- 586 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İnsan olmak ve iyi insan..
🙏Merhabalar❤️
Sevgi değer dostlarım; Bugün yine bir çala kalem yapalım. Konu,insan olmak, iyi insan VS.
İnsanlık ve tarihi malumunuzdur. İnsan evrile, evrile, tekamül ederek mağara devrinden, bu günün teknolojisine kadar geldi..
Teknoloji geliştikçe, insanın insanlığından ve vicdanından bir şeyler alıp gitti. Az bir İnsan oğlu, ve onlara uşaklık edenlerle birlikte, iyiliğin ve kötülüğün bulunduğu bu sonsuz yolda, silahlar üreterek sömürüyü seçerek, çoğunluk insanı sömürerek kötülüğü tercih ettiler!.
Ama bir de iyiliği tercih eden, azınlıkta olsa, iyi yetişmiş, AKLI selim olmuş ve dahi vicdanı kirlenmemiş insanlar ise, çevresini karşılık beklemeden, sevmiş ve saygı duymuşlardır!.
Bu iyi insanlar, sadece kendi mutluluklarını değil, diğer ezilenlerin de, refahları için kafa yormuşlar ve mücadele vermişlerdir!. Maddi ve manevi birikimlerini, ezilenlere destek vererek geçirirler bu azınlık iyi insanlar!.
Ayrıca, kimseyi kırmamaya gayret ederler, kırılsalar dahi, af edici, bağışlayıcı olurlar!. Şefkatli, vicdanlı ve merhametlidirler çünkü!..
Dostlar; Bu seçilmiş ve yetiştirilmiş azınlık insanlar, artık dahada azınlıkta. Topluma faydalı olmayı ilke edinen bu insanlar artık çok azınlıkta. Çoğunluk uşak olmayı seçtiği için, vicdanları kararan insanlar, toplumun ilerlemesine de ket vuruyorlar!.. Ayrıca, kadına şiddet artıyor, kavgalar ve ölümler oluyor. Ve dahi sömürü ve fajizan yasalar sayesinde, dünyayı sömüren vicdansiz azınlık ailelerin ekmeğine yağ sürüyorlar!.
Ama iyi insanlar, insan olanlar, vefalıdırlar, yaptığı iyiliği ve gördüğü kötülüğü unutandırlar!. Özür dilemesini bilirler, şükür ve teşekkür etmesini bilirler!. Kandırıkçı insanların, aslında kendilerini kandırdığını bildiklerinden, bunlara itibar etmezler ama doğruyu da söylerler!.
Velhasılı insan olmak zor zanaat. Öfkesine hakim olmak ve doğru olmak zor iş. Tersi kolay çünkü. Ve dahi, dünyada çoğunluk da kolayı seçmiş durumda, yani iblis vazifesini yapmış gözüküyor!. Yani çoğunluğun oyları ile, iblis, şeytan dünyada iktidara gelmiş durumda!.
Evet ne oldu o iyiliği seçen vicdanlı insanlara. Azınlık olunmuş durumda bekleniyor!. Ama beklemeyelim derim. Yola devam. Tüm everenlere, her şeye SEVGİ ler ve dualar üflesin vicdanlı insanlar derim!. Bozulan dünyamızı kurtarmak için, kıyam edelim. Bizler, devrimci peygamberin ümmetiyiz. Dünyayı düzeltmek için, mücadele ve savaş vermiş atalarımız var!.
O yüzden, her şey çok güzel olacak. Yarınlar bizim. Bu ayağa kalkmayı, gelecek nesillere borçluyuz derim. Ve dahi, herkes elini taşın altına koymalı derim!.. Bu vesileyle..
🙏Herkese selâm, her şeye, tüm everenlere, sevgiler ve dualar üfledim🙏
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.