- 493 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
BU FİLİMİN ADI PKK TERÖR ÖRGÜTÜ
EMPERYALİST ÜLKELER PKK yı senelerce destekledi ve Türkiye’ye karşı kullandı. Silah verdi, erzak verdi, lojistik bütün desteğini sağladı. Tam otuz sene bu devam etti. Sonra Kenya’da Abdullah ÖCALAN’nı yakaladı ve Türk yetkililerine teslim etti. 2001 de 3 lü koalisyon hükümeti vardı. Ecevit, Bahçeli, Mesut Yılmaz. EMPERYALİST ÜLKE Abdullah ÖCALAN’ı teslim ederken şartlarından biri idamı kaldırın demişti. İdam kalktı. Abdullah ÖCALAN siyasi tutuklu olarak yargılanmaya başladı. EMPERYALİST ÜLKE PKK ‘yı bu süreç içinde Kürt halkının gözünde legal bir konuma getirdi. Teröristlerin dağdan inip siyaset yapmaları gündeme geldi. BDP’yi kurdular. Bir tarafta dağdaki PKK bir taraftan BDP’nin milletvekilleri demokrasi adı altında 50 yıldır devam eden PKK terörünü yumuşatmaya kendi lehlerine çevirmeye çalıştılar. Biz her türlü demokratik yönden anlaşmaya tartışmaya hazırız dediler. Ama hepsini havada lafta bıraktılar. Ak partinin çözüm sürecide buzdolabına kalktı bir anda şehit cenazeleri gelmeye başladı Ölümler olaylar çoğaldı görünmüyen karanlık eller devreye girdi amaç yeni anayasa VE başkanlık sistemi güçlü Türkiye istemiyorlardı .
PKK’NIN İÇ YÜZÜ
Dağdan inen PKK’lılar şehirde partilerinin il ve ilçe teşkilatlarında siyaset yapmaya başladılar. Artık siyaset adına il ve ilçelerde yapılanmaya başladılar. Güneydoğuyu ve doğuyu kaplayan bir federe Kürt devleti kurmayı amaçladılar . Çalışmaları bu gayeyle devam etti. İl ve ilçelerde devlet okulları yatırımı ve hizmet adına gelen her devlet hizmetleri engellendi. Türkiye size bir şey vermiyor, hizmet gelmiyor demek. Devletle milleti karşı karşıya getirmek PKK’yı da kurtarıcı gibi göstermekti amaçları. Kürtçeyle alakalı büyük gelişmeler oldu. Okullarda seçmeli ders olarak kondu. TRT6 adında Kürt kanalı özel tv kanalları ve radyoları Kürtçe yayınlar yapmaya başladı. İl ilçe isimleri Kürtçe olarak değiştirildi. Bunun adı çözüm süreciydi. Türk vatandaşı yerine Türkiye vatandaşı olarak anılmaya başlandı. Kısacası PKK terör örgütü PKK partisine dönüştü. Kürtlerin gözünde PKK ile Kürtler özdeşti, birleşti. Kobani bahanesiyle BDP’nin HDP’nin Kürtleri sokağa çağırmak değişik eylemlerle ülkeyi yangın yerine çevirmek için düğmeye bastılar. Her ilde ilçede önceden kurdukları yapılanmalarla sokaklara çıktılar. Dükkanları, bankaları, atm leri, Ak Parti ilçe teşkilatlarını kırdılar döktüler, yaktılar. Ülkeyi yangın yerine çevirdiler talan ettiler. Üstelik onlarca vatandaşımız öldü bu çatışmalarda. Gezi parkının bir benzeri olan bu komplo Türkiye’de demokrasinin olmadığını dünyaya gösterip dış güçlerin Türkiye’ye müdahale edecek durumu yaratmaktı. emperyalist ülkeler senaryosuyla olan PKK Kürt halkını savundu. Legal bir konuma getirmiş ve Türk halkının PKK’ya olan öfkesini Kürt halkıyla karşı karşıya getirip iç savaş çıkarmayı amaçladılar. PKK’yı Kürtlerin arkasına saklayıp savunarak Türklerin şimşeklerini üzerine çekerek Türk Kürt çatışması çıkarılması amaçlanmıştır.
İHANET
Türkiye’de milletin iradesi hakim oldu
Darbeyle gidip gelen hükümetler yok oldu
Kendini milletten üstün gördüler
Dersini alıp kayboldular
Türkiye düşmanlarına dost olan
Kumpas, tuzak, ihanet içinde kalan
Devletin bilgilerini yabancılara satan
Milli güvenliğimizi tehlikeye atan
Montaj, dublaj, santajla
Milleti kandırmaya çalışan
Milli irade hırsızlığı yapan
Bu devlet çok hainler gördü
Sonu perişanlık oldu.
rafettinayvacı
YORUMLAR
İLK ÖNCE KÜRT IRKI PKK SORUNUNU ÇÖZMELİ Senelerce Ziya Gökalp okuyorum değer de vermedim değil kitaplığımda taşıyorum onun kitabını Türkü sevmeyen kürt kürdü sevmeyen Türk olamaz demiştir ve hem fikirim bu konuda... PKK yandaşlığını bıraksınlar ülke bir bütündür sorun teşkil edecek durumun içerisinde değiliz dağa kaçırılan çocuklara gelince ya dağda amcası ya dayısı ya da bir iti vardır muhakkak...Her aileye bir polis her kişi ye de bir bekçi tutmuş devlet çalışanlar da hakkını versin korusunlar doğulu kadınlar ise erkek olsunlar da benim kardeşim kocamın kardeşi aldı götürdü dağa desinler. Köpek korudukça evlatları zarar görüyor...Ana olsunlar...Doğudan doğduğumu unutmayarak söylüyorum ve bende batıdan batıp doğudan doğuyorum kadın olarak... Bunu söylerken de ne kürt ne de türküm diyorum ...Müslüman Türklerdenim Elhamdülillah diyorum...Şahadet etmeyi öğretin evlatlarınıza sonra şahadet etmeyi bırak kadın satar oluyorlar para karşılığında namusu dağda bulmadık ama dağ bizi kendi gibi dikeltti.Mehmetçklerimiz kaç Şehit kaç gözü yaşlı Ana kaç bağrı yanık öksüz evlat ve bizlerde atalarımızdan öksüz kaldık Yardan zenginiz Elhamdülillah. Daha çok söylenilecek bağrı yanık toprak var ve bedel ödeyerek yaşadıysak Atalarımızın şahadeti için bedel de ödetiriz....AĞRI/BURSA Emine Sezek Akbaş.
rafettinayvaci
fikirlerinize aynen katılıyorum
kırmızı çizgilerimiz
tek vatan tek millet tek devlet tek bayrak
Mevcut malum süreci yazmışsınız bilinen şeyler yazdıklarınız.
Bu sorunun çözümü için öneriniz öngörünüz nedir ?
Devletimize sorunun çözülmesi için verecek fikriniz varmı?