- 725 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Katlimize Hayranlıkla Tutkun Milletiz!
ABD ve AB. Başta olmak üzere katil Emperyalist devletlerin sömürgeci kültürel düzenini allayıp pullayıp gerçek yüzünü saklayarak asırlardır milletimize "dünya güzeli Kız" gibi kendilerine bu Milleti 3. asırdır aşık ettiler!
Bunun reklamını görsel ve yazılı basın yayın organlarında yıllardır sözde medeniyet diye tanıtımı dayatmayla gelen her Nesil’e aşıladılar.
Bu katil devletlerin siyasi, ticari, sanayi vb. çeşitli piyon kurumlarla karşılıklı ilişkiler yolu ile Veraseti şu son yıllara kadar halen egemenliklerini sürdürüyorlar. Ne kadar olsa da, bunların dost olmadıkları devletimizin son dış ilişkilerde askeri düzeyde ki gelişmeler bunların allı duvakla örtülü gerçek hain yüzlerini milletimiz biraz olsun artık anlamaya başladı.
Devletin yayın organları ile MEB. ve kültür bakanlıklarınca top yekun işbirliği içerisinde olarak milletimiz bu Hain, Kalleş, Katil Emperyalist devletlerin bizlere karşı hiçbir tarihten bu zamana kadar hiç de dost olmadıkları anlatılıp tanıtım seferberliğinde olmalı.
Emperyalizm ve sömürgecilik tarihi okullarımızda artık gerçekleri anlatalım ve onların şimdi ye kadar bizlere neler taptıklarını tarihi ile birlik de çocuklarımıza ders olarak müfredat konulsun.
Batı ve dış güçlerin gerçek yüzünü anlatalım çocuklarımıza...
Nasıl demokratikliğini,
Nasıl sosyalistliğini,
Nasıl faşistliğin i,
Nasıl toplum ve Aile hayatını,
Nasıl edepsizliğini,
Nasıl medeni kültürel değerlerini,
Nasıl sömürdüklerini,
Nasıl öldürdüklerini...
Haçlı ordularının balkanlarda, Boşnak Müslümanlara etnik soykırımı...
Fransa’nın Cezayir soykırımını...
Belçika’nın Kongo soykırımını...
Almanya’nın Namibya katliamını ve yüz binlerce genç kızı seks kölesi yaptığını...
İtalyanın Libya işgalini...
İspanyanın Endülüs soykırımını...
Afrika’nın çeşitli bölgelerinde kardeşlerimize yapılan sömürge ve soykırımını...
ABD ve İngiltere’nin Dresden katliamı...
ABD’nin Nagazaki soykırımını...
ABD’nin Hiroşima soykırımını...
Toplam 343 bin 125 kişiyi iki Atom bombasıyla yok ettiğini...
ABD- yi işgal eden Avrupalıların yerli Kızılderilileri nasıl yok ettiğini...
Aborijinleri kıydıklarını...
Kalleşçe katliamlarını anlatalım mesela ;
1917’de Fransa’nın Cezayir ve Cad’ da kardeşlerimize yapılan soykırımı ve İslam alimlere “konferans” bahanesiyle davet edip Fransız cellatların, gelen 400 İslam alimini orada vahşice öldürüldüğü...
Orta doğuda ki, başta Siyonist İsrail olmak üzere, Amerikan ve batılı katillerin Yemen, Irak, Suriye, Filistinli kardeşlerimizin sömürüp milyonlarcasının kanını akıtmaya devam ediyorlar.
Rus ve ABD. Müttefiklerin Afganistan’da ki işgallerinde yaptıkları sömürü ve soykırımı...
Uzak doğuda Doğu Türkistan’da ’Budist’ kızıl Çin’in ve Miyamir de ki katil devletlerin Arakan Müslümanlarına yapılan soykırımı...
Hinduların, keş mirde ki kardeşlerimize yaptığı soykırım zulmü...
Ve hakeza...
Dünyanın neresinde bir Müslüman toplum varsa, orada Zulüm, Sömürü ve soykırımla ölüm var!
Emperyalizme karşı, tarihinde destanlar yazan bir ülkenin çocukları, hala batı ve fantastik O’hain devletlerin toplumuna şuursuzluk biçimde hayranlık aşkıyla yetişiyor!..
Laik Cumhuriyet deyince; Mankoflaşmış kafalı ağızlardan geçmiş ceddine Yobaz, inancına küfür, vahşi batıya öykünme seçicisi olup, sapkın demokrasi havarilerinin çıplaklık hayranlığı toplumumuzda ki mahremiyetin silindiği ailevi ilişkiler, bütün sosyal yapımızı felç eden emperyalist kültürlerin işgalidir.
Velhasıl, dünyanın hangi coğrafyasında olursa olsun; satılmış devlet yöneticiler halkını çeşitli ideolojik çıkarlar uğruna köleleştirip kendileri sefahat içinde yaşıyorken; ne yazık ki, genel çoğunluk da "katiline hayran tutkun milletiz"
Evet... Son seksen yılın yetişen nesil’in Milleti olarak okunup efsunlanan kafa ile Kurt’un peşine takılıp kendini kurban olarak adayan davar misali Batı ve Amerika ülkelerini hayallerimizde ki Cennetlik yaşanan devletlermiş gibi algılanıp peşlerinden gittiğimiz için onlara halen aşkımız eksizsiz devam ediyor!
(Hazırlayan :Aydın Suyak)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.