- 987 Okunma
- 5 Yorum
- 6 Beğeni
BİR TERAPİSTİM BEN (1)
Ben bir enerjiyle şifa terapistiyim.İnsanların normal akmayan enerji akışını düzenleyip akort eder sonra da kendi kendisini iyileştirmesini seyrederim.Çeşitli öğretilerle çalışırım.Ellerimle,sarkaç ile veya düşüncelerimle enerjiyi yönlendirir şifa sağlarım.Kullandığım en önemli enerji sevgidir.Zaten en güçlü şifadır sevgi.
Size anlatacağım şiir gibi konuşan bir kadının masalı.O benim masalım diyordu anlatırken ve ben 3 senedir hiç unutmadım bu masalı.Beni bir kitap okuyormuş gibi dinle sonra senden ne yapmanı isteyeceğimi söyleyeceğim dedi.
Anlattıklarını onun anlatımıyla aktarıyorum.
Bu benim masalım bir varmış bir yok muş la başlamıyor.Kadının elindeki telefondaki aman Allahım inanamıyorum
ben kiminle konuşuyorum böyle...Cadı ben seni yıllarca aradım. Analatacaklarımı dinle bak diye sevinç çığlıkları atan erkeğin sesiyle başlıyor.Okul sıralarında elma yanaklı,örgülü saçlı kahküllü sevgiliye duyulan aşkı ve hasreti...ölmüş diye duymanın acısı.....Anlatıyordu erkek...
Kadın şaşkın gülüyor sadece ve ben seni hiç hatırlayamadım diyor.Oysa karşısındaki giydiği kıyafetten,ellerini cebine sokuşuna kadar hatırlıyor sevdiğini.Aynı sırada oturmuş olduklarını ve hep ona baktığı için ders dinleyemediğini......Adam anlatıyor ama hiç bir iz yok kadında .Ak saçlı başını tutuyor elleriyle.Masaya yaslanıyor.Mutlu mu ?...Evet...Hem de delicesine...Bu sesi tanıyor sanki.Bu ses sonsuzluk gibi...
Peki neden mutlu? Şimdiye kadar bunları kaç erkekten duydu.Onların yapamadığı etki neydi de şu anda bu ses
bütün duvarlarını yıktı.
Hiç bir sevgi sözü etkilemedi kadını bunun kadar.50 yıldır bir adamın yüreğinde aşk olmak,şiirlerinede gezmek ilham olmak ve bu sadakat görülmez ve kopmaz iplerle bağladı ikisini
Okul sıralarında sevdiğine yazdığı şiirleri saklamıştı erkek.Onları gösterdi ve sevdiğine benzeterek sakladığı kartpostalı...Gül yanaklarının sevdasına güllere yazdığı şiirleri. Anlatacak o kadar çok şey vardı ki...
Sabahlara kadar yazıştılar konuştular.Erkek şair kadın ressamdı.Erkek arkeoloğ kadın şamandı.İki sevgi dolu yüreğin buluşması aradaki mesafeleri yok etti.
Geceler bitmesin,saatler dursun istiyordu kadın.Sürekli aklı sevdiğinde.Her an onu görür oldu duvarlarda ağaçlarda,bulutlarda her yerde.
Darmadağındı kadın şimdi.Yalnızlıktan korkmuyorum,kendime yetebilirim fikrinin oluşturduğu hayat çemberinde
yaşamakta oldukça başarılıydı.Kimseye bağı yoktu.Kimseye minneti de..Başkalarında kızdığı ödün vermediği şeyleri kendisi yapıyordu şimdi.Öğüt verdiği yapmayın dediği herşey yanlış değildi artık.Her şey doğru.Aşk olunca içinde.Her şey kolay...Sanki iki bedende bir ruh gibiydiler.Gibiydiler değil ruheşiydiler.
En derine gömdüğü anıları ortaya çıkardı kadın.Psikoloğ şezlonguna uzanmışçasına anlattı anlattı .....Ve biliyordu anlaşılabileceğini.Çünkü bunları o erkeğe anlatmak kendiyle konuşmaktı
Öyle bir kalede yaşıyordu ki unutmuştu kadın olduğunu,kadınsı duyguları.Kadın değil savaşçı yapmıştı hayat onu.
Yeni anlıyordu sevmenin sevilmenin aşkın yarattığı mucizeyi.Sesini tanıyordu adamın.O ses nereden tanıdıktı ona
nereden?
