- 357 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
#tutelimi
Dedim ya insanlar birbirlerine birer yabancı olsalar bile hiç ummadıklarından daha çok birbirine bağlı. Birbirimizin sözlerinden güç alıyoruz tabiki olumlu cümleler cesaret veriyor insana. Ve birkaç gün önce insanlık öldü diye konuşanlar, insanlığın ölmediğinin farkına varıyorlar. İnsanlığı öldürmek en kolayıdır onu yaşatmak ise en zor olandır. Kötülük yapmak o kadar kolaydır ki lakin iyilik yapmak öyle kolay birşey değildir. İyilik nefsin zor sınavlarından biridir. İyi insanların varlığını hissetmek ve ihtiyaç sahiplerine kulaç atmak ne mutlu eder insanı, paylaşmak kazancını. Allah rızasını kazanmak için cimrilik etmeden. İhtiyaç sahibi derin bir ohh çeker bugün, en azından biriken borçların bir kısmı ansızın başka bir insan tarafından ödenmesi alanı vereni ve bu anları mutluluk gözyaşları ile izleyenler... Ne güzel insan olmak, insan gibi davranmak ve insanca yaşamak. Allah’ın kuluna yakışan davranış ve sözlerde bulunmak. Kendinde olanı paylaşmak, sıkıntısı olanın sıkıntısını gidermek, mutlu olmak ve mutlu etmek. Mutlu bir şekilde huzurla uyumak yastığa başını koyduğunda. Rabbime binlerce milyonlarca şükürler olsun, güzel ve iyi kalpleri umut dolu kalpler çoğaldıkça, kötülerde iyileşmeye başladıkça daha güzel olacak herşey ve heryer İnşa’Allah...
Lütfiye Çanacık