- 362 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
YENİ YIL MESAJLARI
YENİ YIL MESAJLARI
Aşkım, senin varlığına alıştım ve buna her geçen yıl daha çok ihtiyaç duyuyorum. Mutlu yıllar!
Seviyorum seni aşkım. Seni sevdiğim yılların sayısı arttıkça seni daha çok seviyorum. Mutlu Yıllar!
Yeni yılınızı kutlar; sağlıklı, mutlu ve başarılı nice yıllar dilerim. Kucak dolusu sevgiler.
Yeni yılda erken kalkmaya, diyet yapmaya, kitap okumaya, düzenli olarak dişlerimi fırçalamaya ve tüm gün internette gezinmemeye söz veriyorum. Umarım geçtiğimiz yıllarda tutamadığım bu sözlerin hepsini bu sene tutarım. Yeni yılın kutlu olsun.
Yeni bir yıl, yeni başlangıçlar yapma ve eski pişmanlıkları unutmak için bir şanstır. Mutlu yıllar!
Yeni yıla nasıl girersen öyle geçermiş diyorlar. Ben de yeni yıla seni gülümseterek başlamak istedim. :) Yüzünden gülücükler hiç eksik olmasın.
Beni yeni yılda da sevmeye devam et. Yeni yılın kutlu olsun!
En mutlu olacağın yıl bu yıl olacak, buna bütün kalbimle inanıyorum. Sağlık, mutluluk ve huzur, nice başarılar hep seninle olsun. Yeni yılın kutlu olsun!
Sana tüm kötülükleri unutturacak, başarıların tüm başarısızlıkları yok edecek güzelliklerin hayatını dolduracak bir yıl dileğiyle. İyi yıllar.
Her yeni gün bir önceki günden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi mutlu edecek şekilde olsun! İyi Seneler!
Gözlerime baktığın her an eriyorum, dizlerimin bağı çözülüyor. Lütfen bunu yeni yılda daha sık yap. Mutlu yıllar aşkım!
Gökkuşağı gibi rengarenk, güneş gibi parlak ve güller gibi mis kokulu mutlu bir yeni yıl dileğiyle…
Artık sana daha fazla başarı dilemek istemiyorum. Zaten birçok şeyi başardın. Bu yıl benim olmalı. Bana mutlu yıllar dile!
Nerede yaşam varsa, orada umut da vardır. Yeni yılda tüm umutlar, kucak kucak mutluluklar ve başarılar seninle olsun. Mutlu yıllar...
Mutluluğunun ömür boyu devam etmesini, yaşantında hiçbir şeyin seni üzmemesini diler ve yeni yılını candan kutlarım. Yeni yılda yüzünden gülücükler, gönlünden sevgiler eksik olmasın.
Yeni yıl sana sağlık, mutluluk, başarı ve bol kazanç getirsin. Huzur dolu yıllar!
Yeni yılda kapının aşk ile çalsın, mutluluğa doyma, doyama, sürprizler çalsın kapını. Yeni yılın kutlu olsun.
Geçmişi unutup yeni bir başlangıcı kutlamanın zamanı geldi. Mutlu yıllar!
Yılbaşından beş dakika önce bir pizza sipariş edeceğim ve geldiklerinde bu siparişi bir yıl önce verdiğimi söyleyeceğim. Nasıldı ama? Mutlu yıllar!
Yeni yıldan dileğim; birlikte nice yıllara, sağlıkla ve mutlulukla... İyi ki varsın güzel insan! Dostluğumuza yeni bir yıl daha katmanın mutluluğunu yaşıyorum. Seni seviyorum.
Geleceği oluşturacak her yeni günün bir öncekinden daha güzel, isteklerinize uygun ve sizi daha da mutlu etmesi dileğiyle. Mutlu Yıllar!
İSMAİL MALATYA (SENİ SEVİYORUM AŞKIM)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.