- 2300 Okunma
- 27 Yorum
- 1 Beğeni
TÜRK'SÜN SEN OĞLUM TÜRK'SÜN
Yıllardır etkiye tepki gösterin dedik..
Onlar eurovisionda kınıyorsa
Sizde onları tanımayın selam vermeyin
Türkiye meydanlarında "hepimiz ermeniyiz diye bağırmayın..
Türklük akmıyorsa damarlarınızda
Ne işiniz var bizim topraklarımızda
Gidin fransaya ermenistana
rusya’ya abd’ye suudi arabistan’a
abd’de lobiler oluşturdurdular..
Paris’de diplomatlarımızı vurdular.
***
Karabağ yürek yarası
Yetmedi yetmedi.
Kendi güçleri yetmedi yettiremediler
Kürtleri kışkırttılar
Asala güçsüz kaldı... Pkk’ya kucak açtılar.
Ha kürt ha ermeni farketmez.
İkiside çanağımıza ot tıkadı..
***
Bu arada hala bizim meydanlarda "herkes ermeni olabiliiyor hala..
Sanatçılar, proflar. bürokratlar, siyasiler...
Sahalarda "hepimiz ermeniyiz" pankartları açılıyor.
T..B.M.M ’nde de aynı pankart açıldı..
Avrupa parlemantosunda zaten panklarları hazırda
Sök tak /çıkar as...
***
Bunlara ne yapıldı hiç bir şey...
Çin zulmünden Türkistandan gelen bilmem kaç uygur Türk’ü Çin’e ölüme gönderildi..
Ne Kırımlılalara ne Azerbaycan Türklerine bu kadar sevgi bu kadar ilgi gösterilmedi..
Arakan için Suriye için Irak için kendilerini paraladılar...
Bu ülkede islam adına yürüyeceksen yürü gerisi yasak artık.
***
Ha bir de ne varsa hala "içi dışı ermeni " olanlar var..
Onlar amerika’da kanada da fransasa isveç’de isçviçre’de / arap ülkelerinde yürüyor/ kusuyorlar .
Dünyanın her yerinde lobileri var.
Bir de çok pis dedikocular.
Yalan yanlış kin ve nefret üretip üretip ülkeleri bize karşı iyice kışkırtıyorlar.
Sen elindeki soy kırım belgelerini kullanmaz, açıklamazsan / onlar senden alır ters düz eder pazarlar...
Biz çok mazlum milletiz azizim...
Hem de / Çooooooooooooooooooook
Sahi "hala içi dışı ermeni " olan var mı?
Bu da soru mu?
Vardır bu ülkede karanlık aydınlar oldukça..
Eksilmez artar.
Onlar bizi gördükleri yerde kınıyor
Biz ne yapıyoruz "hala ermeni "olmakta ısrar edenlerimiz var..
Yok len "ermeni falan filan değilsin"
Bırak hırt/laşmayı di/k/leşmeyi.
"TÜRKÜZ biz"sadece " TÜRKÜZ"...
Dövecem len TÜRKSÜN oğlum TÜRKSÜN sen
Silkelen titre dön kendine
Olmuyor ama böyle..
dip not/
Bu ülkede HEPİMİZ TÜRKÜZ demek bölücülük sayılıyor/ sorgu sualden sonra içeri alınıyor./ Herifler yıllarca Ermeni’den çok Türklerden bir kesim (maalesef) "hepimiz ermeniyiz" "diyor ve alkışlanıyorsa / BU ÜLKEDE BÜYÜK BİR SORUN VAR AGA/
Bu KİMLİKLERİ ALT DÜZ EDİP SADELEŞTİRMEZSEK BU İŞ BİTMEZ.
iki ters bir düzle olmuyor bu işler biraz da terzilik gerek (D)İKECEKSİN/
( Bir de başımıza "hepsi filistinli" olanlar palazlandı..
Hadi bakalım kolay gelsin...
Bazen neyiz biz dediğim olmuyor değil/
Gülce Şeren/31 Ekim/2019/
"
.
YORUMLAR
(neden engelliyorsunuz insanları, engelleribi kadırınız, bırakınız okuyalım bence, devamlı sizin yazılarınıza hakaret vari şekilde dadanan varsa engellenir de, şahsen ben de 15-20 vb kişi engellemişim)
"Bazen neyiz biz dediğim olmuyor değil" düşünürlerin devamlı kendine sorduğu sorudur bu..
