BEN KÜRDÜM-EL CEVAP MARDİNLİ
BEN KÜRDÜM
Yaşarım samimi bir coğrafyada
Selam olsun şalvarlı analara bacılara
Sokakta oynayan örgülü saçlı kızlara
Ben kürdüm inan sana olan sevdama
Bizde olmaz adaletsizlik eşitsizlik
Kapımız açık her insana
Hasret kaldık kürtçe şarkılara
Ben kürdüm derdim sığmaz bu dünyaya
Gel hele birêmi doğuya
Otur sende yer sofrasına
Kurban olam doğunun taşına insanına
Ben kürdüm ölürüm yarim senin uğruna
( MARDİNLİ ABDULLAH SÖYLEMEZ )
Bahsi geçen şiir ve akabinde ki yorum..
ozan
16 Ekim 2019 Çarşamba 23:54:12
Bu ülkede Kürtçe şarkı türkü yasak değil ve hatta trt tv kanalı var izlemenizi öneririm. Yıllar öncesini ve şu anki durumu kıyas bile haksızlık.
Kendi dilinizi konuşmamak için yasak mı var da bizim haberimiz yok
Nimete şükürsüzlük bu olsa gerek ’!’!!
Saygılar
Bu yoruma 4 cevap yazılmış.
ozan
18 Ekim 2019 Cuma 06:40:35
Her iki linki lütfen paylaşın bu zor değil.Sizin iddanızın isbatını görelim ki bu linkler üzerinden yazı yazacağım izledikten sonra o linkleri bekliyorum sayın şair
MARDİNLİ ABDULLAH SÖYLEME , şiirin sahibi
17 Ekim 2019 Perşembe 18:50:37
Linki burdan paylasilmiyor youtuba girl ve design sakaryada kürtçe konustugu icin oldurulen baba ve oğul cikacak beni yanlis anlama türk halki benim kardesimdir ama irkcilik yapmadiklari sürece. ..
ozan
17 Ekim 2019 Perşembe 17:43:39
Lütfen Sakarya’daki ve Çanakkale’deki olayı link atar mısınız ..doğru ise sizden özür dilicem yoksa bu konudan dolayı Türk halkından özür dileyin.Farkında mısınız provakasyon yaptığınızın.
MARDİNLİ ABDULLAH SÖYLEME , şiirin sahibi
17 Ekim 2019 Perşembe 13:00:42
Daha düne kadar sakaryada bir baba ve oglu kürtçe konustugu icin kursuna dizildi bugün çanakkalede hastanedeki bir adam eşiyle kürtçe konuştu diye darp edildi siz biz kürtleri anlayamazsiniz yalan yanlis seyler izlemeye devam et sen...
Sayın Mardinli kardeşim ileri sürdüğünüz bu linkleri sizden istirham ediyorum.
Şunu da belirteyim şayet varsa böyle bir saldırı tasnif etmem kınarım .Ama siz bunu Türkler ırkçı diyerek yafta edemezsiniz. İsmini açıklamadığım ama sizin de gayet iyi bildiğiniz bir partinin önünde günlerdir bir oturma eylemi var ve annelerin çocukları sizin savunuculuğunu yaptığınız ve desteklediğiniz bir saçma davanın kurbanları dağda insanlık dışı muamelelere imza atıyor. Anne ve babalar o kapıda nöbette evlatlarından gelecek haber peşinde .
Bugünkü yurt içinde operasyon ve sınırlarımızdaki operasyon sizlerin yaşam şartlarına müdahale edenlere karşı yapılırken hala savaş demekten geri durmuyorsunuz.Savaş değil bu ..diyelim ki size göre savaş. Biz buna içeriden ve dışarıdan gelen saldırılara karşı önlem ve kulak çekme diyoruz .
’’Milli sınırlar içinde vatan bir bütündür,parçalanamaz.
Her türlü yabancı işgaline ve müdahalesine karşı millet hep birlikte direniş ve savunmaya geçecektir.’’( Erzurum Kongresi’nde alınan karar)
Bu bağlamda ülke içindeki tüm vatandaşın emniyeti güvence kapsamındadır. Bu da nedir istisnai durumlar dışında (istenmeyen olumsuzluklar) herkesin yaşam hakkı devlet tarafından korunmakta siz dahil. Buradan ırkçı söylemler ne sizi ne bu ülkeye fayda getirir. Bakın ABD nin Suriye ve Irak’a ve yaptıklarına ve diğer ülkelere . Hoşunuza gidiyorsa buyurun sizi o tarafa doğru alalım sayın Mardinli. Bu kadar nankör olmayın. Bu ülke senin benim ve bu topraklarda hainlik etmeyen herkesin. Haa hain olanlarda gereken muameleyi görür bu mu zorunuza giden anlayamadım? .. bu millet hakkıyla üstesinden gelir sıkıntıların siz rahat olun .
Ölümü de savaşı da tasnif etmem ..ama gerektiğinde savaş olmalı mı elbette.
Vatan namustur bilginize..!!
saygılar
ozan
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.