- 343 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İTİNİZİ DIHMAYIN
Hasan, kırsal kesimden Ankara merkeze, büyük bir mağazada çalışmak için yola çıkar. İş arar ve bulur. Hasan, büyük bir mağazada işe başlar.
İşe ilk başladığında patronu Hasan’ı çağırır ve ona müşterilere nasıl davranması gerektiği konusunda uyarılarda bulunur.
Patron Hasan’a:
“Bak oğlum Hasan! Burası büyük şehir ve merkezi bir yerdir. Bizim mağazamıza modern insanlar gelir. Onlara karşı çok kibar davranıp, onlarla güzel konuşmalısın. Sakın ha söylediklerimi unutma!” der.
Hasan da:
“Tamam efendim.” Der ve işinin başına döner. Hasan işine yavaş yavaş alışmaya başlar ve işini severek yapar.
Günlerden bir gün Hasan, işine neşe ve sevinç içinde başlar. Bu arada mağazaya alış veriş için çağdaş bir bayan gelir. Bayanın yanında da bir köpek vardır. Bayan köpeğiyle birlikte mağazaya girmek ister.
Hasan, bayanın köpeğiyle mağazaya girmeye çalıştığını görünce, bir taraftan da kibarlığı bırakmamak için bayana:
“Hanımefendi! Lütfen itinizi mağazaya dıhmayın.” der. Hasan’ın bu sözleri karşısında bayan çılgına döner ve Hasan’a:
“Beyefendi, siz benim menekşeme nasıl it diyebilirsiniz?” der. Çağdaş Bayan, Hasan’ın bu sözleri karşısında mağazanın altını üstüne getirir…
Araya patronun girmesiyle iş tatlıya bağlanır ve bayan sakinleşir. Hasan, kibarlık yapacağım derken, az kalsın işinden olacakmış…
22.06.2013
Çekerek
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.