Bu çağda; hangi kelimeye hangi anlamlar yüklenebilir ve ve o kelime bunu taşımaya güç yetirebilirse o bayraklaşacaktır..
Türküm doğruyum çalışkanım...
…
Dinin özü bu sözü kabul etmiyor... O yüzden Türk için en tehlikeli kavram; din oluyor sanki.. Veya ben artık dinist gördüm mü kaçıyorum..Yüzyılların çatışması Milliyet, coğrafya , kültür ve dinler..Eğitimle alakalı, “itaat et kurtul” der dinler öz de budur. İnsanımız Kuranı Hatmeder, mahreç bazlı, uzatma bablı, lakin gerçekten bakınca Türkçe okuyunca ister istemez aa böyle olur mu dediğin de İtaat kısmın zedelenir, sonra düşünmezsin, kaçarsın, kaçmazsan ihtimal sen aklı ve sorgulaman reddedersin.. İnan. Meselesi soyut hayli.. Görüntüsü de bellidir dinde.. Görüntüyü yakaladın mı, insan gözünde yırtarsın paçayı..
Balkanlarda ilk düzenli orduyu kuran ve ilklerinden olan yanılmıyorsam; Bulgarlardır.Türktür.. Burada yapılan Bulgar zulümleri de unutamayız.. Arada din vardır... Ayırır geçer.. Türk’ün Türk’e yaptıkları da az değildir. Taht mücadelesi girdi mi araya ne milliyet kalır ne aşiret ne kardeş.. Gerçekliğidir dünyanın…
Malazgirt savaşında da Bizans ordusundaki paralı Kıpçak askerleri taraf değiştirmemiş miydi?? Kitaplar yalan yazmıyorsa tabii..Aradan geçen yüzlerce yıl sonra lakin görüntü ve kültür ve bayrak ( veya baöbaşka işler de olabilir) Kıpçakları Türklerin safına çekmiştir. Müslümanlar da zati kullanabildiği kadar kullanmış bizler.. Elbette bu çıkarım maddeci bir çıkarım olarak görülebilir dinistler tarafından.
Kıpçak Türkleri..Parayı kenara bırakıp soydaşlığa el vermişlerdi..
Kürtler hakkında çok fazla bilgi kirliliği var, Türk boyu oldukları ya da Ortadoğulu olduklarıyla ilgili..
Lakin ne olursa olsun biz Türk'ler Kürdümüze sahip çıkamadık...
İşin diğer tarafında Avruplılar, Kızılderilileri nasıl asimile ettilerse;
Sanki Türk için de aynı sosyal olaylar uygulanıyor...
Bir şeyi başarıyoruz, kurucuyuz lakin kurulu olanı devam ettirme kapasitemiz de çok zayıf. Tarihe bakınca o anlaşılıyor. Hanedan bazlı Yönetimler bizim coğrafyamızda bir şekilde çağlara yenilmiştir.
Türk'ün dönüm noktasında kurulan Cumhuriyeti malesef ayakta tutamayacağız gibi görülüyor gidişat...
...
Müslüman kültüründe yetişmiş yurdum Türkü veya vatandaşlar..
"Türk'üm doğruyum çalışkanım...."
Milliyetçiliği düşünür düşünür düşünür... Çerçevesini dar görür. Din milliyetçiliği reddeder özde.. Sözde ayetler eğilir hadisler dallandırılır kabul eder gibi gözükür lakin aldatmaca bence artık....
Ümmetçiliği düşünür düşünür düşünür ... Karar kılar, ezan kuran cami kültüründe, daha kapsayıcıdır....
Sonra insanlığı düşünür düşünür düşünür... Bir basamak daha çıkar.. Orada durur...
Sonrası artık var- yaratılan, yok- yaratılan, olurolmaz-olmazolur vb kavramlara çıkar ve yaratıcı-yaratık ve sosyal düzen, hukuk, üretim, teknoloji gözüyle bakar ..
******
Eğer Türk ise insan, üst lige çıkabilmeli bu çağda.. Yoksa kalmayacak bir Türk bu coğrafyada..
Çin kadim düşman... Asırlar sonra ters düz olup bizler sed yapmak mecburiyetinde kalabilir miyiz? Düşünmek lazım!
