- 606 Okunma
- 6 Yorum
- 1 Beğeni
Gelmeyen cevap çıkarımları
Netlik ayarları bozuk, algı seviyesi çoğunlukla yerlerde....bedensel zevkler ve dirilik bir ceset kıvamında...
Bir doktora sormak lazım şimdi bu insan yaşıyor mu diye....
Soru sorma kabiliyeti yok, okuduğunu anlama yetisi hiç olmamış gibi, empati yeteneği sadece sempati düzeyinde....
Bir yaratıcıya sormak lazım yarattığın bu mu diye...
Sürekli istemeler ve kalanını da aman asla istememeler arasında kalmışken insanlığım...Baktım arada başka seyler sıkışmıştır diye. Ama onlardan tarafa bakmamı bile istemediler. ( sanırım o ara bir iş peşindeydiler)
Sordum..sus dediler
Gittim...dur dediler
Kalmak istedim...defol git dediler
Sevdim...siktir ettiler
Sövdüm en sonunda...dayakla tehdit ettiler...
Yaranmak ve inanmak arasındaki o çizgiyi zaten iplemezken bir takım kişiler ve tabii yaratıklık ve insanlik arasındaki kocaman çizgiyi haliyle görmezden geldiler..
Dayanamadım ben de düştüm arafa..
Nereye düştük, nereye düştüm, iyi miyim halen....ellerim kanıyor, nabız var, beden sağlam ama içinde dolamayacak kadar kocaman da bir boşluk var...
Söyler mısın doktor
Ben yaşıyor muyum...
Duygu yok, düşünme ısısı sıfıra yakın, yaşama seviyesi sürüngenden hallice, yüreği kırık dökük, acılarımı içime yalanları dışıma konuşuyorum...
Tanrım söylesene ben halen insan mıyım???
Birinci ağızlardan bir cevap gelene kadar anladım ki ben ölü bir yaratığım....
( iç ses susss)
YORUMLAR
İnsan insan insan
Olmak ve olmamak arası gibi bir hal
Ben bu soruyu özellikle gündemi takip ederken sorarım kendime
Yok insan kılığına girmiş........
Bi tabir bulamadım
Gelsin bu yazıların devamı
black_sky
Yenisi hazır bu yazının sayfadan düşmesini bekliyor;))
Saygılar ve selamlar olsun
Bu gün...edebiyata doydum desem yeridir. Şiirle pek anlaşamıyorum ama düz yazılar oldukça iyiydi. Akşam çayı niyetine bir kez daha okudum. Keyif verdi yazının koyu kıvamı.
Huzurlu akşamlar...
black_sky
Dediginiz duygu benimde damağımda kaldı bu akşam. Güzel ve anlamlı birikimler edindi zihnim...
Saygılar ve selamlar benden.
Esen kalın
İki kez okudum bugün, bu anlamlı sorgulamayı... Bir Dünyevi’nin dediği gibi; “fazla dip ve fazla dipsizlik var”
Yazılarınızda en çok dikkatimi çeken şey; kendinize torpil geçiyor olmamanız:) hatta, en çok kendinize yükleniyorsunuz sanki.
Çok sevdim bu yazıyı. Muhtemelen yine uğrarım:)
Sevgilerimle...
black_sky
Sanırım okuyanı rahatsız edecek kadar karamsarlık var gibi gözükse bile etrafıma baktığım her yerde malesef bu sorguladiklarim var ki özellikle kendi içimde...
Torpil yok doğru dediniz olmayacakta. Yapilan her eylemin bir bedeli olmalı.. kırdığımız kampların, kafanızı çevirdiğimiz gerçeklerin, en azindan bunu kendimize borçluyuz.
Eksik olmayın.
Sizi bu sayfada görmek her zaman büyük bir keyif olacaktır kendi adıma.
Saygılar ve selamlar
black_sky
Tekrar kusura bakmayın .
Varlığınız büyük bir keyif.
Selamlar ve sevgiler
Bir Eflatun Ölüm
Sevgilerimle
bir girdabın karşı konulamaz cümlelerine aks ettirilmiş ruh hali,
çekiyor okuru kendine de .. fazla dip fazla dipsizlik var..
nerede umut, nerede yaşam...
belki bir sonraki yazıda da bunları okuruz diliyorum..
esenlikler ve umutlar eksilmesin pencerenizden..
saygılarımla.
black_sky
Saygılar benden esen kalın
black_sky
Yorumlarınız için teşekkür ederim.
Eksik olmayın
Saygılar ve selamlar
Varlık ve yokluk arasında bir yerlerdeyiz galiba.
Bir şeyi yaparken varolabiliyor, başımıza bir şey geldiğinde yok olabiliyoruz; ölmesek de, doğmasak da, bir şey olduğunda ya da bir şeyi yaptığımızda.
Güzel geceleriniz olsun, güzel yazılarınızı yazdığınız...
black_sky
Ne yaşamaktan vazgeciyoruz ne de ölmeyi becerebiliyoruz.
Yorumlarınız için teşekkür ederim. Eksik olmayın
Esen kalın
Selamlar ve saygılar