- 410 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
TERS KÖŞE YAZILARI 2 ARKADAŞIN MIYIM? SEVGİLİN Mİ?
TERS KÖŞE YAZILARI 2
ARKADAŞIN MIYIM? SEVGİLİN Mİ?
Onu yıllar önce tanımama rağmen, nasıl tanıştığımızı tam olarak hatırlayamıyorum. Galiba tanışmamıza annesi önayak olmuştu. Çok iyi arkadaştık en güzel, en mutlu saatlerimiz beraber geçirdiğimiz zaman dilimleriydi. Her türlü yanımdaydı. Hastalık dönemimde, gün geldi koluma girdi, gün geldi, el ele gezdik. Çıkarsız gerçek arkadaşlık buydu ya da ben öyle sanmıştım. En çokta, hoşuma giden şey arka arkaya yürürken saçlarımı karıştırmaktan büyük zevk alırdı. Yıllar bazen yavaş bazen de hızlı, hızlı geçti. Ne zaman kendine erkek arkadaş bulursa, benden uzaklaşır, aylarca yüzünü göremezdim. Bir gün hiç beklemediğim zamanda aniden karşıma çıkar, ‘’ ben geldim’ ’derdi. Gözlerinin içine bakardım, eğer hüzün bulutlarını görürsem, anlardım ki, hayal kırıklığı denizinde yüzüyor. Kabullenir ve bütün gücümle sarılırdım. Bizim yaşantımız sık, sık kavga eden ama bir türlü ayrılamayan çiftlerden farkımız yoktu.
Ve üç hafta öncesi, bir çiftle beraber bir pastanenin bahçesinde oturuyor ve çaylarımızı içiyorduk. Konu nereden çıktı hatırlayamıyorum ama döndü dolaştı bize geldi. Arkadaşlarımıza beni şikâyet etmeye başladı. Ona hiçbir şey almıyormuşum. Bir kere dahi hediye vermemişim ve bir sürü şey.
Dinledim, hiç ses çıkarmadan dinledim, sonrada gözlerine bakarak, ‘’ Bizim çizgimiz ne söyler misin? Daha açıkça sormam gerekirse, arkadaşın mıyım? Sevgilin miyim? Bu taleplerini sevgilinden isteyebilirsin. Bir gün sen harcama yaparsan başka bir gün ben yapıyorum. Şimdi yapacağım şeye beni sen mecbur ettin.’’
Ayağa kalktım, ‘’ Kalk ayağa, bana dön.’’ Ayağa kalkıp beklemeye başladı. Birden sarıldım ve uzun, uzun dudaklarından öptüm. Pastanede herkes bize bakıyordu? Şimdi gidiyorum, kararını ver ve bana öyle gel. Arkadaşın mıyım? Sevgilin mi?’’
Not: Yarı gerçek yarı kurgu bir yazı.
Not: Galiba lakabı yeşil gözlü sevgilimdi.
07.11.2019/Perşembe
Tuğrul Ahmet Pekel
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.