktan sonra kedi evinin içine kapatabilirim. Zaten etrafını çevirmiştim. Kapı yaparken hava alacak bir delik bırakırım havasızlıktan ölmezler. Kapıyı da yaptım mı kedi evinin içide sıcak olur. Orda rahat rahat yatarlar.
Hergün ki gibi dün akşam da kedilerimin karnını doyurup evin içine aldım. Gece bir buçuk saatlerinde tuvalet ihtiyaçlarını görsünler diye dışarı saldım. Karakuş’um geri geldi, Tonton firar etti. Bekledim bekledim gelmedi. Karakuş’um geceyi evin içinde yalnız geçirdi.
Tonton olsa bu kadar beni uyutmazdı. Karakuş’um uysal. Hani ağzı var dili yok denir ya; Karakuş’umun da ağzı var dili yok. Saati sabah sekize kurmuştum; saat çalınca kalkıp yiyeceklerini evin içinde verdim. Tonton’u da Tonton’um gel prensesim gel diye çağırdım geldi. Yiyeceklerini yedikten sonra dışarı gittiler. Yani dışarı saldım.
Gece yeseler öğlene kadar acıkmazlar da dün akşam yedikleri için sabaha kadar acıkırlar. Bu nedenle saat sekizde kalkıp doyurdum...
11.02.2017 10:13
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Ağızları var dilleri yok dediğin gibi Yakuphan... Gücün yettiğince bakmalı... Kutluyorum o naif yüreğini...