- 444 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Gereksiz Muhabbet 1
Gecenin zifiri zamanında , şehrin gereksiz sokağında , barın laçka olanında , gereksiz müziğin eşliğinde....
-hoş geldiniz beyfendi, ne içersiniz?
-bana bi bira yanımdakinede ne isterse ver.
garip bi bakış boş koltuğa
-kime beyfendi?
kafayı hafif çevirip
-ismet konuş ulan ne istiyosan onudamı ben söylüycem. sabahtan beri kafamı yedin içmek istiyorum diye söyle işte ne istiyorsan.
-beyfendi yorgunluğuma verin ismet bey ne istemışti duyamadım?
-ver onada bira ver. ama içinde limon olsun
-neyin içinde?
-biranın içinde neyin olaçak
-beyfendi limonu yanındamı vereyim
-duymuyormusun beni içinde olacak. hadi getir benim biramı onunkide tüm bir doğranmış limon.
-peki efendim
-ismet hadi konuş bakalım anlat kimmiş bu kız?
hafif bi gümseme
-ulan oldum olası hep sarışın hikayesi dinliyorum senden. barmen duydunmu. bu da sarışınmış.
-kim sarışınmış efendim duymadım
-ismet in yeni sevgilisi gene sarışınmış. boş ver hep saçmalar zaten yaşına bakmaz atar hep.
*bir yudum daha biradan ve sonra
-ne kızıyorsun lan daha öncekide sarışındı ne oldu sabah kalktığında yastığın boya değilmiydi bi de en adisinden
-efendim tazeleyimmi biranızı?
-taze bakalım tazele . nasılsa bugün ismet beyin gecesi.
-ismet bey pek hızlı değil galiba limonlu birası aynen duruyor.
-sen nerey bakıyorsun aslanım ismet sol tarafımda ya. o bardağın sahibini tanımıyorum. ismet biz içiyoruz barmen kafayı buluyor.
derin bir kahkaha
-pardon beyfendi hata benim kusuruma bakmayın . ismet beyinkinide tazeleyimmi?
-tabi .
sola manasız bir bakış
-ne istiyorsun cintonik ama içinde bir parça dondurmamı? peki söylüyorum şimdi.
-ismet cintonik istiyormuş ama içinde bir parça dondurma olaçak.
-pardon efendim anlayamadım . cintonik ve içinde dondurmamı olaçak dediniz?
-yorgunsun sen kesin. kaç saat çalışıyorsun? extreni ödüyorlarmı?
-yok efendim yorgunluk değil.
sert bi bakış
-o zaman anlamamzlıktan geliyorsun?
-yok efendim ben sadece cintonik ve içinde az dondurma dediğiniz sandım. yanıldım herhalde cintonik sadece değilmi?
-hayır doğru duydun cintonik ve içinde bir parça dondurma çok basit. hadi getir bak ismet kafayı bulsun daha neler anlatacak sana.
hafif bi gülümseme
-efendin üstüne biraz fındık ezmeside istermi ismet bey
-dalgamı geçiyorsun hiç cintoniğin içindeki dondurmaya ezme konurmu? cahilmisin sen yoksa bhu işe yenimi başladın.
-benim hatam efendim ismet bey i biraz gülümsetmek içindi. hemen getiriyorum.
-ismet sarışın diyodun devam et bakalım .
bir kaç bayatlamış fıstıktan sonra
-nasıl lan bu mahalledemi tanıştın kızla. yoksa ! dur sakın söyleme, bu yüzden geldik değilmi bu yere. hiç de çaktırmıyorsun . ismi nedir kızın belki bilir barmen soralım.
kaldırmakta zorlanan el
-barmen bi bakarmısın
-buyur efendim ismet bey bi şeymi istedi
-buralara sarışın bi kız takılıyormuş. tanıyormusun?
-.ok sarşın hatun gelir buraya? bıraz daha açıklayıcı olurmusunuz ? mesela ne kadardır boyu ada göz rengi yada bedeni ne şekildir.
