- 568 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞEBİNKARAHİSAR MERKEZLİ AĞAÇLANDIRMA SEFERBERLİĞİ Devam EDİYOR.. / Hikmet OKUYAR
SONBAHAR AYLARININ SON GÜNÜNDE ( 13 Aralık 2019 ) ŞEBİNGÜLÜ BAHÇELERİ KURUCUSU DÜNYACA ÜNLÜ ŞAİR ŞİİR YORUMCUSU PİRİMİZ ABDDİ BEĞ AŞKINA; BAYBURTLU ZİHNİ, BAKÜLÜ BAHTİYAR VAHAPZADE, SADRİ MAKSUDİ ARSAL, Feride Sexavetli, ŞİRİNGÜL, SEADET NUR NEVRUZLU, DESTEGÜL, GÜLNARE LEMAN, HALİDE İSMAYILGIZI, SEVDA, NAZLI, SOLMAZ ŞEBİNGÜL, RAHİLA, ELMİRA, DÖVRAN, SEMA DAĞLI, ADANALI HARİKA UFUK, MÜNEVVER DÜVER, ALANYALI SİNEM BOZYİĞT, AMASYALI ELİF DİKMEN, ALUCRALI OZAN ARİF, ARTVİNLİ OBALI, ASTANALI Raya Bayramova, ÇUKUROVALI HATİCE KARA ŞAİR, BİLECİKLİ MENZURE DURU, EDİRNELİ NAZO ŞAİR NAZAN BUĞDAY, MERSİNLİ MÜBERRA KEVSER, ADIYAMANLI IRMAK SUNA, ANKARALI ELİF REYYA NAZ, FUNDA SAĞLAM, GİRESUNLU EYÜP GÖKSU, SİVASLI VEYSEL, SORGUNLU SARGIN, SİVASLI ŞABİHA SERİN, KELKİTLİ DİLAVER, KINIKLI DURMUŞ YILMAZ, DURSUN AKKUŞ, SÜPER SES SUAT SAYIN, TOKATLI ARİF NİHAT, TORULLU ATSIZ, ALİŞARLI NURHAYAT KÜÇÜKSAKARYA, ESKİŞEHİRLİ KAPTAN ŞAİR, SAKARYALI SEVİM SULTAN, EMİRDAĞLI RABİA SULTAN, HATAYLI Suna HEZER, Sevil Misirlioğlu GÜLSEN AKSOY, İZMİRLİ İCLALİ, KARSLI ÖZLEM ÇETİN, KARŞIYAKALI NİHAL, KASTAMONULU GÖKYAY, KAYSERİLİ FATMA ÇETİN KABADAYI, EMİNE ÇERÇİ, KIRŞEHİRLİ ZÜBEYDE GÖKBULUT, KARABÜKLÜ MERAL DEMİR, KÜTKÜTLÜ HACI ŞABAN OKUYAR, ORDULU CEMİLE DÜZGÜN, MUĞLALI CAZİBEM İLKNUR, SİVASLI ZARALICAN, ŞEBİNGÜLLÜ SEVDA, GÜL MEKEŞE GÜLAY, GÜZGÜLLERİ MUNİSE KESKİN, TRABZONLU TURAN, TARSUSLU ŞAFAKNUR YALÇIN, KAYSERİLİ ERTEPINAR, TEKİRDAĞLI 3 KEMAL, GÖRELELİ HASAN ALİ YÜCEL, AHMET KAÇAR, NİHAT ÇELİK, KEŞAPLI VAHİT KAYA, NEVŞEHİRLİ GÜLAY, TİREBOLULU EMİNE USTA, TAŞOVALI MÜZEYYEN KESKİN, ŞEBİNKALELİ TEKIŞIK, ERENTEPELİ ESİN GÖNÜL DOSTU DUYARLILIĞINDA Kelkit Vadisi ŞEBİNKARAHİSAR Merkezli AĞAÇLANDIRMA SEFERBERLİĞİ Geleneği / 2019 Etkinliklerine ŞEBİNGÜLÜ FİDANI başta olmak üzere YÖRESEL ÖZELLİKLİ Organik MEYVELİ Kültür Bitkileri dikimleri gerçekleştiren ve FOTOĞRAF paylaşan CANLARA; EKİM DİKİM YAPAN GÖNÜL SEFERBERLİĞİ Öncülerine SELAM olsun..ŞEMA Gönüllüleri Hayranlığımızla Tebrikler, Teşekkürler..
*
Hikmet Okuyar
ŞÜSİYAD Başkanı..
Şebingülü Bahçeleri Kurucusu..
..........
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.