- 373 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Yayınevleri dikkatine!
Değerli yayınevi kuruluşu sahipleri,
Çok Kıymetli ve değerli Hocam Elbistan’lı Eğitimci, Şair ve Yazar Sn Hanifi KARA beyefendinin şu ana kadar kendi imkanları ölçüsünde basılmış olan 13 eseri (12 si Şiir) bulunmaktadır.
Kendisi Türkiye Yazarlar Birliği üyesi, Kültür ve Turizm Bakanlığında kayıtlı Halk Şâiridir.
Bundan sonraki süreçte basılmasını planladığımız şiir kitapları için, sağlam, köklü, kurumsal yayınevi kuruluşu ile çalışmayı ümit ediyoruz.
Beyit, şiir, makale yayınlarına www.edebiyatdefteri.com, www.antoloji.com ve ulaşıp inceleyebilirsiniz.
Sn. Hanifi KARA, www.edebiyatdefteri.com’a 11 yıldır üye olup, sitenin paylaşmış olduğu istatistiki bilgi bugün itibarı ile aşağıdaki şekildedir.
Profili 113. 943 kişi ziyaret etti.
Şiirleri 1.782.085 kere okundu.
Yazıları 81.753 kere okundu.
Yaklaşık 3000 kitap bulunan o geniş kütüphanesindeki değerli ilmi kaynaklarının ışığında bana emek veren Elbistan’lı değerli hocam, Eğitimci, Şair ve Yazar Hanifi KARA Beyefendi, benim gözümde,
Hanifi KARA olmakla birlikte,
Yaşayan Abdürrahim Karakoç,
Yaşayan Aşık Veysel,
Yaşayan Karacaoğlan,
Yaşayan Mehmet Akif Ersoy,
Yaşayan Necip Fazıl Kısakürek’tir...
Değerli yayınevi kuruluşu sahipleri, Değerli Hocam Sn Hanifi Kara, hâlen bir fabrika gibi, yazmaya, öğretmeye, üretmeye devam ederken, aynı zamanda anaokulundan, liselere kadar eğitim ve şiir konferanslarına, şiir dinletilerine devam etmektedir.
Siz değerli yayınevlerinin vereceği katkılarıyla, değerli hocamın verdiği emeklerinin nice şiir kitaplarıyla buluşması temennisiyle İnşâ’Allah.
Ve sözlerimi değerli hocamın üç beyti ile son veriyorum.
KALEMİN ÖNEMİ
Doğru olan kaleme, eğri yazdırma yazar
Kalem eğri yazarsa, millete mezar kazar...
KADINI ve KIZI
Hor görmek hiç mümkün mü, ya anadır ya eştir?
Erkekler GEZEĞENSE, kadınlar bir GÜNEŞTİR…!!! (*)
YÂ RAB!
Kalbimin lekesini, tevhit nuruyla silsem
Bebek oldum ağladım, gülerek ölebilsem...
Selam, sevgi ve duayla...
YORUMLAR
Lütfiye_Çanacık
Selam ve duayla...