- 1168 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
Allaha daima yalvarmalı,yakarmalı.
Duaya Allaha Hamd ile Peygambere salavat ile başlamalı.Sonra şöyle Dua etmelidir.
Ya Rabbi,sen devamlı var olansın,varlığının başlangıcı ve sonu olmayan ve her şeye Kaaadir olansın.
yaratılmışların hiç birine benzemeyensin,HAY diri olansın,ALİİM,her şeyleri Hakkıyla bilensin.
SEMİİ,her şeyi işitici olansın, BASIIR her şeyleri hakkıyla görensin.
Ya Rabbi,Kainatı,Ayı Güneşi Yıldızları KüN OL emrin ile yoktan var eden,yaratansın.
Eeeey Rabbim,KÜN ol emrin ile yarattığın şeyler sayısınca sana HAMD Ü SENAALAR olsun.
Ya Rabbi bütün Dualar ve iyilikler sevgili Habibin Muhammedin üzerine olsun.
eeeey büyük Allah im,seni bütün yüksek sıfatlarla anarım,Noksan sıfatlardan da Tenzih ederim.
sen varsın, birsin, eşin, dengin, benzerin ve ortağın yoktur...
Büyük Allah im,sen en büyük güç,kuvvet ve kudret sahibisin...
varlığına, birliğine 104 kitabın 218 bin Peygamberin ve son kitabın olan Kuranın,en son peygamberin olan Hazreti Muhammed in, ve olskainatta ol emrin ile var ettiğin sayısız şeylerin Delildir Şahittir ..
eeey Yüce Rabbım,Sevgili Peygamberimizi de diğer tüm Peygamberlerine verdiğin Mucizeler ile en son peygamber olarak gönderdin,
ve uçurumun kenarına gelmiş olan insanlığın kurtuluşunu da, o mübarek Peygamberimizle murat ettin, ,murat ettiğin gibi de gerçekleştirdin,,..bizi kendine kul,Ona ümmet olma şerefini ihsan ettiğin için,
ve kalbimize senin sevgini yerleştirdiğin için, sonsuz şükürler olsun...
imanın tadını bize tattırdın,seni,sevgili Habibini,İslamı ve kuranı canımızdan daha çok severek bir ömür yaşamayı nasip ettin,bunun sana milyarlarca şükürler . olsun Hamd ve senalar olsun
Yüceler yücesi büyük Rabbım.
..Amiiiin Ya Rabbel Alemin,,Amiiin ya Erhamerrahimin.
ABDULKERİM KAYA.Emekli Vaiz.26.01.2020.Ankaara
YORUMLAR
Tövbe ve gözyaşlarıyla samimi el açıp yaratana sığınıp dua dua yalvarmak ne güzel..
Yaratana teslim olup tek Ondan yardım dilemek kula kul olmadan Allah a baş eğmek ilahi adaletine güvenip tek yaratandan istemek..Hak yolda olup Kuran ı Kerimi Habibini rehber bilmek aczini herşeyin emanet verildiğini bilmek emanet olarak verilenlerin can tenden ayrılıp tekrar yaratana döneceğini bilip haddini bilir.Kul hakkıyla dolaşmaz anlamlıydı yazınız..Sidney den selamlar dua ile..