Kayıp Kıta, Din ve Muhabbetler; (Özet)
Kayıp kıtalar araştırmacıyı kayıp dinlere yönlendirir. Bu arayış içinde toplumun genel kabullerini öncelikle bir kenara bırakmalısın. Değerli kardeşim; Kayıp kıtalardan dinlerin nasıl egemen bir pranga haline geldiğini öğrenebilirsin.
Kayıp Kıta Mu insanları veya medeniyeti kendini Güneş ülkesi olarak adlandırırmış. Bu güneş fikrini veya tanrısallığı bugün Japon bayrağında ve kültüründe görebiliyoruz, aynı zamanda Mısır Medeniyetinde Güneş Tanrısı Ra olarak karşımıza çıkar, oradan hayatın tüm döngüsünü simgeleyen iki üçgenin iç içe geçmesi sonucu, adalet yıldızı yani davut yıldızı olarak Kutsal Kabul edilen ilk dinlerden olan Yahudiliğe geçmiştir bu simgeler. Sonra Hiristiyanlıkta çıkar karşımıza geometri şekilleri üzerinden türeyen inançlar, sonra da islamiyete geçer.
James Churchward’ın Kayıp Kıta Mu kitabını okumalısın bence.Kitabın tanıtımdan kısacık bir özet bırakıyorum gözlerine ve dimağına..
“Eskiden bilim adamları Pasifik Okyanusu’nun ortasında Mu gibi devasa bir kıtanın var olduğu fikrine oldukça kuşkuyla yaklaşıyorlardı. Ancak, bugüne dek yapılan araştırmalar sonucunda böyle bir kıtanın varlığını kanıtlayan verilere ulaşıldı.
Hindistan’daki bir tapınakta bulunan ve bilgili bir rahibin yardımıyla şifreleri çözülen kutsal tabletler bu veriler arasında önemli bir yer tutar. Valmiki’nin kaleme aldığı klasik Hint destanı Ramayana gibi metinlerde de Mu’nun varlığı teyid edilir. Valmiki, ayrıca Ramayana’da Nakalların Burma’ya Pasifik Okyanusu’ndan geldikleri bilgisini de verir.
Kayıp Kıta Mu’nun varlığına işaret eden başka bir veri de konumları ve üzerlerindeki semboller yoluyla Mu’nun insanlığın anavatanı olduğu bilgilerini taşıyan harabelerdir.
Mısır, Burma, Hindistan, Japonya, Çin, Güney Denizi Adaları, Orta Amerika, Güney Amerika ile bazı Kuzey Amerika Kızılderili kabileleri ve diğer eski medeniyetlerin yaşadığı yerlerde bulunan eski semboller ve sürdürülen geleneklerin evrensel bir niteliğe sahip oluşu da bu veriler arasında yer alır.
Kayıp Kıta Mu, ömrünü neredeyse bu konuya harcayan James Churchward’ın Mu araştırmaları hakkındaki temel bilgilerini içeren ilk kitabıdır.”
Boş boş hutbe dinleyip, kendine çoban aramadan önce araştırmanı veya izlemeni istediğim;
Kayıp Kıta Mu, Part 1 (Dinlerin Kökeni) 20 dakika
www.youtube.com/watch?v=gkmDUbYRd-A
Kayıp Kıta Mu, Part 2 (Kutsal Semboller) 15-20 dakika
www.youtube.com/watch?v=s_GkKZLxZNw
Kayıp Kıta Mu Hakkında Anlatılanlar ve Son Yaşanan Atlantis Mu Savaşı; yaklaşık 70 dakika.
www.youtube.com/watch?v=uy_GUagP3OY
Dünyanın En Eski 20 İnanışı | Dinler Tarihi; 35 dakika.
www.youtube.com/watch?v=eUI1pfNVgsg
Değerli insan; bizler aldatılan nesilleriz, gerçeğin peşinde koşuyoruz, izledikten sonra muhabbet edebiliriz.
Yargıyı tamamen sana bırakıyorum, karar elbet de senin. Seni seviyorum, insanları seviyoruz değil mi?
Birbirimizin inancı konusunda kendimizce yine birbirimiz için üzülebilir, istersen dua da edebiliriz birbirimize..
Değerli kardeşim; istersen kültürümüzde neredeyse dna mıza işlemiş olan islamın iki kanadı olan sünni ve alevi duyuş, ibadet ve sembollerinin de kökenini araştırabilirsin..
Saygılarımla
Esen kalınız..
YORUMLAR
değerli kardeşim
senin bu araştırmaların ve bize sunduğun veriler ışığında
kendimle ne kadar gurur ve onur duysam az
buna lütfen kendini beğenmişlik veya kibir diye bakmazsan sevinirim
sadece yazdıklarınla matematikte sağlama vardır ya hani
kendimi sağlama yapmış kadar oluyorum
neden dersen
Mensup olduğum toplum olan Alevileri kaç yüzyıldır kimse kandıramadı
ve de kandıramayacak
NOT: BİZİM EN OKUMAMIŞ CAHİLİMİZ DAHİ
ELİN ÜNİVERSİTE BİTİRMİŞ NİCELERİNE BEDELDİR
BUNU HAVA ATMAK AMACI VE MAKSADIYLA SÖYLÜYORSAM ARAP OLAYIM
NİCE SEVGİLERİMLE
Ben de seni seviyorum kardeşim.
Çok haklısın. baktığında iletişim imkanı olmayan birbirinden çok uzak mesafelerdeki yerleşimlerde ortak işaretler ve inançlara denk gelmek çok mümkün. Ve de çokça da ilginç...
Hepimiz senin gibi kafa yormuyoruz belki ama bu gerçeği değiştirmez.
Sağlıcakla kal..
Sevgili Dostum,
Bazı sembollere ve mitlere üç ilahi din öncesi zamanlarda da rastlıyoruz.
Sümer tabletlerinden Paganlara, Mısır'dan Mayalara...
Hal böyle iken daha da düşündürücü oluyor bence.
Saygı ve selamlarımla.
Konsantre Karanlık Madde tarafından 11/15/2019 2:04:12 AM zamanında düzenlenmiştir.