- 969 Okunma
- 4 Yorum
- 1 Beğeni
KANAL
Hangi ideolojiye mensup olursa olsun kişi.Tek bir çalışma esası vardır.Ve bu esasa bağlı, insan sayısı kadar da usül. İnsanlığı daha güzel bir yere taşımak. Ruhen hastalıklı olanlar.Doğuştan deli olanlar ve taraftarlar bu gayenin dışında olanlardır ve En tehlikelileri taraftarlardır. Dolayısı ile kendini taraf değilde taraftar diye tanımlayanlar lütfen bu yazılanı okumasın,düşünmesin ve anlamaya kalkışmasın.Zira kendilerine hakaret ettiğimi sanırlar ki ben hakaret olarak kendime yeterim. Ne başkasına benden ne de bir başkasından bana hakaret gelmesine gerek yoktur.
Öyle sanıyorum ki son bir aydır çeşitli platformlarda tartışılan İstanbul kanalı maalesef kere maalesef Referanduma maruz kalacak. Ve bizim aklımız ve gücümüz yetmiyor; Sizi, bize amir tain ettik ; Buyurun bizi yönetin dediklerimiz her sıkıştığında doğru kararı almak yerine toplumu saflara ayırmak için referanduma yönelmeyi; Bir bakıma. "Siz anlamıyorsunuz ama bizden bir halt olmuyor" demeyi tercih ediyorlar.
Yine aynısını yapacaklar.
İşittiklerinizi ve sevdiklerinizi bırakın ve İnşaatı çeyrek asır sürecek olan. (Çalışma mı dersiniz,proje mi katliam mı adına her ne diyorsanız ).Bu konuda okuyarak bilgi edinin.Yoksa kendi beynimizden vuracaklar bizi kendi ellerimizle. Kim mi.Tabii ki yine aynı kişiler
EN SEVDİKLERİNİZ
YORUMLAR
Adnan Bey, ilginç bir yazınızı daha okudum.
politik deyin ne derseyin deyin gerçekler yatsınamaz. Biz Nato yani ABD'nin güdümünde bir ülkeyiz. bizde hükümet olmak isteyenler sam Amca'dan hicazet almadan hükümet olamazlar ya da devranlarını sürdüremezler. Adamlara hayranım belirteyim. Dünyanın en zeki beyinlerini alıp eğitiyorlar ve onlardan her alanda yararlanıyorlar. Adalet sistemleri ilginç. 70'li yıllarda başkan Nixon'u istifa ettirdiler...
Sözün özü adamlar planlar yapıyor ve uyguluyorlar. kıbrıs'a çıktık 74'te başıma örülmedik çorap kalmadı...
Ülkemiz onların eskiden SSCB'ye karşı ileri karakoldu. şimdi de ortadoğudaki en sadık stratejik ortağı. Dilerim kanalın yapılmasını engeller bu halk. ikilem içindeyim.
Emeğe ve sanata saygımla esen kalın.
yeğinadnan
Astronomik rakamlara sattınız ama yapmadınız.
-ah efendim ne yapalım halk ayaklandı gördünüz Çarkı dönüyor bence bu işin rant yanı bir de feryat yanı var.Yine aynı güçler siz gürültü istiyor Orta doğuyu perdeleyecek kalın bir perde.Akan Müslüman kanını mı yoksa memleketin kanalınımı dert edinecek bir yoklayalım dediler ve sonucu beğendiler. Değil Müminlere yardım yada ağlamak elimizden gelse birbirimizi henüz açılmamış bir kanalda boğacaktık.
Onlar yediği halta devam ediyor biz yeni, gürültülere kuruyoruz kendimizi.
Mevla Gündemi ÖLECEKSİNİZ diye araladı. Enkaz altında değiliz ya niye yardım topluyorsunuz siz devlet değilmisiniz diye başladık bağırmaya.
Hayır Devlet değiliz diyor da aslında gelenler.
Duymak istemiyor gütmek için yaratılmış güdülenler.
Uzuyor istemeden satırlar.Keseyim.:)
Muhakkak ki Allahın dediği olur kişiler yaptığından sorumludur.
Saygı ve Selam.
''.Zira kendilerine hakaret ettiğimi sanırlar ki ben hakaret olarak kendime yeterim. ''
Ne güzel bir cümledir Adnan Bey!
Kanal konusuna gelince, bu bazı localarca yıllar önce kararlaştırıldı.
Destekleyenler, Arapçayı da severler; Arapça'da Ebced hesabı vardır. Sayıların izafi değerine dayanır. Çok sevdikleri padişahlarının ortadaki adını çıkarıp, ilk ismi ve soyisminin Ebced değerini hesaplasınlar, anlayanları. Bakalım hangi sayıya denk geliyor... Çok şey anlatır. İstanbul, tüm dünya devletlerinin sözünün geçtiği özerk bölge olacak.
Desteklemiyorum ama hak edemedik İstanbul'u da ayrıca. Sürüngenlerle bir olup canına okuduk. Tek bir kez dahi oy vermedim. Zaten hayatımda da 3 kez oy kullanmaya gittim; hiçbirisi son 5-6 yılda olmadı.
Yani, biz ne dersek diyelim, istersek referanduma gidelim, istersek seçime gidip başımızdakileri değiştirelim; bir kaç kişi hariç hepsi aynı. O bir kaç kişinin etrafını da aynı güruhtan mahlukatlar sarmış vaziyette. Kocaman bir tiyatro sahnesindeyiz, mümkün olduğunca az rol almaya çalışmaktan başka çare bulamadım...
yeğinadnan
Daha sonra itikadım gereği olacak olanın önüne geçilmeyeceğini bildiğim için
"Neredeydiniz" sorusuna; Elimden geleni yaptım Şahidim sensin diye bilmek için gerekli olanın İtiraz yada kabul den önce konuya vakıf olunması gerektiğinden. Araştırın deme gereği duydum.
Destekleyenler "arapçayı da severler" Ben her dili severim en sevdiğim dil anladığım dildir ki türkçe dışında dil bilmem anladığım söylenemez.
Arapçaya duyduğum saygı Kurandan Ki bilirim Kuran Arapca değil nazarımda Allah ca dır. Zira araplar da kuranı bilselerdi bu gün bu durumda olmazlardı.
Dili olmayanın Dini de olmaz Arapların Müminleri istisna dil ve dinleri yoktur.
Ve haklısınız bu tiyatroda figüran olmak yerine gücü nisbetin de aktör olmak
cümlemize nasip olsun.
Teşekkür ederim.
Değerli dost. Yazınızı beğendim. Edebıyatın sosyal ve politik sorunlarla ilgilenmesi göğsümü kabarttı. Lütfen benim naçiz İSTANBUL PEMBE (35) hicvimi okurmusunuz?. Şiirle kalın.ç Kara Zurna
yeğinadnan
Duyarlı yüreğine sağlık
Mavii KeLeBeK tarafından 12/27/2019 2:19:05 PM zamanında düzenlenmiştir.
yeğinadnan
İnsan yerine İnsan olmayanları kullanmak kendimizi korumamız için elzem olandır diye düşünüyorum.
İsmet Özel.İnsan tercihleriyle insandır der.Kerketenkele kerten kele olarak doğar ve ölür zira onun tercih hakkı yoktur.
Sevgi ve Selam.