İyi Geldi Söylediklerin
Yok be üstadım dedi. Çok fazla kıvıranlar ülkesiyiz..Yalnızlık alnımızda değişmez hüküm..
Biraz da fakirlik..Bunların yanına çok okumuşluk ve çok bilmişlik eklenince.. Deli oluyor işte insan.
Geçen gece konuşuyormuş yine kafatasının içinde bir şeyler..Yoksa kalbinde mi o da tam hatırlamıyor..
Ey ulu Allah’ım demiş...
Efendim diye karşılık geldi, aha da iyice tırlattım diye üzüldüm, dedi.
Sonrasını ondan dinleyelim...
Hemen toparladım kendimi, çek ettim, bir ayetel kürsü okudum,bir iki dua, bir amnerresulü, Levenzelna,
Şunu da okuyayım, bunu da okuyayım derken elime tespih geçmiş, sağa döndüm, bacaklarımı çektim hani sünneti diye.. Zikre başladım...
-Efendim insanoğlu, baba mı seslenmiştin .. Ne mırıldanıyorsun durmadan??
Allah’ım sen misin konuşan.. Musaya çalı yakan, deniz yardıran, isayı beşikte konuşturan, muhammede miraç eyleten... sen misin sahi??
Neden bahsediyorsun, anlamadım dedi..
Birden yutkundum, dalga mı geçiyordu benimle kafayı iyice sıyırmıştım herhal..
Sen göndermedin mi musayı isayı muhammedi.. Dünyada kendine ev yaptıran sen değil misin??
Durmadan sana ev yapmak için para topluyor insanlar..Evsiz mi kaldın..
-Ne saçmalıyor bu dedi, galiba yanında birşeyler vardı..
-Bırak konuşsun ben biliyorum neden bahsettiklerini, bir zaman uğramıştım oraya..
Senin için birbirini öldürüyor insanlar, haberin yok mu? Sen mi istedin, ganimetten de pay istemişsin öyle yazıyor gönderdiğin kitaplarda...
-Niye ben birbirinizi öldürün diyeyim, kafayı mı yediniz, ne ganimeti ne payı, ne sanıyorsun beni...
Sen alemleri yaratmadın mı, bizi adem ve havvadan salmadın mı dünyaya..
-onlar da kim..
İlk insanlar, hani ilk peygamberinmiş..Canı sıkılmış ondan ona bir eş yaratmışsın..
-Bir kahkaha koptu kafamın içinde, iyi fantazileriniz varmış sizin, kimden öğrendin bunları..
Çocukken böyle dediler bana, ben de inanmadım, kendim araştırdım karşıma çıkan kaynaklarda öyle yazıyordu, inandım sonra.
-Eee sonra ne yaptın..
Ne yapayım, gönderdiğin kitaplarda ne yazıyorsa insanca uygulamaya başladım..İyi biri oldum, yardım ettim, senden başkasına eyvallah etmedim lakin zekat veremedim, , çünküleri lanetleyerek biraz fakir yaratmışsın beni, ha çok istedim Mekke’ye gideyim o topraklara elimi yüzümü süreyim..o da denk gelmedi..Ne şiirler yazdım senin için, peygamberleri şereflendirdim...Ömrümün yarısı böyle geçti.. daha ne kadar ömrüm kaldı söylebilir misin bana??
--N ebileyim ben, senin ömrünün çetelesini mi tutanacağım işim güçümü bırakıp.
Sahi, ne iş yaparsın sen ey ulululuk sahibi..
- al bakalım bu kitabı..
Ne ki bu, resimli samanyolu tarihi.. Tatile çıkmıştık bu taraflara elime düştü.. galiba senin daha çok ihtiyaçın var..
Teşekkür ederim Allah’ım..
-Ne Allah’ı
ismin değil mi,
- Yav frekanslar karıştı sesini duydum, bir cevap vereyim dedim iyice saçmalamaya başladın..
Hadi sana iyi mırıldanmalar..Çav..
***
Sonra sabah geldi yanıma, sana bir şey anlatacağım ama yanından kovma bana ve sakın gülme dedi..
İşte yukarı da geçenleri anlattı, şaşırmış kalmıştı..
Dert etme, şeytan vesvesesi dedim onlar, sanırım imanın çok güçlü, büyük şeytanlar musallat olmuş o yüzden sana..
Sahi böyle mi düşünüyorsun hocam..?
Ne düşüneyim, ne bekliyorsun ki...
Ne bileyim, bir şey beklediğim de yok da, neydi o yaşadıklarım??
Bütün büyük insanların başına gelenler şey onlar dedi..
Sahi mi, ben büyük insan mı olacağım...
Sanırım, yalnızlığa dayabilirsen, belki.
Atatürk’de öyle demişti bir sözünde hocam, sen yolunda yürümene bak, sonra ardından büyük insan olmuş derlerse , gül geç..
Bu sözü de senden duydum çekirge.. güzel sözmüş..
Sahi, Atatürk kim çekirge, kulağıma gelmişti böyle bir isim ama..
Ne yani bilmiyor musun hocam??
Hocam, başkası anlatsın onu sana, benim biraz işim var..
Teşekkür ederim yine de, vallah çok ürkmeye başlamıştım kendimden.. İyi geldi söylediklerin..
YORUMLAR
Hiciv dolu. (((:
Aldım selamını da ve ayrıca tebessüm ettim nesildaş.
Bizimle telepatik biçimde iletişime geçen bilinçler vardır nesildaş. Telepati yeteneğimi de geliştirdiler ve avama da uygulamaya başladım gariptir ki son zamanlarda.
Öte taraftan, inan ki saf ''İsa, Musa, Muhammed diyenleri al kenara, biraz daha beklesinler, sıkıcılar, diğerlerinden getirin bana,'' diyecek. Seziyorum. :D
Yinsani
dini gerid ebıraktım geliyorum, çok yol almışsınız biraz dinlenin ileride belki yetişirim nesildaşım..:)