- 524 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Günah Keçisi gibiyim
Bir insan için yaşaması hayata tutunması için en değerlisi saglık ve sıhhatidir sonrasın da o insanı toplumda var eden itibarıdır.
Peki bir insanın sağlığına engel olup doktora gitmesine hele hele bir koronik hastası ise mani olmak ve ya engeleyip sağlığın buzulmasına neden olup aynı zamanda onu toplumda itibarsızlaştımak ona çamur atıp kötü göstermek acaba nasıl bir hakkı olabilir.
Ve yada sağlığı için doktora gittiği için mağdur olupta gerçekten ben haksızlığa uğradım hakımı arayacağım ve hakk aramaya çıktığı için de başına gelmeyen kötülük iftira çamur dalga geçmek alay etmek tek başına bırakılarak yanlızlaştırıp kimsenin onunla oturup konuşmasına izin vermemek gibi baskılar yapmak acaba bir yöneticinin bir iş verenin veya bir patronun hakkı olabilirmi.
Bütün bunları ben yaşadım ve güçsüz kimsesiz olduğum için de hakkımı tam olarak arıyamadım baskılardan dolayı piskolijim bozuldu dahada hasta oldum ve daha da hastalığım arttı ve bütün bu Kabusları yaşatan adam hiç birşey olmamış gibi hayatını yaşıyor keyfi son derece de yerinde .
Ben ise çamura bulanmış itibarı sıfra inmiş günah keçisi gibiyim.
.
1.1.2020
Servet BARDAK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.