Dizi ve Film Önerileri 2
Geçenlerde bir sanaldaşım; bir film tavsiye etti. Adı;P.K.
Hint Filmi 2 saatten uzun. Genel Hint filmleri uzun oluyormuş.Bu filmi izlemeye başladıktan sonra ilk tepkim, Ya hu dedim ilk ayet Oku değil SEYRET olmalıymış..
Devamlı din iman ortadoğu kökenli hikayelerden bıkanlar veya bu işlerde bir terslik var kardeşim diye düşünmeye başlayanlara, doğru yolda olduklarını gösteren bir film diyebilirim.
Yine bir başka bir film de Fİ Tarihi... Hangi ülke filmi bilmiyorum ama epey espritüel, Nasıreddin hoca misali güldürürken düşündüren bir film..
Her iki filmde dini anlatıların ve din ile sömürünün nasıl çoğunlukları etki altına aldığını gösteriyor..
Bu filmler belki çağdaş bir ülkede yaşamasaydık yasaklanmış bile olabilirdi, seyretmeyelim diye..
Hayatına, bu konularda reset atmak isteyen insanlar için iç açıcı filmler.. Bir gün gelir de cb olursam, milli eğitim müfredatına 7. veya 8. sınıfta izlettirilmesi mecburi diye kanun bile çıkarttırılsın derim yani..
Öyle sorgulayıcı, düşündürücü filmler..
Her imahatip ve imahatip öğrencilerimiz de mutlaka izlemeli, ki karşı filmler çevirsinler..Çünkü özgür dünya..İnsanlara neden böylesin diye yadırgamazsın hukuk içinde kaldığı müddetçe..
Tavsiye ederim bu iki filmi..
Star Warls da ne diyordu: Güç bizimle mi olsun?
Güç sizinle olsun efendim!
Ayrıca forum bölümünde de tavsiyeler varmış, umarım denk gelirsiniz..
Dizi ve film önerilerimin ilk bölümü de linkte..
www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=186256
Saygılarımla
Esen kalınız..
Not: İçinizden gelmiyorsa, katkınız olmayacaksa yorum falan yazmayın bu arada. Sanaldaş olanların yorumdaş olmasına gerek yok yani dimi?? Önemli olan içtenlik:)
YORUMLAR
Yinsani
o da pozitif sinyall göndermiyor mübarek.. gönderse gönderse şimşek yıldırım gönderiri herhalde:))
sevgilerimle..
Önerdiğiniz herhangi bir şeyden memnun kalınması mutluluk verici. "Vakit kaybı" olarak da niteleyebilirdiniz. Teşekkürler dikkate alıp zaman ayırdığınız için...
"Sanaldaşınızdan" sevgilerle:)
Bir Eflatun Ölüm tarafından 12/23/2019 11:33:24 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
sanaldaşım tahnk you..
eksik olmayın penceremden
Merhaba
Ben 'Karadayı' isimli diziyi izlerim. Ve tavsiye ederim. Bu arada adınız soyadınız nedir? Sizi tanıyalım.
yakuphan kılınç tarafından 12/23/2019 10:03:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
tanışmak mı,? şiirlerde yazılarda en ücra hayallerimiz en karanlık diplerimiz var.. şairinlerin veya edebiyatseverlerin tanınmasının zorluğu yok..
saygılarımla..
Hocam o iki filmde harikadır. Çok önceden izlemiştim onları. Amir khan'ın bütün filmleri harikadır, özellikle FANA. Isterdim ki çok daha önceden denk gelebilseydiniz bu filmlere. Olsun, Geç olsunda güç olmasın. Yazınızın ilk paragrafına bayıldım.. Hani ( Yahu dedim ilk ayet oku değilde SEYRET olmalıymış) . Bu kısma...
Harikasın
Selamlar benden..
Gencay Akpınar tarafından 12/23/2019 7:45:56 AM zamanında düzenlenmiştir.
Yinsani
yoksa dini yapılar tek tek avlıyor bizi.. ben ağır yaralıyım..sorma gitsin:)
saygılarımla..