Hayatını değiştiren aşktı.Ve kadın en derin sevgisiyle erkeğin adını AŞK koydu.Aşk şiirler yazdı sevdasına,fotoğraflar yolladı.Kalem elinde her yere çizer oldu sevgilinin resmini kadın.Ve çizerken deli gibi öpmek istediğini farketti o dudakları.Hissetti tüm sıcaklığıyla sarılan bedenini.Yüzünü yakan nefesini....
Hayalinde sarıldı sevdiğine .Onun işi zaten hissetmekti.O bir şamandı.Uzakta olsa bile hissedebilirdi.
Ve tüm benliğiyle yoğunlaşıp hücrelerinde Aşk’ı hissetti.Doyumsuz bir hazla sarsıldı bedeni.Bağlandı ruhuyla sevdiğine kopamadı.Göğsüne kıvrılıp yattı.
Buluşup görüşmeye karşıydı kadın.Ben dedi, seni,hatırlamıyorum.Şu halini gördüm ve sevdim.Aklaşmış saçların,muhteşem gülüşün ve karizmanla gönlümdesin.Ama ben senin sevdiğin al yanaklı,örgülü saçlı,kahküllü kız değilim.Hayal kırıklığı yaşarsın.Ben senin o sevdiğini yok ettim.Al yanakları gitti,kumral saçlarını bembeyaz ettim.O inci gülüşü hep dondu dudaklarında.Affet beni....
Güldü adam.Deli misin sen gönlümde hep aynısın.Hiç farketmez ben ruhunu seviyorum senin.Bizimki bambaşka sıradan olmayan çok özel bir güzellik.Benim 50 yıllık gülcemsin
ve yaşanması gereken bu dedi.
Tamam dedi kadın tüm teslimiyetiyle.Öyle ya başka çare yoktu ki.Bunca arzu,istek,yarım kalmış hevesler,fışkıran yetenekler....Yaşanması gereken yaşansın dedi.
DEVAMI GELECEK....
Şulan KAYA
18.Ocak.2020
ANTALYA
YORUMLAR
Öyle bir kalede yaşıyordu ki unutmuştu kadın olduğunu,kadınsı duyguları.Kadın değil savaşçı yapmıştı hayat onu...Buraya bayıldım
Zayen çalışmaktan,koşturmaktan etrafımıza veaşka bakmaya vakit bulamıyoruz,,sonuç da yıkım ve hayal kırıklığı,yaşanmamışlıklar dolu oluyor,,
lütfen her insan etrafında ki güzellikleri görsün,sevdiklerinine zaman ve emek ayırsın,,
Tabi aşıklar birbirinin yumuş eri kölesi,uşağı olmadan kendi kimikleriyle saygı içerisinde yaşasın
Ben sevgide aşkta asla yaşa,görünüşe takılmayan bir yapıdayım,,Toplum ne der gibi bir korkum yok,,aşıklarda sevdiklerini oldukları gibi kabul etsinler,bağrına bassınlar
GÜNÜM YAZSIYDI,,
Açık yüreklilikle ve samimiyetle herşeyi anlatmışsınız
SAYGILAR,SEVGİLER,SELAMLAR
BEYAZ CADI
Hikaye alışıla gelmis bir ask i anlatsa da anlatım yürek burkan ayrıntılı ve insani derinden içine çeken bir girdap gibiydi bırakmak istersen oku beni diyen yazınızı kutluyorum bende
Enerjilerle uğraşıyorum umarım eterik bağlarımız birbirine kaynaşır
Sevgi ve saygılarımla
BEYAZ CADI
teşekkürler canım 💓 O senin teveccühün..Her kalem ayrı bir renk her kalem kendi yüreğini uansitir..Bende profesyonel değilim yaza yaza ilerliyor insan en iyi versiyonu olabilmek adına..
Gayet akıcı güzel ve etkileyici kaleminiz var bende benden iyisiniz diye düşünmüştüm😁 ve kulak asmayın tabiki saygısızca olan yapıcı olmiyan eleştirileri...
BEYAZ CADI
çok güzel ve akıcı yaşanmış hikayenin gerisini bekliyorum tabi bize hediye edeceği duygularında..
yüreğinize kaleminize sağlık 👏👏👏💓 iyi geceler ⭐