- 754 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
.....................
...........................
.....................................................................................................
....................................................................................
......................................................................................................................................
..................................................................................
.................................................
.............................................................................................................................................................................................................
............................................................................................................................................................................
...................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.......................................
YORUMLAR
kadir korkmazoğlu
kural değiller aslında her biri özellik kadar duygunun renklerine , yazmak istediğin varsa eklerim herkesin görüsü vardır , mesala senin duygun ne ? aşkın için önemsediğin.
içi dolu yorum yap sayın yazar :) saygı ile teşekkür ederim.
Ömür boyu aşkın olanaksızlığının üzerine yerleştirilerek, onu olanaklıymış meyanında gösterebilmek adına yapılan toplumsal kamuflaj imlerini, sonradan dayatılmış,öğrenilmiş, doğrusu buymuş gibi gösterilmek çabasındaki nitemleri iyi eleştirmişsiniz.
kadir korkmazoğlu
aşk büyük bir duygu bitmez anlata anlata usta , birazcık anlattım , gerçeklik olarak sevgi ve saygı daha önemli aşkın güzelliğine
cazibesi bol olan düşün farklı renklerine biraz ele aldım , olduğu kadar ama hiç bir aşk yok ki göz yaşı dökmesin ve mutlu olsun . ilahi aşktan gayrisi yok onunda biliyorum usta . baya karışık aşk renkleri var aşkın :)
teşekkür ederim yorum için .
saygı ile