- 557 Okunma
- 3 Yorum
- 1 Beğeni
Ek Masraflar
Bugün ek masraflar çıktı.
Geçmiş zamanlarda gece rüyamda şeytanla boğuşuyordum. En sonunda şeytan
beni yataktan ittirmişti sol kolumun üstüne düşmüştüm. Düşüncede uyanmıştım. Olay gerçektir. Kolum iyileşir diye doktora gitmemiştim. Zaman geçtikçe sol bileğimde ağrılar oluşmaya başladı. Ağrılar çoğalınca doktora gittim sol bileğimde çatlak olduğu tespit edildi. Kullandığım ilaçlar sonucu bileğimdeki ağrılar azaldı ama yok olmadı. Tekrardan ilaçlar aldım ağrı yüzde ona indi. Evde aldığım püskürtmeli ilaç vardı onu kullanmak için bugün sargı bezleri aldım. İnşallah iyice iyileştireceğim.
O gündür bugündür yatağın duvar tarafına yatarım şeytan düşüremesin diye. Şeytan benimle başa çıkamayınca dün gece üstüme karabasan’ını saldı. Karabasan üstüme çullanıp kollarıma bastırdı, ayağıma bastırdı kıpırdayamadım. Karabasan ’kuyruk’ dedi ve gitti. Karabasan kuyruk deyince aklıma şeytanın temsilcilerine söylediğim söz geldi. Şeytanın temsilcilerine siz şeytansanız bende kuyruğuyum demiştim. Şeytan, temsilcilerini dün gece korumaya, bana gözdağı vermeye geldi.
Korkmuyorum sen Allah’ın yarattığı bir hainsin. Sen şeytansan benim de Allah’ım var.
Neyse devam edelim. Kendim için ek masraflar yaptım.
Kedilerim bir tabaktan mama yerken zorlanıyordu. Bugün yeni büyük bir tabak aldım. İki büyük tabak ve bir küçük tabakları oldu. Rahat rahat yiyecekler. Kedilerime bugün sosis de aldım.
Kediye ellediğim için ikide bir elimi yıkayıp duruyordum. Elimi yıkamamak için onbeş tl verip eldiven aldım. Zaten su ile oynamaktan hastalansam bu para fazlasıyla giderdi. Mantıklı hareket edip eldiven aldım. Yani mantiken kârlıyım.
21.12.2017 23:02
Yakuphan Kılınç
YORUMLAR
Geçmiş olsun önce. Kolayı var üç ihlas, bir Fatiha peşine, ayetelkürsi, felak, nas, oku bir şeycik olmaz, sağ tarafa da yat mümkün olduğunca...
yakuphan kılınç
Geçmiş olsun Yakubum.
Sanırım o karabasan olayı yatış pozisyonuna göre beynimize kan gitmemesi nedeniyle beynimizdeki sistem karışıklığı.
Allah hepimize sağlık sıhhat versin kardeşim.
Selamlar..
yakuphan kılınç
Kardeş geçmiş olsun, ayetel kürsi oku töbe yanaşamaz o şeytan dürzüsü.
Ama bizim iki ayaklı şeytanlarımız var ya "HAMDOLSUN" asıl onlardan kork sen.
Kedi ve hayvan sevgin topluma ders verebilecek nitelikte, takdir ediyorum.
Sağlıcakla kal. Allah'a emanet.