Abd veya Rusya veya Arap veya Ab liginde bir iç karışıklık çıkmazsa ( niye çıkmasını isteyeyim ki sonuçta herkes insan eyvallah da) gelecekler. Can canan meselesi.. yönetici kesim dinazor ve faşist, belirledikleri yani vekilolarak dünyanın önüne koydukları ne kadar dürüst ve namuslu olursa olsun çok azı kendini sistemden koruyabiliyor.. Geliyorlar zaten gürünen köy kılavuz istemez..
Parayla veya sanbtajla satın aldıkları Türkler, Türke zulmedecekler..Kürtle Kürde zulmedecekler Ermeniyle Ermeniye zulmedecekler…
BUNU YAPARKEN DE EN ÇOK MUHAMMEDİ VE İSAYI KULLANACAKLAR..
Kimseyi ayırmayacaklar depremin, selin, yangının İyi- kötü, türk kürt, ermeni, kıpçak, o beylik, bu beylik, şu aşiret, bu aşiret ayırmayacağı gibi..
Pkk’nın da saldırdığı ilk köyler yanlış hatırlamıyorsam Cerit boyunun köyleridir.. Bazı Türk Halk şiirlerinde geçer; aşiret bozuldu, il bozuldu vb gibi…
Ancak günümüzdeki Türk ile mücadelede de gemi ağzılarına aldılar..
Ülkemizde 1950lerden beri yani Türkçe ezan ve ibadet, kuran yeniden Arapçaya tebdil edilince,
1-Enerji-Üretim
2-Ekonomi
3- Yönetim sistemi üzerinden
Bunları aşmak için de Çözüm vatandaşlık bazlı eşitlik ve hani yıllarca dillendirilen gelir adaletsizliğidir.
Yoksa kan peşinde kan grubu peşinde Türklük veya ırkçılık yapanlar millet içinde binde 1 bulmaz ancak ortamı o kadar gererler ki
Çekilen tüm tarihi ve sosyal acılarımız birdir bu coğrafyada.. Sünni camia “itaat et kurtul” der, Alevi camia “İnsan ol, insanca gör” der benim çıkardığım sonuçlarda..
Peki bir Türk; ne demeli..
Kaldırılan andımızda işlenen konular maalesef dinist ve ümmet çoğunluğuna kurban edildi.. Türk’ün öncelikle sorunu; dini Türkçeleştirmek olmalıdır. Adam gibi Türkçe bir dil ile birkaç defa düşünerek sorgulanarak okunan Kuran zaten bizi istemeden modern-medeni ve üst lige çıkaracaktır. İnsanlar Kurandan kaçar..
Türk, Türk gibi düşünürse Türklüğe faydası olur.
Türk kapsayacak, el verecek, çok çalışacak, tarih ve din meşgul edilip de keçi çobanlığına itilmeye çalışılırsa , ne yalan söyliyeyim ayvayı yedik!
Yukarıda zikrettiğim üç beş güç arasında sandiviç olacağız..
Sizin çıkardığınız sonuçlar çekilen acıların bir yansıması.. O yüzden verilen tepkiler ki Irkçılık temelinde size dönecektir..
Doğru mudur yazdıklarınız evet.. Lakin bunu anlatmak için de Bilal’e anlatır gibi anlatmak lazım.
Saygılarımla..
Gülce Şeren
3 ay kadar hastanede yattım tane ameliyat geçirdim.. 1.5 yıl sonra ufak ufak doğrulmaya ardındanda adım atar gibi tay tay yürümeye başladım.
Daha yeni yürüyebiliyorum. Attığım her adımda sırtım ağrıyor.
Her ağrıda hissettiğim acı da o günü yaşıyorum..
Bir koğuş abaza fetocunun demir sandalye ile belimi kırarken attıkları savaş çığlıkları.yankılanıyor kulaklarımda..
Bir nedeni vardır diyecekdiniz..
Neden onlar gibi olmamam..
Sabah akşam zikir çekip hay huy dememem..
ATATÜRK'ü sevmem..
KORKU DEĞİL BENİM Kİ./
SADECE KARŞI TARAFI MUhATAP GÖRMEMEK/ (küçük görmek gibi algılanmasın)
HİÇ SAYMAK/
TARTIŞMANIN ANLAMSIZ OLDUĞUNU ANLADIĞIM YERDE UZATMIYORUM../
.BUDA KARŞI TARAFI ÇILDIRTIYOR BAZEN..
