- 623 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
deneme yazı
evlilik değer vermektir..
saygı duymaktır eşini kendindinden bir parça bilmektir
evlilik ben ..sen.. değil
BİZ olabilmektir ..
başarmaktır yaşamaktır sahip olmaktır huzurdur mutluluktur güvendir..
merhaba
ben size medeni bir yürekle geldim içimdeki huzurla geldim ve size arkadaşlık değil bir ömür el ele yaşamak mutlu olmak düşüncesi ile geldim evlilik cümlesinin değeri ve manası ile geldim hiç bir şeyden çekinmeden tereddüt etmeden geldim..Allah adı ile geldim....
ve inancım düşüncem mutlu olmakdan ziyede eşimi mutlu etmrektir evliliğin amacı gayesi de bu olmalıdır...
ve dikkat ettiyseniz bu bir tekliftir ve tabiki karar sizindir niyet sizindir...
yürek sizindir...ve geleceğinizi şekillendirmek sizin yüreğinize aklınıza kalmış bir durumdur....
(kadının çatlağı yani sizin tabirinize göre ) bana göre az delisi çok önemlidir ve az deli olmalı zaten....ne istediğini bilmesi gerek...eşini sevdiği müddetce deli olmasını alkışlarım..
ben sizinle hamur işi yapın diye evlilik düşünmedim öyle olsa bir fırıncı ile mesleği ile ilgili düşünürdüm :)
yaşam şeklinizi etkileyecek ve yobazlık edecek bir kişiliğim yok ben aydın demokrat ve saygı gösterecek kadar adamım...
size kelepce değil bir güç ve değer olacağımıda düşünmeniz gerekir....
beni tanımak istermisin diye zaten sormuştum hemen yarın nikah demedimki...
buradan konuşalım beni tanıyın dedim size düşünce ve fikirlerinize yaşamınıza uygunsam fikrimizi netleştiririz zaten
ayrıca çocuklarınız
bizimde değerimizdir saygımızdır biz yıkıcı bölücü değil birleşticiyiz kimsenin huzurunu bozmak için evlilik düşünmüyoruz....
evlilik halinde eşime dokunacak rüzgar önce bana dokunmalıki sıra onlara gelsin hukukuda bilirim edebide kabadayılığıda...
sevdiklerime zarar vermeye kalkan bedelini öder...
benim inancım örfüm budur...
korumasınıda kollamasınıda bilirim...yeterki eşim bana güvensin...
burc konusunda fazla detaycı değilim ama şunu diyeyim... alman hırıstiyanla yahudi ile aynı burçta isem aynı katagoride değilim çünkü benim inancım ve örfüm kültürüm anenelerim ve yaşam şeklim var... benim kimliğe göre burcum ASLAN ...
Kişiye doğum tarihine göre bir karakter biçeceksiniz ve onu bu biçilmiş karaktere göre yargılayacaksınız, ona buna göre davranacaksınız. bence doğru değildir....
ama ben DADAŞ burcundanım diyeyim sadece.... özeliklerim farklıdır...
yine tekrar ediyorum...
Allahın emri peygamberin kavli ile
sizi sizden istiyorum....
eğer isteyeceğim biri varsa ondanda isterim...
EVLENMEK adına
benimle tanışmak ve
beni tanımak
istermisin....??
söz senin...
karar senin....
yılmaz bülbül divane
YORUMLAR
İsmail YK geldi aklıma ve şu şarkısı:
https://www.youtube.com/watch?v=6jfTSuWIYTs
Benim için hep sen vardın
Bunu hep senden duyardım
İki gözüm kör olsun
Of nasıl sana inandım
Bin cefa gördüm
Bin defa öldürdün
Kahrolsun bıktım ya artık
Beni benden aldın attın
Beni sattın yazıklar olsun
Allah belanı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin ya
Hayatımı sen mahvettin
Acımadın neler çektim
Kader seni de kör etsin
Bomboş yere yaşıyorum
Her gün acı çekiyorum
Her dakika eriyorum
Yeter artık senden nefret ediyorum
Beni benden aldın attın
Beni sattın yazıklar olsun
Allah belanı versin
Allah seni kahretsin
Bana gelen sana gelsin ya
Hayatımı sen mahvettin
Acımadın neler çektim
Kader seni de kör etsin
İçimdeki nefreti kimse alamaz
İsterse ölüm gelsin
Hala seviyorum seni
Allah belanı versin
Sevgilerimle...