- 472 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
“Barış Pınarı Harekatı” Hayırlı Olsun
Pınar isminin anlamı “Yerden kaynayarak çıkan su, kaynak.”, “Bir suyun çıktığı yer, subaşı. Kaynak suyunun devamlı aktığı yer.”dir.
Pınar suyu berraktır, temizdir. Buz gibidir. İçene ferahlık verir, hayat verir, mutluluk verir. Bu nedenle pınar suları, insanlar tarafından aranır ve çok sevilir.
Pınar ismi, insanlara da ad olarak verilen bir sözcüktür. Bu adı üzerinde taşıyan kişiler, her ortamda özgüvene sahip ve kendilerinden çok emindirler.
Etrafında sempatik insanlar olarak bilinirler ve takdir edilirler. Yardım etmeyi hayat biçimi olarak benimsemişlerdir. Merhametli insan olarak bilinirler.
Bu tür kişiler, liderlik özellikleri taşırlar. Sorumluluk ve görev almaktan kaçınmazlar. Cesur insanlardır.
Fırat’ın Doğusuna yapılan askeri harekâta da “Barış Pınarı” denildi. Bunun nedeni yukarıda saydığımız özelliklerden dolayı olmuştur. Pınara çok önem veren Yüce Türk Milleti, kendisi için hayati önem taşıyan bir askeri operasyona da bu adı vermeyi uygun görmüştür.
Türkiye Cumhuriyeti Başkanı Sayın Recep Tayyip Erdoğan, dün Twitter hesabında “SMO ile birlikte operasyon başlamıştır. Amacımız bölgeye huzur ve barış getirmektir" diyerek harekâtın başladığını tüm halkımıza resmen duyurmuştur.
Başkan Erdoğan, yaptığı açıklamada: "Amacımız, güney sınırımızda oluşturulmaya çalışılan terör koridorunu yok etmek ve bölgeye barış ve huzuru getirmektir" dedi.
Bu açıklamayı duyan bazı kendini bilmezler, hemen “Savaşa karşı olduklarını”, “Savaşın cinayet olduğunu” söylemeye başladı. Kimileri de “Barış adlı savaş” diyerek eleştirmeye çalıştı. Onlara cevabımız şudur: “Savaş dediğiniz, bir operasyondur. Türkiye’nin sınırlarını güvende tutmak, kendi halkını korumak ve özgürlüğünü sürdürmek, masum insanların ölmemesi için, bu insanların zorda kalmaması ve insanca yaşamaları için yapılan meşru bir harekâttır. Bölgeye barışı, huzuru ve istikrarı getirmek amacıyla yapılan haklı bir eylemdir.”
Yüce Türk Milletinin hiçbir devletin toprağında gözü yoktur. Yüce Türk Milleti toprak gasp etmek, bu yolla büyümek, gelişmek ve masum insanları yok ederek zenginliğine zenginlik katmayı düşünen bir devlet değildir. Aksine, ezilenin, mazlumun yanında olan, onlara barışı, huzuru ve mutluluğu getirmeyi amaçlayan bir ülkedir… Mazlum devletlere tarihin her döneminde yardım etmiştir…
Türk askerinin girdiği her yere barış, huzur, mutluluk ve adalet de girmiştir. Yüce Türk Milleti, din, dil, ırk, renk ayrımı yapmadan, bütün insanları Allah’ın bir kulu olarak gördüğü için kucaklamıştır. Onlara insanca davranmıştır. Huzuru sağlayınca da geri dönmesini bilmiştir. Bunu da Dünyaya defalarca göstermiş ve ispat etmiştir.
Türkler, tarihte her zaman barışı ve huzuru savunan bir millet olmuştur. Haksızlığa, esarete, zulme hep karşı olmuştur.
Başkan Sayın Recep Tayyip Erdoğan “Amacımız güney sınırımızda oluşturulmaya çalışılan terör koridorunu yok etmek ve bölgeye barış ve huzuru getirmektir.” diyerek bu operasyonun neden yapıldığını dünyaya duyurmuş oldu.
Dünyanın da bu anlayışa saygılı olması gerekir. Bir devletin güvenliği söz konusudur. Sadece Türkiye’nin değil, Suriye, Irak vatandaşlarının da barışa ve huzura ihtiyacı var. O nedenle bu operasyon Türkiye için elzem olmuştur.
Askerimiz, yüksek bir moral ile sınırı geçmiştir. Gözü pek, kendinden emin olarak yürümüştür. Öyle ki askerlerimiz “Düğüne gider gibi” operasyona gitmiştir. Çünkü bu dava onlar için kutsal bir davadır. Vatanımız için, vatandaşlarımız için, tüm bölge insanları için, huzurumuz için, özgürlüğümüz için, güvencemiz için ve tabii ki barış için büyük bir davadır. Askerimiz, bu görevi de disiplini ile, güzel ahlakı ile başarıp, burnu dahi kanamadan başararak geri dönecektir. Onlara güvenimiz tamdır, sonsuzdur.
Yüce Allah’ım şanlı askerimizi muzafferiyete ulaştırsın. Onların ayaklarına çakıl taşı dahi değmeden zaferle geri dönmelerini nasip etsin. Cenabı Allah, tüm askerimizin yar ve yardımcısı olsun…
Bütün gönlümüzle askerimizin yanındayız. Dualarımızla onların arkasındayız. Yeri gelirse hepimiz bir Mehmet olmasını çok iyi biliriz…
Bu vatan sahipsiz değildir…
Yüce Türk Milleti var olduğu sürece kutsal vatanımız ayakta kalacak ve şanlı bayrağımız nazlı nazlı gökyüzünde dalgalanacaktır.
Hiçbir güç kuvvet, onu dalgalandırmaktan geri duramayacaktır…
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.