SUSKUNLUK EN İYİ CEVAP DERLER/ ANCAK NEDEN SUSUTUĞUNU ANLAYACAK KAPASİTE OLMALI./
ELEŞTİRİYE AÇIĞIM KİMSE HAN DEĞİL PADİŞAH DEĞİL/ ANCAK ELEŞTİRMEYİ BİLENLER GELSİN. YORGUNUM ARKADAŞIM YORGUNUM..
not? o gece hiç bir konuşma geçmedi aramızda. Sadece masada alınan toplu bir infaz kararlıyla linç edildim.Koğuşta kimseyle düşmanlığım yoktu bu arada.
Ermeni ağırlıklı eleştiri yazımda kürtler neden bu kadar gocundu anlamadım..
Ermeniyle kürdü aynı kefeye koymayın diyenlerin hangi tarafta olduğunu anlamış değilim.
Yazımın sivri dille yazıldığını da kabul etmiyorum. Yalnızca gerçekler acıtır...
Saygılar...
Gülce Şeren
Gülce Şeren Hocam Merhaba!
Kaleme aldığınız “Türk'sün oğlum Türk’sün sen” yazınızla inanılmaz ses getirdiniz.
Sizi bir kere daha tebrik ediyor kutluyorum. Bence size karşı çıkanlar eleştirenler bildik.
Onun için eleştirildiğiniz için doğru zamanda doğu yazıyı kaleme adlınızı söyleme gerek olmadığı açık.
Ziya Gökalp Diyarbakırlı olduğu için Kürtmüş! Öyle diyor yorumcu. Önce Gökalp’ın Türk Oğullarına şiirinden bir kıta almak isterim.
Türk Oğullarına
Düşman yine öz yurduna el attı,
Mezarından Ata'n kılıç uzattı,
Yürü diyor, hakkı zulüm kanattı,
Attilâ'nın oğlusun sen unutma!
Ziya Gökalp
Sonra, Diyarbakır'ın Ak koyunlu beyliğinin yurdu olduğunu hatırlatmak isterim. Kaldı ki Tarihçi yazar Ali Narçın’ın Dünya Uygarlıkları adı altında yazdığı, yanılmıyorsan 10 eserini okudum. Hepside, uzun yıllar yapılan kazılar, çözülen tabletler ve araştırmalara dayalı eser/ set.
İçinde “İnka, Aztek, Maya, Asur, Sümer, Babil, Hitit, Urartu, Eski Mısır, Çelişkiler “ Var.
Neredeyse içinde kayıp Kıta Mu’ya kadar uzanan tarihi bilgiler var. Bu kitaplarda Kürt Adı hiç geçmiyor.
Sadece Bir kitapta Saddam'ın attığı daha dün denecek yakın tarihteki kimyasal silah kullanma ve kuzey ırak Kürtlerinin gördüğü zararda söz ediyor.
Bir başka yazar, M. Ene Matlock Ey Dünya İnsanları hepiniz Türksünüz diye kitap yazmış. Ve Sıkı durun Bürün diler Tengiri'den doğmuştur diyor. Merak eden Kitabı alır okur. Matlock ABD doğumlu ve Meksika da yaşıyor
Altayların lideri Akeyev Cine diyor ki biz Türkler Marstan geldik, Altaylardan dünyaya dağıldık.
Bir not daha düşmek istiyorum, Türk Sumerolog Muazzez İlmiye Çığ, Yazdığı uygarlık Sümerlerle başlar isimli eserinde, Hz İbrahim'in Sümerli olduğunu ve de Türk olduğunun altını çizmiş.
Neye göre?
Çözülen kil tabletlerden edindiği bilgilere dayanarak. Ermenilerin Van'a gelişi ise Urartu Kıral'ının yaptığı seferde, esir aldığı şimdiki Ermenistan ve Gürcistan bölgesinde savaş esiri olarak getirilen kadın ve çokularla başlamış.
Daha söylenecek çok şey var. Türkçülüğü ırkçılık sayanlar, emperyalist ülkelerin yayınlarını okumayı bırakıp, Türk Tarihi ile yakından ilgilenmeli.
Ziya Gökalp'e Kürt demek için adamın Hiç Diyarbakır’a gitmemiş olması, Hiç gerçek tarih bilgisiyle tanışmamış olması gerekir.
Diyarbakır’da Batıkarakoç, Batı Çanakçı ve Karagöz köy isimlerinin varlığını duymaması gerekir.
