- 399 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yeni Ufuklara Açılma İhtiyacım Ve Özlemim…
belki size biraz absürt gelecek, ben yazdıkça okuyup öğrendikçe yeni ufuklara açılma ihtiyacına duyduğum özlem, beni yürekten kamçılayarak bir an önce varmamı istese de,bunun birden bire olmayacağını gönlüm bazen usulca söyleyerek bu konuda bu umutla yazmamı ve yürümemi istiyor.Belkide imanın gönlümde kök saçılmış dallarının bir tezahürü olarak başka gönüllere ulaşarak onlarla hasbihal etmek dertlere çareler bulmak arzum beni canlı tutuyordur.Her şeyden önce insanın gönül dünyasından hissederek yürümesi çalışması gerekmiyor mu? Gerekiyor,zaten böyle olmazsa insan bir adım atamaz sevemez koşamaz varamaz ki!
İman, insanı sağlam temellere inşa ettikten sonra bütün kötülüklerden uzak tutarak,kötü olanlarla, insanların yarınlara olan umudunu yok edenlerle savaşmayı emretmiyor mu?Emrediyor,öyle ise bu hissettiklerim imanın bir yansıması,hatta dünyevi bir çıkardan önce ahiret yurdu için hep birlikte gönül gönüle çalışmayı söyleyen, İslam’ın güneşinin altında toplanarak nihai hedefe ulaşarak,kötülükleri yıkmaya duyduğum özlemin bir yansıması olabilir ki, bunca güzel insanların gözlerindeki fedekarlığı ayrılıklarla ayrı kalarak duyduğu acının aynısını yaşamış olmamdan kaynaklanıyor olabilir.
hepimiz Allah’a temiz gönüllerle ulaşmanın şuuruyla yaşarken,yazmanın coşkun duygusu ve kelimelerle olmamın tezahürü ve yansıması olarak, belki bir tık daha derinden yeni ufuklara açılma ihtiyacına duyduğum özlem fazla olabilir. Hep birlikte mahzun gönüllere beraberce ulaşarak, Yüce Rabbimiz (c.c.) ilahı lütufları cümlemizin üzerine, aynı imanla beraberce güzelliklerin hayatımızda var olmasıyla,bu mücadelemizin sonucunda sağanak sağanak yağdıracağına inanıyoruz.Bizler bu imanla ilahi aşkla dolup nehirler gibi çağlayıp coşarken, yarınlara koşarken ümit varım çünkü,dün olduğu gibi binlerce evliya bu mukaddes topraklarda yetişti. Vatanın bir ucundan İstanbul’dan Erzurum’a Anadoluya varana kadar “Evliyalar Diyarı” gönül dostlarının gezdiği yetiştiği bir vatan olmuştur.Gönül dostlarımız Mevlanalar, Yunus Emreler, Hacı Bayram Veliler ve diğerleri bitmez ve tükenmez.Hatta bu dostlarımız gibi ismi duyulmayan nice güzel insan geldi geçti bu diyarlardan… Anadolu’nun nice dağ köylerinde dünyanın en medeni insanları yetiştirmek için hala çalışanlar oldukça yarınlarımız gönlümüzde iman var iken hep aydınlık olacaktır,inşallah,selamlarımla.
mehmet aluç
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.