- 501 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Öyle akıcı bir anlatımınız var ki...okumaya başlayınca insan başka bir evrene dalıyor...anlattığınız o evrene..
Bir ara sanki odamda Ester' in kokusunu duydum...
Yazıların sonunda da hep yeni bir şeyler öğrenmek çok çok güzel..
Tebrik ederim cani gönülden.
Saygılar ve selamlar olsun
Konsantre Karanlık Madde
Ester'in kokusu, piyanonun üst tuşları ve alt tuşlarıyla aynı anda çalınan notalar gibi. Çok güzel bir solo.
Saygılar benden.
sanki son yazılarında veya hep mi böyleydi, bir romanın içinde gibiyim..farkındalık her an her yerde ve hep o işte..ve sanırım bu terimler kitalaşacak sonunda... başarılarını alkışlayorum
nice güzellikler eksilmesin yanından ve çevrenden..
ne iyi ki çıktın karşıma, belki kaybolacağımız güne kadar:)
sevgilerimle daim huzurla..
Konsantre Karanlık Madde
En içten teşekkürler!
Umarım bir gün kesişir yollarımız.
Ummakla da olmaz aslında, Abim ve senin ortanızda bulunuyorum konum olarak. Bir gün ortada buluşmak ümidiyle.
Sevgi ve selamlar.
Yinsani
hürmetlerimle..
Susamışlık had safhadadır. İftar açma lezzetinde...sonra unutturur gider cekilenleri şişkinlige yol alır.
İlk yudum tadında son yuduma aynı tadı katmak hissettirmek büyük marifettir.
Sahi dostum, her seferinde sen bunu nasıl yapıyorsun?...
Konu felsefe üstü, anlamak için o yoldan yürümüş olmak gerek. Ve yaşamın içinden sıradanlıktan renk katan sevgi dolu canlilarla kontakt kurmak,empati kurmak. Siradanlığın dışına bir kumarbaz edasıyla heyecanıyla çıkabilmek. Dış dünya etkisini her an hissetmek...(tv olayı).
Sonunda temanın özüne öyle bir saplamayla dalmak ki, akıl eksilten.
Hepsini birarada tutabilmek yazının bütününde....nedir biri bana söylesin.
Söyleyemez çünkü o bile ustalık ister.
Sevgiyle selamlıyorum.
Kardeş olayına çok sevindim.
Konsantre Karanlık Madde
Kumarın, şunun, bunun hormonlarımız üzerindeki etkileri ve aslında bunlara hiç doyulamayacak olmak.
Bu yollar ve yürüyenleri. Yürüyenlerin seçmek zorunda olduğu taraflar. Gölgesi de peşinden gidecek çünkü kanun böyle. Abi, sen de bilirsin ki bu yollarda taraf olmak ne takım tutmaya ne bir partiyi desteklemeye ne de yemek seçmeye benzemiyor.
''İnsan olmak isteyen insanlarla oturur kalkar''cümlesi ne güzel anlatıyor inzivanın gerekliliğini.
Seviliyorsun...