Çağımız iletişim Çağı. Dünya Kütüphanesi parmakların ucunda. Cehalet bırakmalı, araştırmalıyız.
Saygılarmla
Gülce Şeren
50'li yıllada sonra sistemli bir şekilde artan kürt nüfusu ( ki o yıllarda kürtlerin ürememesi için sularına şap katıldığı iddia edilir)
70 yılarda hortlamaya 80 yıllardan sonra iyice artarak yükseyldi. Bu arada doğu ve güneydoğu da kürt nufusu yğzde beşyüz artarken Türk nufusu geriledi. Azınlıkta kalan Türklerde sistemli olarak kürtleştirildi..,Başkent olarak ilan edilen Diyarbakırda da asimilasyona uğrayan Türkler maalesef şark kültürünüm esiri oldular.
Bu arada kimin suyuna şap katıldığı açıkca anlaşılıyor..
Bunu kim istedi o zamanlardaki en büyük Türk düşşmanı ruslar ve araplar..
Herşey kolaylıkla coninin üstüne yıkılsada bu gerçek hiç bir zaman görülmedi örtüldü ve su üstüne çıkmadı..
Kısacası Ziya Gökalp o dönemde tamamen Türk olan Diyarnakırsandır..
Yani sanki doğu da yaşayan herkes kürtmüş gibi yayılan algı yanlıştır..
Gülce Şeren
Gülce hanım
her ne kadar Türk oğlu Türk olsam dahi
Önce İNSANIM diyorum
insan olmadıktan sonra bu kavramlar çok kof geliyor bana
sizinle belki bu konuda anlaşamıyor olabilirim
ancak sizi de anlamaya çalışıyorum
benim bir arkadaşım aşırı derecede belki sizden de öte idi bu mevzularda
gel gör ki kızı bir kürde kaçtı
ben her zaman derim büyük lokma ye ancak çok büyük konuşma diye
Bu ülkede 77 millet aynı bayrak altında yaşasa ve de ülkesine hainlik etmese
bence hiçbir sorun yok
kimin ne olduğunun ne önemi kalır ki
neticede her bir canlı türünü yüce ALLAH yaratmış
biz kimiz ki yaratanın yarattığını hor görelim
NİCE SEVGİLERİMLE
Gülce Şeren
bende kızım da kürtle evlense idi afaroz edecek halim yoktu.
İçim burkulsa da kabul ederdim. Burada faşist ilan edildim /
Benim kırmızı çizgilerimden kan fışkırmıyor/
Hala anlamakta ısrar ediyorlar.. /
Benim yazıdaki vurgum "hepsi ermeni olanlaraydı" kürt kısmını cımbızla aldılar ya/ hoş bana göre kürt ermeni ikisi de kallelştir/
Tarihi silemezsiniz/ Ben uydurmuyorum/
Yaşanan neyse o/ Ha bunu dillendirip aramızı bozmayın diyorsanız/ Benim yazımla bozulmaz sağlam ipler (!) merak etmeyin/ korkmayın..
Bana bölücü damgası koydular ya helal olsun/ Sadece bölücülerin karşısındayım diye
saygılarımla
Merhaba değerli hanımefendi
Naçizane anımsadım
"''Türk olmak zordur, çünkü dünya ile savaşırsın. Türk olmamak daha zordur ;çünkü Türk ile savaşırsın .." derler
Bir yanıtınızda da Kırım kökenli olduğunuzdan söz etmişsiniz
Coğrafyasıyla, tarihiyle Türkî alemin değerli bir parçası kuşkusuz
Aynı zamanda meşakkat yüklü bir tarihe sahip Kırım Türkleri
Rus'un saldırısına açık bir toprak
Ve bu gerçekliğin sıkıntılarıyla dopdolu
Bunun yüklediği bir bilinç muhakkak
Tarihimize de baktığımızda milliyetçilik, Türkçülük fikrinin gelişiminde dış Türklerin emeği büyüktür
Bugün de Avrupa memleketlerinde yaşayan Türkler yeri geliyor daha ateşin duygulara sahip oluyor Türklük, milliyetçilik hususunda
Anadolu Türk'ünün göremediğini görüp, hissedemediğini hissediyorlar belli ki
Ortadoğu ile yaklaşık hatta yanaşık coğrafi konum Anadolu Türklüğü açısından dezavantaj bir yönüyle
Ancak Anadolu'nun genel jeopolitiğinin kıtalararası geçiş yeri olması, takdir edersiniz ki, Avrasya sentezini kaçınılmaz kılmakta
Hatta Napolyon'un "devletlerin politikaları coğrafyalarında yazılıdır" sözü de yabana atılmaz zannımca
Kuşkusuz Türk dünyasına dönük hareketlenmeleriyle üstat, bizim tarihimiz açısından negatif boyutta şöhret kazanabilir, o ayrı
Türk kadınının iffetini, erkeğinin cengâverliğini öven sözleri aldatıcıdır hani
Ne ki, üstte yer verdiğim sözü hiçte kof bir deyiş olmasa gerek
Hani derim ki, Anadolu'nun hinterlandını gözetmeden Türk, Kürt, Sünni, Alevi, Müslüman, Gayrı Müslim analizi yapmak bizleri fena halde ters köşeye yatıracaktır kaçınılmaz olarak
Kozmopolitliğe açık bir toplumsallığa sahip olduğumuz doğru, bunun sıkıntısını çektiğimizde
Şu kadar ki, zenginliğimizdir bu bizim aynı zamanda
Binlerce yıllık tarihi olmayan kentimiz, yöremiz hemen hemen yoktur değil mi?
