- 442 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
PERİ KIZININ GÖZYAŞLARINA VEDA
Sükseli bir mekânda toplanmış, oturmuş, kararlar almışlar akıllarınca yol haritası çizmiş baylar bayanlar.
Ne olacağını söyleyeyim de aklınızı böyle şeylerle fazla yormayın.
Direnmeyeceksiniz. Direniyor gibi görünüp sükseli mekânlarda laf salatası yapıp adına "toplantı" diyeceksiniz.
Sonuç; "parasını el, dumanını yel alacak"... Bize... Bize zehri kalacak... Çünkü bilinçaltınızda "şeriatın kestiği parmak acımaz" sözü var. Karşı gelecek değilsiniz ya... Her kesin geçtiği köprüden sizde geçeceksiniz. Bu nedenle sözüm yok size...
Ama iki çift lafım var halden anlayana...
Ya dağlardaki pınarlar ne olacak. Hani toprak altına saklanan peri kızlarının gözyaşları karıştığı için tadına doyum olmayan Madran dağının, Gökbel dağının eteklerindeki pınarlardaki kaynak suları... Onları da pazarlıyorlar...
Yakında o suları da borularla "modern" tesislerde şişelerken o dağlarda yaşayan o sularla yazı geçiren kurtlar, kuşlar, ağaçlar ne olacak. Hiç onlar konuşulmuyor. O canlılara sordunuz mu biz yaşam kaynağınız pınarlara el koyuyoruz. Başınızın çaresine bakın dediniz mi?
İnsanoğlu oksijen soluyup karbondioksit salgılıyor, ağaçlar karbondioksit soluyup oksijen salgılıyor. Yaşamak için ağaçlara muhtacız bir zaman sonra doğanın dengesi bozulduğunda ağaçlar yeterli oksijeni üretmediğinde o bacalarından kazandığınız para bi işe yaramadığında.. İşte o bacaların(!) ne işe yarayacağını anlayan anladı.
Anlamayanlara anlayanlar anlatsın.
Çine, 30.07.2019
NOT: Bu yazı AYDIN ve ilçelerinde yeni jeotermal sahalarının açılması ve Çine’nin dağlarında doğal su kaynakları arama ruhsatlarının verilmesi ihalesi haberi üzerine kaleme alınmıştır.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.