- 823 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
SON PİŞMANLIĞA AKAN GÖZ YAŞLARI, GERİ GETİRMEZ KAYBEDİLEN DEĞERİ
Kaybetmek ve Kaybetmemek.
Bütün mesele bu iki sihirli kelimeyi anlamadan geçer.
Anlayana sivri sinek saz anlamayana davul zurna az misalinden yola çıkılarak açıklaya biliriz.
Eğer var olan bir değeri tanımadan anlamadan,yok etmeyi göze alınırsa kaybedilenlerin bir daha asla elde edilemeyeceği konusunda da çok kitaplar yazıldığını bilmekteyiz.
Ancak; değerini bilemediğimiz kaybettiğimiz varlığı, sonradan pişmanlık duyarak çağırmaya çalışmakta da teselliden ibaret olur.
Bu durumu çalan şarkıların sözlerinde mırıldayarak teselli yolunu hep itiraf edelim.
^^Pişman olur da bir gün, dönersen bana geri,
Gönül kapım açıktır , çalmadan gir içeri^^
Yalan’ın ta kendisi.
Kendimizi kandırmayalım.Ne kapısı arkadaş bu kapıyı kıran,mekanı harap eden,ateşe verip yakan
kundakçıyı tekrar eve davet etmenin sosyoloji ve felsefe biliminde karşılığının da olmadığını bilelim artık.
Çok sallıyoruz, çok!
Adama demezler mi hiç; arkadaş mangaldaki koru söndürmüş sün sen, neden hala etin pişmesini bekliyorsun?
Aşk denilen sevgi canlısının acılar içinde kıvrandığını görememenin adıdır yalancı gülücükler ve menfaatlerin karşılıksız sürdürülmesi.
Tarihin başından sonuna kadar bu böyle devam eder.
2020 yılı ve gelecek yılların insanlara sağlık, huzur, muhtaç olmayacak kadar düzenli bir ekonomi,
ve de bunların kıymetini bilen bir nesil ile ortak yaşam alanları oluşturulması adına mutlu nice yıllara inşallah.
19/12/2019
E.ALPERTÜRK-Asarvadisişairi
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.