Bunda da nice farklı ırkın, milletin, devletin, imparatorluğun emeği olsa gerek
Gerçi bu kavimlerin önemli bölümü geçip gitmiş, yalnızca harç olarak karışmış, erimiş halde
Ne var ki, ırkî milliyetçilik kadar coğrafi, kültürel ve anayasal milliyetçilik anlayışlarını da yabana atmamalı derim
Ve yine derim ki, ırk tarihi inşa eden temel bir unsurdur, ırk temelli bir sevgi doğaldır da
Ammaaa! Şüphesiz sizi tenzih etmekle beraber, milli birlik beraberlik, ülke bütünlüğü gibi ögeleri zedelememek kaydıyla
Şu yazınızda kullandığınız hiçbir sözcüğün, cümlenin sorunlu olmadığının bendeniz farkındayım
Ancak, arada lafzı kastini aşmak misali durumsal noktada birkaç kelime acaba var mı diye sormaktan da alamadım kendimi
Profil resminizden temiz bir kişiliğiniz olduğunu tahmin ediyorum, dürüst bir Türk kadınısınız da
Bende sitenin Asena'sını saygıyla selamlıyorum elbette
Sevgiyle kalın, hoşça kalın...
Gülce Şeren
Anadolu bir Türk mozaiğidir. Sümerler Akadlardan beri süregelen bir tarih yatar Anadolu topraklarında... (kürtün kırıntısı bile yoktur. bir tarihi anıtları bir savaşları bir tarihi kişililkleri basılmış bir kitapları ) hiçbir şeyi olmadan ortaya ben halkım demek abesle iştigaldir) Türk sadece Türk ..
Ha bazı bölgelerimiz de eski yunan mitolojisi kalıntıları var ancak bizim tamgalarımız çok daha yaygın çok daha fazla....
Ancak biz öyle bir milletiz ki bütün dünya bize düşman olmuş ezelden beri... Nedeni güçlü ve yıkılmaz oluşumuz. Korktukları olmuşuz.
O yüzden tarihimizi unutturdular. Bir çok Türkün belleğinde sadece islamiyet yerleştirildi sanki çip takılımış gibi.
İslam tarihimi peygamberler tarihini ezbere bilenler Türklerin milat öncesi egemenlğini tarihini bilmez.
Onların bilinç altında üstün ırk peygamberin ırkı araplardır..
Bu durumda Türk olmak masaya yatırılırsa ameliyat nasıl sonlanır bilemem.. Saygılar
levent taner
Farklı unsurların ayrıca, bizde halkız demesi anlamsız elbette
Tek halktan bahsetmek doğal
Türkiye halkları dayatması bana da yersiz görünür
Ancak alt kültür ve etnik farklılıklar vardır kanımca
Bu da saygıyı hak eder sanırım
Ancak devletin adı Türkiye Cumhuriyeti, dili Türkçe
Ve Türk vatandaşlığıyla anayasal çerçeve çizilmekte
Ana ve temel unsur Türk
Bu mutlak surette Türk ırkı mı? Buna evet demek oldukça zor
Demem o ki, Türküm diyenlerin bir bölümü ırk bazında Türk değil, olması mümkün de değil
Adam Kürt'tür, Ermeni'dir, Rum'dur köken olarak
Ne var ki, vatandaşlık bağlamında Türk'üm der, demesi gerekir de
Saygılarımla efendim...
gelmeyim gelmeyim herkes her şeyi demiş diye uzaktan izledim ama bu yazının neresinde İslam karşıtı bir cümle var göremedim.
