- 1530 Okunma
- 3 Yorum
- 4 Beğeni
Allah kulunu imtihan için daraltsada asla bunaltmaz.( Felaket tellalcılarına yazıklar olsun. )
Allahımız en çok acıyandır,merhamet edendir.Kul Ya Rbbi dediği zaman Allahımız iste kulum bir sıkıntıyamı düştün,bir ızdırabınmı var,ızrırabını gidereyim,dertlerine devalar vereyim der,sığınanları felaketlerden korur.
iki senedir yağmur ve karların yağması biraz gecikti,bazı kimselerin güzel ülkemizde kuraklık olacak diye sevinmeleri her müslüman gibi benide çok üzdü...Düşünüyorum da Güzel ülkemizde işlerin iyiye gitmesini istemeyen bir çok kimseler,bir çok hainler,parti ve sendikalar var... şükürler olsun bu gün tüm ülkemizin şehirlerinde iki karışa yakın kar yağdı.ve her taraf bembeyaz..
bol bol yağmur yağdı barajlarımız ağzına kadar doldu,yağmurdan yani Rahmetten bütün canlılar çok sevindi.toprak canlandı,buda bolluk ve bereketin bir habercisi oldu..hatırlamak lazım,neydi yazın o felaket tellalcılarının büyük bir sevinçle Halkımıza aşılamak istedikleri karamsar fikirleri.maalesef salyalarını akıtarak, büyük bir sevinçle, Bu sene asrın en büyük kuraklığı olacak, içmeye dahi su bulanamayacak, Barajlar bom boş, ,işte görüyorsunuz barajların halini,çok büyük kuraklık felaketi olacağındanTürkiyenin bazı ölgeleri çölleşecek,diyorlardı.... ve yine kar ve yağmur olmayacağın dan, her taraf da çok büyük kuraklık Hakim olacak ,sebze ve meyva bulunamıyacak, insanlar acından ölecek, Hayvanlar susuzluktan telef okacak...Hayvancılık sebzecilik ve meyvecilik yok olacak.. Türkiye de felaket üstüne felaket senaryoları hazırlayıp Halkımızı ümitsizliğe ve yese sevk eden o satılmış Baron uşaklarına yazıklar olsun.. Yuh lar olsun....ne oldu? Rabbimiz yağmurlarını da karlarını da bol bol gönderdi ve Toprağınida Allahın izni ve keremiyle bin bir nimetini sunacak hale getirdi .. ve Ey felaket tellalcıları, bundan sonra boşuna felaket tellallığı yapmayın, Asırlarca islamın Bayraktarlığını yapmış olan, Allahın kelamını daha ilerlere ulaştırmak için dünyaya meydan okuyan bu mübarek milleti Allahü Teala her zaman Aziz eyliyecekdir inşallah her zaman koruyacak daima muzaffer edecekdir..
ABDULKERİM KAYA.EMEKLİ VAİZ.06.01.2020. ANKARA