Saim Çakan: Biyografisi
1996 yılında Ağrı’nın patnos ilçesinde dünyaya gelen Saim Çakan ilk,orta ve liseyi doğduğu yerde bitirmiştir.
Müziğe olan ilgisi ve alakadarlığı henüz küçük yaşlardayken ailesi ve insanlar tarafından farkedilmiştir.
Müziğe olan ilgisi öyle derindi ki bütün kalbinden geçen manevi duyguları müzik ile insanlara anlatmış ve yansıtmıştır.
2017’nin ocak ayında ilk profesyonel dini müzik albüm çalışmasını yapmış ve insanlara duyurmuştur.
ilk albümü olan SENDEDİR ŞİFA albümün"deki ikinci sırada bulunan Özlüyoruz Seni adlı parçasının klibini çekmiştir.
Şimdilerde kendini geliştirip çalışmalarını farklı dillerde platformlada insalara manevi sözlü eserlerini duyurmaya hazırlanıyor.ve ikinci albüm çalışmasının temellerini atıyor.5 dilde yayınlanacak olan bu albüm’de Türkçe,Arapça,ingilizce,hintçe ve azerice eserler yer almaktadır.yine söz,beste ve müzikleri Saim Çakan’a ait olan bir albüm olacak.çok yakından bu genç sanatçı’nın hayatı ve felsefesi hakında daha fazla bilgiler paylaşılacaktır.
HER MANEVİ VE DOĞRU İŞİN ARKASINDA CENAB’I ALLAH VARDIR.
Saim Çakan: Biography
Saim Çakan: Biography
Saim Çakan was born in Patnos, Ağrı in 1996 and completed his primary, secondary and high school education.
His interest in music was accepted by his family and people as children.
His interest in music was so profound that he reflected and reflected the spiritual emotions passing through his heart to people through music.
In January 2017, he made his first professional music album and announced it to people.
SENDEDIR SIFA, the first album of the album "second place Ozliyoruz Seni song clip was taken.
Nowadays, he is developing himself and preparing his works to announce his spiritual oral works to people in different languages on the platform. More information about this young artist’s life and philosophy will be shared very closely.
GOD is behind every spiritual and righteous work.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.