İSLAM şahsa dair kutsal bir detaydır, insan ırkını seçemez doğacağı coğrafyayı seçemez anne babasını seçemediği gibi ama dinini seçer
baştan sonra Türk olduğunun farkında olmayanlara hitap eden bir yazıdan İslam karşıtlığı manasını çıkarmak ancak ve sadece LANET OLASI FİLİSTİN AŞKINDAN İLERİ GELİR Kİ FİLİSTİN SEVENLERİN DE İHANETE KUCAK AÇTIKLARINDAN BİHABER OLDUKLARINI BURADAN BEN SÖYLEMİŞ OLAYIM.
öne bir Allahın kulu daha çıkıp filistini ve arapları islam ile özdeşleştirirse bende bayramlık ağzımı açar bir güzel boyarım.
Küfredip sayıp sövdükleri düşman bildikleri israil ermeni iftirasını kabul etmemişken ilk önce Filistin kabul etti.
Arap her yerde sırtımızdan vurdu, yahu Türk askerinin karnını yarıp altın arayan soysuzları İslam ile özdeşleştirmek nasıl bir gaflettir aklım almıyor. ihanet genlerine kadar işlemiş olan bu arap milletini din ile bir tutup araplarla karşıysan ya da sevmiyorsan dine karşısın zırvasını dillendiren gitsin bir kan testi yaptırsın.
yazınızı tümüyle onayladığımı söylemiyorum ama islam ile arap ve filistin aşkını aynı kefeye koymanın aptallıktan ibaret olduğunu söylüyorum. ırkçılık güdemeyiz mantıksız olur ancak insanın ırkını sevmesinden daha doğal bir şey de olamaz. Kürtler ayrıdır terör örgütü ayrı onlar her ne kadar kürt halkı için varlıklarından bahsetseler de kürt halkı asla pkk pyd vs değildir.
Türklüğe gelince
"tarihten önce vardık tarihten sonra varız"
başka söze gerek var mı ?
soda içip hazmetsinler
esen kalın
Gülce Şeren
ancak oturmuş olan dünya coğrafyasına dış unsurların öyle ya da böyle bir ülkeden toprak istemesi normal bir davranış değildir...
Taşları yerinden oynatırken aralarına insan kanı akıyor..
Bu da bu yüzyıla yakışmıyor.
Ancak hala saldırgan gelişmemiş toplumlar var.
Onlara da sessiz kalıp gel beni oy/böl demek de olmuyor...
"Türkiye meydanlarında "hepimiz ermeniyiz diye bağırmayın..
Türklük akmıyorsa damarlarınızda
Ne işiniz var bizim topraklarımızda
Gidin fransaya ermenistana
rusya’ya abd’ye suudi arabistan’a
abd’de lobiler oluşturdurdular..
Paris’de diplomatlarımızı vurdular."
İsterdim ki yazının tamamını kopyalayıp yapıştırayım yorum yerine.
Sonra çıkarayım başımdan olmayan şapkamı alıyım elime
Ve selamlayım yazarı, en içtenliğimle.
Tepikler Gülce Hocam!
saygılarımla.
Türkiye ve dünya gerçekleri maalesef böyle Sayın Gülce Şeren. Geliyoruz rahmetli Ziya Gökalp gerçeğine:" Yüzde yüz Türk olduğun gün Cihan senindir..." Şimdi biz yüzde kaç Türk'üz; bu cetvele göre hesabını yapalım. Ancak sakın endişelenmeyin"Bir Türk cihana bedeldir..." Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun...(Aksakal)
Gülce Şeren
Gülce Şeren tarafından 11/1/2019 4:47:58 AM zamanında düzenlenmiştir.
kadiryeter
Küçük bir hatırlatma: Bu sayfanızı(yorum kısmını) açın, yukarıdaki üç düzenleme tarihini silerek çıkın; sayfada, yalnızca bir adet düzenlenmiştir yazısı kalacak. Yazınızı okudum. kadiryeter 2019