- 644 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
DAHA GÜZEL BİR İSTANBUL İÇİN
BETON KAMYONLARI
DOZERLER HARFİYAT KAMYONLARI
VATANDAŞLARI VE MAHALLELİYİ RAHATSIZ EDİYOR
İstanbuk da inşaatlarda yapılan çalışmalarda dozerler, hafriyat kamyonları, beton mikserleri her saat başı veya istedikleri saatlerde mahallelerde çalışmalar yapıyor.
Mahalleli bu yapılan çalışmalarda trafiği engelledikleri için çok ses yaptıkları için asfaltları bozdukları için büyük
Rahatsızlık duyuyorlar.
Bu işlerin bir statüye kavuşmasını istiyorlar.
Pazar günleri insanların dinlenme tatil günü olduğu halde kargaşa dan ve gürültüden Pazar günlerini sıkıntılı Geçiriyorlar.
Toprak taşıyan kamyonların üst brandalarını kapamaları dozerlerin demir paletleriyle asfaltları bozması yollara zarar Vermesinin önlenmesini istiyorlar.
Belediyenin hafriyat ve beton dökme çalışmalarına bir düzen bir sistem getirmesini istiyorlar.
Vatandaşların mağdur olması bu şikayetleri de beraberinde getiriyor.
BOZUK CADDE VE KALDIRIMLAR
VATANDAŞI CANINDAN BEZDİRDİ
Caddede kaldırımda zamanla oluşan çukurlardan yürüyemiyoruz.
Özellikle yağmurlu havalarda bozuk yollarda ve kırık kaldırımlarda oluşan çukurlarda
Biriken kirli su birikintisi araç sahipleri ve yayaları canından bezdirdi.
Bozuk yollarda oluşan çukurlarda biriken su
Aracın hızlı geçmesiyle vatandaşın üzerine pis çamurlu su sıçratıyor.
Vatandaşta araç sahiplerine beddua ve küfür ediyor.
Kaldırım taşları parkelerde aynı şekilde kalitesiz dayanıksız olduğu için sürekli kırılıyor.
Tamir ediliyor fakat yine kırılıyor. Aralarına altlarına yağmur suyu doluyor.
Vatandaşta bu kırık olduğu belli olmayan kaldırım taşına bastığında üstü başı çamur pis su oluyor.
Vatandaşın adına istanbul belediyesine sesleniyoruz. Lütfen artık bunun bir çözümü bulunsun daha kaliteli daha Dayanıklı malzemeden yapılmış kaldırım taşları kullanılsın
Her sene bu sorunu yaşamayalım diyoruz.
VATANDAŞ ÇÖP KAMYONLARINDAN ŞİKAYETÇİ
Akşam toplanan çöpler saat 20.30 da başlıyor. cadde trafiği kapatıyor. Gidiş geliş olan caddeler çöp kamyonlarının Çöpleri toplarken bekleme yapması dolayısıyla trafiği ortalama 20-30 dk geciktiriyor. Zaten yorgun argın işten gelen Vatandaşlar otobüste ve minibüste beklemek zorunda kalıyor.
Vatandaşlar böyle işgüzarlık olur mu diye isyan ediyorlar.
Yetkililere sesleniyorlar. Saat 22.00 den sonra çöplerin toplanmasını istiyorlar. Yetkililere arz olunur.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.