- 699 Okunma
- 6 Yorum
- 6 Beğeni
SEVGİ EN İYİ İLAÇTIR!
Ben buna gönülden inanıyorum.. sevgisiz kalınca insan hasta oluyor, eli kolu kalkmıyor, ne hevesi kalıyor ne sevesi, ağır bir hasta konumuna geliyor!.
Hastasın ama doktor bişey bulamıyor gerçek sevgiyi hissettiğinde yani seviliyorsan yapmacık değilse, öyle büyük etki yapıyor ki en ağır hastalık iyileşiyor, insanı yaşatan başarısına başarı katan tek şey! tek etken şey.. seviyor veya seviliyor olmasıdır..
Yemeği bile sevgiyle yaptığınızda, malzemesi eksik bile olsa, sevgimiz lezzet katıyor aşımıza, herkesin çok beğendiği bir yemek oluyor.
Sevilmediğini hisseden bir insana, kendi isteğiyle hiç birşey yaptıramazsınız..
Bazıları hele öyle nefretle dolar ki, o bende yok çok şükür, dünyada maddiyat beklentim hiç olmadı bu yaşıma kadar, ama sevgi beklentim hep oldu sevdiklerimden..
Sevmeyen sevilmeyen insan, hep yarım/dır tam olamaz hiç bir zaman!..
Benim onları sevdiğim kadar beni sevsinler hep istedim, ve sürekli olsun istediğim en güzel duyguydu sevgi; eşten, evlattan, akraba, dost, arkadaş, sevgi verip sevgi almak varmıdır ondan daha güzeli..
Karşılığını beklediğim tek şey sevgi oldu, naçizane ömrümde!...
İşin kısaca özeti; insanı yaşatan sevgi, insanı insan yapan yine sevgidir!
Sevgi merhamet doldurur olduğu kalbe.
İnsanın bütün güzel hislerini öldürense, sevgisizlik ve ilgisizliktir...
Hele de değer verdiğin, çok sevdiğin insanlardan gelmiyorsa sevgi ve ilgi!!!...
11 Eylül 2019
Melek Tiryaki
YORUMLAR
Ne güzel anlatmışsın arkadaşım SEVGİyi
Yüreğine sağlık, kalemin hiç susmasın
Sevelim, sevilelim
Sevgiyle kalalım...
KalbiHazan
Sevmek altı harf
ama bir ömür
sevginin değerini biçecek ne dil var nede onu anlatmaya yetecek söz
yirmi dokuz harflik alfabede
HARFSİZİM
mükemmel di yüreğin yine yüreğimin dili oldu
canımsın
KalbiHazan
KalbiHazan
KalbiHazan
İnsanda sevgi mayasıyla yaratılmıştır
Damarlarında dolaşması gerekir
Sonra kalbe gelip sözlerle gözlerle dışarıya çıkarmak gerek
Sevgiyle yaşanası bir ülke olalım inşallah
Sevgiyle kalın