- 303 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
#tutelimi
Muharrem D. ve ailesini bulundukları sıkıntılardan biraz olsun rahatlatabilmek için Allah’ın izniyle çıktığımız iyilik yolunda yolumuza devam ederken, hayat gülümsüyor ve güzellikler sunuyor. Bu iyilik yolunda tanıştığım Sayın Hakan ŞAHİN beyefendiye sizlerin huzurunda canı gönülden teşekkür etmek istiyorum, hemde şeddeli teşekkürler beyefendi. Allah binlerce binlerce kez razı olsun sizden. Göndermiş olduğunuz 3000 üç bin TL aile tarafından acil bekleyen ödemeler yapılarak dekontları benimle de paylaşılmıştır. Arzu ederseniz sizinlede paylaşabilirim memnuniyetle.
Ayrıca değerli dostlar, Hakan bey adresime bir kitap gönderdi, bu roman için de çok teşekkür ederim. Bugün kargoyu aldım ve sizlerle de paylaşmak istedim. Romanın adı "Beşinci boyut ölçek" Geleceğe Hazır mısınız ? diye soruyor. Tam bana göre bir kitap, çünkü hayal kurmayı seven biri olarak, sadece iyiliklerin olduğu bir beşinci boyut ya da boyutlar neden olmasın. Yeni dünyalar keşfediliyor, Rabbimin kanun ve hükümleriyle kurulan iyiliklerle dolu nice beşinci boyutlar olsun İnşa’Allah. Çünkü yeterince kötülükle kirlettik dünyamızı ve iyiliklerle de temizleyeceğiz İnşa’Allah Rabbim katılaşmış kalpleride iyiliklerle güzelleştirip yumuşatsın İnşa’Allah.
Tekrar çok teşekkür ederim güzel yüreğiniz için Hakan bey...
Lütfiye Çanacık
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.