- 635 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Büyük Ülkeler Gelişmekte Olan Ülkeleri Sömürüyor
Büyük Ülkeler Gelişmekte Olan Ülkeleri Sömürüyor
Az gelişmiş yada gelişmekte olan ülkelerin Devlet başkanlarını Emperyalist iş birlikçiler belirliyor.
Amaç dünyanın neresinde yer altı madeni var ise hepisini götürüp ülkelerinde çatır çatır yiyorlar.
Müslümanların ibadet amaçlı büyük paralar ayırıp Suudi Arabistana gittikleri parayıda büyük ülkeler yiyor. Yedirmem kemiğimi kemittirmem diyen ülke başkanlarını ya darbe yaparak yada ekonomik baskı uygulayıp İktidarda bulunan liderini aynı ülkenin muhalefeti ile birlik olup al aşağı ediyorlar. Ve hegomanyasını sürdürüyor.Örnek Menderesi darbe yapıp astırdılar,12 eylül darbesiyle ülkemizin insanlarını 3-5 çunta askere astırmaları.Turgut Özalı ın zehirlenmesi en son 15 Temmuz darbe girişimi .Irak ve Libya gibi devlet başkanlarının emperyalist devletlere kafa tutmasi ve sonuç ortada.Vb onlarca sayabiliriz.
Suudi arabistan başta olmak üzere bütün arapların yuları Emperyalist iş birlikçilerin elinde.
Türk,Kürt, Çerkez ,Arap,gibi milliyetçilik akımlarını gündemde tutarak üzerine dinimizi tarikatlara bölerek, olmadık entrikalar oynanıyor. Amaç bizi bölmek,küçük küçük parçalayıp sonrada lokma lokma yutmak.
Türkiye Cumhuriyetinin aziz muhterem çok değerli insanları lütfen düşmanların sözüyle birbirinizi üzmeyiniz kırmayınız.
Makam almak için Türkiye’nin başına başkan olmak için şu anda müslüman görünümlü insanların devletimizi diz çöktürmek adına yabancılarla nasıl birlik olduğu,ortaklık yaptığı açık seçik alenen ortada ve görüyorsunuz.
Uyanık olmalıyız oynanan oyunları görüp bozmalıyız.
iktidarda kim olursa olsun ister sağ bir lider isterse sol bir lider kendi halkımızın seçtiği lidere sonuna kadar güvenip saygı duymalıyız. Emperyalistlere Atatürk gibi kim kafa tutup tam bağımsız bir devlet olmamızı istiyorsa ,sonuna kadar yanında olmalıyız.
Türkiye min kedisi köpeği bile benim için yabancılardan daha üstündür.
Türkiye nin dostu yine Türkiye’dir.Oynanan oyunları görmeniliyiz ve uyanık olmalıyız.
Saygılarımla
Ömer GÜNDOĞAN
17Eylül2019
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.