- 813 Okunma
- 8 Yorum
- 2 Beğeni
***
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Anıdaki arkadaşın köpeğini maalesef ki kaybetmişiz.
Gerçekten üzgünüm...
Bana bu ırkın ne kadar asil ve güzel olduğunu gösteren köpekti.
Kıçımdan ısırık da alsan, kızımın en nefret ettiği köpek de olsan seni seviyorum Mia <3
Uzun gezintilerimiz ve beni kısa sürede sahiplenişin özeldi.
Hep güzel hatırlanacaksın...
hayvanlara da sorabilseydik keşke, et yemek istiyor musun, bir evde kapalı kalmak istiyor musun, hadım edilmek istiyor musun, çiş eğitimi almak istiyor musun vb.
sadece ölü etleri değil, canlı etleri terbiye etmeyi de seviyoruz sanırım...
ilginç bir yazıydı. saygılar.
Konsantre Karanlık Madde
Benim düşlediğim dünya Dostoyevski'nin 'Gülünç Adamın Düşü' adlı fantastik öyküde, karakter ortalığı karıştırmadan önceki dünya.
Orada kimse birbirini yemiyor, kaçacak bir yer yok, üreme sıkıntısı yok, çiş önce toprak, sonra da meyve oluyor ve kimse kimseden kaçmıyor.
Youtube'da da bir animasyonu var, tavsiyem olsun.
Saygılar benden. Tekrar teşekkürler.
Konsantre Karanlık Madde
Artık sevmiyorum diyelim. Sizin oralarda gezdim ben, çalıştım gezdim diyelim. Sıcak sevmem ama oraları severim, hem adım da oralardan...
Kafayı yememiş insan yok bu devirde bir de (:
Biliyordum; ben birine takılırsam derinlerde cevher olduğunu keşfettiğimi biliyordum.
Çok mu bencilce sözler olsun... payıma düşeni almak zorundayım yazarın ortaya koyduğu üründen.
Selâm olsun sana ve bir dunyevi dosta.
Seviliyorsunuz...
Konsantre Karanlık Madde
Bilmukabele, sen de seviliyorsun. Çevrimiçi listede var mısın diye bakarım her girdiğimde.
İnşallah güzel bir biçimde işleyebilirim de bu güzel cümlelerine layık olabilirim...
değerli hocam;
sondan gidersem,
hayvan gibi anılmak isteyenler ile
ağaç gibi anılmak isteyenler arasındaki fark beslenmede gizli derler, derler derler..
şahsen gönül, kalp ve yürek aynı manayı çıksa da, ileride, üç bacaklı merdiven misali asla kavuşamazlar, ve sevdikleri harfler ve işaretler de bu üçü apayrı olsa gerek..
gönlü büyük olan arif, kalbi büyük olan zarif, yürek dersek belki de beyaz kurt ile kara kurdun savaş meydanı..
en çok hafler de bu meydana seçilir öze.. ayrılır özde..
ve başta belki yoktu harfler.. sadece simge.. gördüğünü en kapsamlı şekilde anlatma, amblem, resim, kuşatıcı şekil..
şahsen sert sesleri çok kullanırım ancak hiç sevmem ç k l p ş t z...çan kan-kin, lan,pin, şan, tin, (z) z: burada bile muamma mesela bana..
b: ben
c: can
d: din
f: fen
g: gen
h: han
vb vbçağrıştırabilir bir bakıma. n yi kaynaştırma harfi olması bakımın almak gerekti..
sesli harfler için şimdilik sükut ki onların da incesi makbuldür ağaçlar gibi asırlar devirmek için...gibi..
güzel hayallere düşüncelere ve çağrışımlara daldırdı yazınız..,
güne gelmesine de ayrıca sevindim. bir öncekilerden bir yazınız güne gelseydi daha çok sevinirimdim.. lakin bu da sevgi, hikmet, incelik, gülzar kokuyor..
saygılarımla..
esen kalınız..
Konsantre Karanlık Madde
Çok muteber bir açı bu. Saygıyı hak eden cinsten. Harflere de ağaca da. Ağaçlar da, üstünde bir sürü şeyi yaşadığımız dünya da konuşabilen varlıklar.
Semboller... Semboller ve açıklamalarının olduğu 1000 sayfalık bir kitap var. Öncesinde bir sahaftan artık basılmayan bir kitabı kurtarmalıyım, sonra da semboller ile ilgili olanı alacağım. Kelimelerin köklerine inmeyi seviyorum. Sembollerin, anlatımların alfabelere geçişi de ilgimi çekiyor. Arap alfabesi mesela, çok net biçimde ateşten esinlenme...
İki ismim ve bir de erkek ismi olan soy ismim var, hepsi sert sert harfler. (: Sesler ve frekansların insan üstünde, insanın kolaylıkla sezemediği bir etkisi vardır.
'T' çok sert bir harf gibi gelir bana. Girdiği kelimede bir zorbalık, diktatörlük rolü üstlenirmiş gibi bir hali var. Türkçe'de Tengri --> Tanrı var. Trump, Putin, RTE ilk aklıma gelen sert abiler. Kelimelere de doğrudan etkisi var; 'dikTa, yapTırma, eTTirme, saTma, aTma, perT' gibi gibi gibi...
İyi sabahlar diyeyim yine, biyolojik saati bozuk olan herkese sevgiler. (:
Hayvan tüketmek konusunda en çok tedirgin olduğum şey, onların anılarını,bilinç ve hislerini de sindirdiğimiz yahut sindiremediğimiz gerçeği. Aslında böyle düşününce insan eti ve hayatı yemenin de kötü olabileceğini fark ediyoruz; upss.. insan veganı da olmak lazım. :) Asıl gizli yiğidoluk, insanın kendini de yememesi mesela; ama konu uzun, hayat kısa..
Konsantre Karanlık Madde
İzlediğim en sert filmde ana karakter bir kasap. Filmde öyle ''ölüm olmadı ama ölüm gibi bir şey'' oldu...
Mesele et yemek ya da yememek de değil, gerçek olabilmek sanki. Sadece, artık hayvanların gözünün içine daha gerçek bakabiliyorken, duru görü kısmına da yatırım yapmış olduğumu fark ediyorum. Bir tür ödül mekanizması aslında.
Hayat kısa ama gerçek değil. Konu ile ilgili türlü türlü şarkı türkü, şiir var zaten. En güzel dillendiren yine Shakespeare sanki..?
Sevgi ile...
Andan ana, meraktan meraka açtım okudum. İyide yaptım. Güzeldi. Teşekkürler.
Konsantre Karanlık Madde
İyi sabahlar diyelim artık. (:
Saygı ve sevgilerimle...
Konsantre Karanlık Madde
Bildirimin geldi, ben bakacağım şiirine.
Dinç olduğun bir ana denk getirirsin. Ben hala enerjiğim.
Samimiyet güzel köprüdür, bu içten ve gerçek yorumunun burada durması yeter...
Huzurlu istirahatler dileyeyim mi? (: