- 734 Okunma
- 4 Yorum
- 2 Beğeni
***
#################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
#################
#######
#####################
#######
#####################
#######
#####################
#######
####
YORUMLAR
Konsantre Karanlık Madde
Büyü ile uğraşmadığını söyledi ama kim bilir?
De bence aurasal gördü bişeyler kendisi.
Kirlian cihazı gibi görebildiğine eminim.
Sürüngen atalı...
lacivertiğnedenlik
Konsantre Karanlık Madde
En kolay görünen ağaçlar.
Uzun süredir ağaçları hiç eskisi gibi göremedim. Denesem de...
Konsantre Karanlık Madde
Umarim kustahca gorunmez. Yorumunuz icin tesekkurler.
Saglicakla kalin.
Yavaş yaşam, yavaş düşünmeye zorluyor insanı.
Uzun süre hiçbir şeyle ilgilenmedim, doğa ile baş başa kaldım. Inan sözcükleri unutur gibi oldum, konuşmakta zorlandım kendimi afedersin "salak"gibi hissettim.
Bomboşdu kafam, doğa ile entegre olduğumu düşündüm... az da olsa ürktüm.
Sonra yeniden insanlar geldiler teknolojileri ile birlikte ve uykusuz huzursuz geceler başladı yeniden.
Bir similasyon da benden.
Ruhsal betimlemeyi çok güzel vurgulayan yazın hoşuma gitti birazda huzunlendim içinde yaşanıyor ne de olsa ama sorun bu kadarla kalsa gülümsemeyi mutluluk ve huzur sayar insan.
Başak albaya selam, bilmesemde Flemenkce bir şeyler söyle, güzellikler ısmarla Belçikalı küçüğe.
Selamlar dostum.
Konsantre Karanlık Madde
Bach bestesinde duyar, Jack London romanında görürüz bu ürkütücülüğü zaten.
Bazen bir hayvan cesedinde çürümüşlüğü ve parçalanmışlığı çeker insan içine içine…
''Ruhsal betimlemeyi çok güzel vurgulayan yazın hoşuma gitti birazda huzunlendim içinde yaşanıyor ne de olsa ama sorun bu kadarla kalsa gülümsemeyi mutluluk ve huzur sayar insan.''
Bu cümleye de bir gülümseme, içten, sıcak, bilinçli…
Tüm selamların başımla beraber.
Her Gün gülümsemelerin olsun Dostum, hüzün ararsak iyi avcılara benziyoruz. :)
Esintilerle kal. :)