- 680 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ey âhirete aşık kişi!
Yazan: Zeynep Zuhal Kılınç
Zaman senden yana olmasa da göz kapaklarının ağırlığı altında ezilme sakın.
Bir ağlama durağında bekleyerek heba etme ömrünü. Dalgasını geçen herkes gibi sen de gül geç, bir o yana bir bu yana sal rüzgarlara zihnindeki külleri. Bak, yepyeni bir gün doğdu. Sana bir fırsat daha verildi, taze ekmeğin fırından çıkması gibi, bugün de nefesini acı çekmeden alıp veriyorsan... Hiç tutma yüreğinde, kinleri kır gitsin. Uğurla tüm dertsiz adamları!
Kendine küçük bir dünya kurmuş ve o dünya içinde kendini var kılmaya çalışanlarla meşgul olma. Değmez çünkü küçük ve bozuk adamlar için uğraşmaya!
Bizim şanlı bir davamız var, hakkın sesini duyana farz olan bir dava!
Hakkın sesini duyduysan, haksızlığı hak sayanlara karşı durmak davandır senin...
Hakkın sesine kulak kesildiysen, hak ve hakikat namına yürümek ve koşmak işindir senin!
Büyük bir davanın mütevazi bir koluysan, sesine kuvvet verir Hak, kibri ve kini yenenlerin!
Gür bir sadânın hasretindeysen, zaman senden yana olmasa da haykırmaya devam etmelisin!
Yakınların uzak olur, en güvendiklerin bir bir dökülüverir hayat ağacından... Sığınacak tek yerin Cenâb- Allah olduğunu anladığın gün, izinden gitmeye layık ve yolu takip edilmeye değen tek kişinin Muhammed (as) olduğunu fark ettiğin gün... Uğurlayacaksın tüm fenaya teslim olan varlıkları. Teke tek durup, Hakkın davası yolunda, düşe kalka, ağlaya sızlaya, üşüye üşüye...yürüyeceksin...
Zaman senden yana olmaz.
Bir gün tek kalırsın.
Kalsan da tek başına,
Yinede koşmalısın...!
Zaman senden yana olmaz. Olmayacak...
Uğurla zamanı, âhiret için sat benliğini!
Ey âhirete aşık kişi...!
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.