" İmkansız " diye bir mahalle baskısı !
"iMKANSIZ" engeli insanların sadece beyninde... İsteyen için çözüm her zaman vardır. İnsan önce kendini kandırmaktan vazgeçmeli, zira karşısındakileri zaten kısa bir süre kandırıyor ve sonra karşı taraf kandırılmaca oyununu bitiriyor...
İşte; o imkansız, bu mümkün değil, öteki asla olmaz, berikini yapma şansım yok, başka ne yapayım ama... diyerek diğerlerinin size biçtiği hayatları yaşamaya kendini mahkum edenler...
Size empoze edilen "SEN HAKLISIN, AMA" bak bu daha iyi olacak, böylesi hem senin, hem de bizim/hepimizin vs vs hayrına olacak, bu sana ve dahi bize daha çok uyar - daha iyi gelecek, yok elalem ne der, yok bilmem ne, bikbik, rivriv, blabla diyerek seni manüple eden/ler... Örtülü esaret taktiği altında yönlendirerek kendilerinin istediği her herşeyi yapma hakkına sahip olduğunu kabul ettiren/ettiğin, boyun eğdiğin insanlarla hiç bir şeyi BAŞARAMAZSIN/IZ...
Onlar kendi rahatları, refahları, kaide i mabatlarının keyfi için SENİ KULLANIYORLAR.
Şimdiii üfürüyorsun, abukluyorsun, boş laf vb diyenleriniz var ve de olacak...
Varsın olsun.
Ciddi anlamda herşeyden soyutlanıp bir başınıza kalarak kendinizle dürüstçe, yalansız yüzleşmeyi deneyin. Deneyin, ...ama bu da böyle, o da şöyle, belki de, vırttı zırttı diye bahaneleri büke kıvıra hiç bir minareye de kılıf uydurmaya çalışmayın...
En azından bir kez de olsa kendi kendinize dürüst olun, e mi...
___b’!kayy@2bin20
"Zoru başarırım, İMKANSIZ zaman alır"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.