-valla topuklu giyerse benim boylarımda eğer lens takmıyorsa kahverangi gözleri ve bide yemekten önce gördüyse filiz akın yok yemekten sonra ise bulent ersoy gibiymiş dedi
-valla beyfendi ismet bey ayık kafaylamı görmüş yok bu anlattıkları dondurmalı cintonikten çook sonramı
-çok defa sabahları buraya girerken görüyormuş bide çok geç saatlerde çıkıyormuş buradan
-beyfendi isterseniz kapıdaki görevliyle bi konuşayım o daha iyi bilir..
biraz zaman sonra
-hayırdır ismet heyecenlımısın. olum inşaalah gecenki gibi başımızı belaya sokmazsın. garson diye bahşiş vermeye çalıştığın kadın polis sivil polis çıkmıştı bi güzel dayak yemiştik karakolda. lan o kadarda olmaz değilmi. normal kız yokmu sanki dünyada.
bir kaç şişeden sonra
- olum asma suratını birazdan öğrenicez işte tamam olmadı gene ben yeri senin yerine dayağı sıkıntı yok hah bak işte geliyor kapıdaki yarma .
-beyfendi sarşın bi bayanı sormuşsunuz galiba?
-evet tanıyormusunuz?
-sabah erken saatte gelir gece çok geç çıkarmış buradan doğrumu:
-valla bana öyle dedi bu yanımdaki ismet.
-hangi yanınızdaki?
-burda ayık gezen yokmu yaw. ismet işte şu yanımdaki benim gibi gözlüklü olan.
-beyfendi araba çağırayım isterseniz sizi eve bıraksınlar.
-yok lan ben o sarışını burda istiyorum. benim kardeşim aşık olmuş ona . bulun onu
-bak beybaba ben sinirli adamım yapma uslu ol burda çalışan bi sarışın bayan var oda buranın sahibesi .
-tamammış işte o kaltak gelsin dedi buraya ismet.
ıkı ayrı yakada kı sert el
-bak lan çağıracam onu buraya eğer tanımazsa seni allahıma sabah gözlerini açtığında yaşadığın için dua edeceksin.
-ismet için her şeyi yaparım lan ben
burundan akan sümükten az sonra
-eğer ismeti tanırsa sana söz seni kovdurmıycam.
-abi yanında kimse yok hastamısın nesin ne ismeti. tamam lan sen istedin çağırıyorum arzu hanımı görürsün sen.
-çağır lan o kaltağı buraya. ooo ismet kadının ismi arzuymuş valla bu sefer isminide öğrenebildik.
iri yarı iki adamın ortasında gelmekte olan sarışın kadın
-lan ismet bu kadın olduğuna eminmisin bu çok güzelmiş bak . bu kadın sana nasıl baktı . körmü lan yoksa?
hafif bi endişeli barmen
-abi istersen ismetide al git lütfen bak sonun kötü olaçak yapma . seide ismetide sevmeye başlamıtım. ismeti de al git hesapları ben öderim.
arzu unn gelişi
-ismet aşkım burda ne arıyorsun sen ? yemeğini dolaba koymuştum ısıtım yeseydin. hemde en sevdiğinden yaprak sarması.
şaşkın bakışlar
-arzu hanım ismeti sizdemi görüyorsunuz?
-ne demek görüyormusun işte karşımda duruyor ya.
ağzı açık barmen
-nerde?
-ismet bu işte kocam . oyun yazarı içince yada evde canı sıkılınca gelip yanında arkadaşı varmış gibi rol yapar.
çeketini ilikleyen yarma adam
-abi özür dilerim . istersen barmen bi dondurmalı cintonik daha yapsın sana
şaşkın kadın
-ne dordurmalı cintoniği.
sahne kapanır........
( sadece ilk sahne denemem ) şimdiden fikirleriniz için sağolun
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.