- 339 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖNEMSEMEK NEYİ NE KADAR ÖNEMSİYORUZ
Hayat çok kısa göz açıp kapayıncaya kadar bir bakmışsınız yaşlanmışsınız.
Geçmişimize baktığımızda gelecek kaygısıyla hayatla mücadele ederken önemli olayları yaşadık.
Bazılarını da kaçırdık
Anımsayabildiklerimizden bazıları okul hayatımız, iş ve kariyer hayatımız, evlilik hayatı,
çocuklarımız, torunlarımız, tasarruf ve birikimlerimizle yaptığımız ev, araba, yazlık…vs. bunlar için çok çalıştık
çok zaman harcadık. Bunları başarana kadar yıprandık.
Bunları başarabilmek için iyi bir eğitim ve kariyer gerekli.
Kazandıklarımızı yatırıma dönüştürmek ayrıca bir kabiliyet işi.
Yaşlanıp ta arkamıza baktığımızda ne görüyoruz. Elle tutulur gözle görülür ne var.
Başta sağlık sonra ailemiz ve birikimlerimiz. Bunları sorguluyoruz.
Annemizin babamızın kardeşlerimizin akrabalarımızın işimizin okulumuzun birikimlerimizin
Kısacası hayatımızın içinde büyüklü küçüklü her şeyin kıymetini biliyor muyuz,
Önemsiyor muyuz. Ne kadarını önemsiyoruz.
(Sağlığımızın ruh sağlığı ve beden sağlığı olmak üzere değerini biliyor muyuz.)
Bu konularda kendimize puan versek 10 üzerinden kaç puan veririz.
Nefsimizi ve irademizi kontrol altına alabiliyor muyuz.
Kendimizle yüzleşebiliyor muyuz. İçimizdeki olumlu olumsuz faktörlerden pozitif olanını seçebiliyor muyuz.
Kısacası hayat insanlar için çok önemlidir.
Bunu kıymetini bilmediğimiz zaman hayatımızda boşluklar olmuş sayılır.
Devletimiz de böyledir. İyi idare edilir, her şeyi önemser,
Birikim ve yatırımlarını doğru yaparsa eğitim sağlık ve ekonomi her şey düzene girer.
Önümüzde seçimler var. Bu seçimleri ne kadar önemsiyoruz. Bize ne getirir ne götürür.
Türkiye’nin geleceği ne olur. Dolayısıyla insanlarımızın da geleceğini ilgilendiren bir konudur.
Bir oy demeyelim oyumuzu önemseyelim ve sandık başına gidelim.
Türkiye’nin geleceğini hazırlayan yatırımlar yapan eğitimde ve sağlıkta
Ekonomi ve terör konularında başarı sağlayacak partiye oyumuzu verelim.
Hem Türkiye kazansın hem de hepimiz kazanalım.
Eskiden olduğu gibi takım tutar gibi parti tutmayalım.
Türkiye değişiyor. Global dünyada yerini alıyor.
Gelişmiş ülkeler arasına girmek için hızla büyüyor ve çıtasını yükseltiyor.
Gelecek yılların bütün halkımıza sağlık ve mutluluk getirmesini temenni ediyorum.
Bir ülke düşünün 3 tarafı denizlerle çevrili ılıman bir iklime sahip ne ekersen ek yetişir
yani tarım tavan yapar hayvancılık hat safha ya çıkar.
Otlaklarımız meralarımız Buna müsait. Önemli olan pazarlama ve pazar bulmak.
Ülkemiz dünyanın en güzel iklimine sahip bir ülke. Denizleri mükemmel havası güzel.
Tesis ve personel kaliteli olunca iyi bir politika ile turizmimiz de tavan yapar.
Yeter ki tanıtım ve pazarlamamız iyi olsun.
Sanayimize gelince bir tarafı asya bir tarafı Avrupa olan ülkemiz bütün dünya şirketlerini yatırım için bekliyor. Karayolları havayolları ulaşım araçları ile her şeyi ile gelişmiş güvenilir bir ekonomisi olan bir ülke,
Yetişmiş insan gücü kapasitesi Türkiye’ de irili ufaklı kobilerimiz, büyük holdinglerimiz
Güvenilir bankalarımız var. Sanayide ve ekonomide yabancı sermayenin
Türkiye’ye gelmemesi için hiçbir neden yok.
Yeter ki tanıtım ve pazarlama iyi olsun.
Sağlık politikalarında biraz daha oynamalar yapılırsa sağlık sistemi tam anlamıyla olumlu yönde oturur.
Özel hastaneler yetişmiş doktor ve cerrahlar başarılı tıp okullarımız
Türkiye ye sağlık konusunda tedavi için başka ülkelerden gelen hastalar var.
Yeter ki tanıtım ve pazarlamamız olsun.
Eğitim de Türkiye’nin gelişmekte olan politikalarından bir tanesi.
Özel okullar, özel dershaneler, özel üniversiteler, çoğaldıkça kalite de arttıkça başarılı öğrenciler yetiştikçe
Türkiye’de ki insan gücü hem Türkiye’ye hem de dünyaya yetecektir. Yurt dışından bile okullarımıza yabancı Öğrenciler okumak için gelecektir.
Dünyada Türk üniversiteleri hak ettiği yere ulaşacaktır.
Kısacası bunları her konuda çoğaltabiliriz.
Amacımız talip olduğumuz taşıdığımız sorumluluğun farkında olup
Önemseyerek gelecek nesillerin önünü açmak.
Müreffeh ve çağdaş bir Türkiye için mücadele etmektir.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.