- 557 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Bay bay hoşça kal..
Okuldan bir arkadaşım göstermişti onu. Benden hoşlandığını ve numaramı isteyeceğini söylemişti, tepki vermemiştim. Yemek arasında okulun arkasında arkadaşım yeni geldiğim için okulu, hocaları, öğrencileri falan anlatıyordu.
O sırada geldi yanıma kenara geçmek istedi geçtik akşam benimle konuşmak istediği bir şey olduğunu söyledi ve numaramı istedi. Önce şaşırdım ama verdim numaramı.
Okuldan sonra daha eve gitmeden mesaj atmıştı ben Yasemin numaramı kaydet
neyse konuşmaya başladık. Açıldı bana ama daha çok erken olduğunu söyleyip zaman istedim. Sonrasında okulda konuşmalar başladı bakışmalar. Bir gün yurt mutfağında emri vaki bir teklifle başladık her şeye. Güzel günlerimiz başlamıştı. Her erkeğin isteyeceği ’korunma, sahiplenme, kıskanılma, sevilme’ gibi hisleri yaşıyordum. Okulda yanlışlıkla bir yumruk yemiştim ve dudağım patlamıştı. Yasemin görmüştü bunu ve yumruk atan çocukla tartışmıştı.
Sonra bir kaç arkadaşımın etkisiyle sevmediğini düşünmeye başladım. Ve bitirdim.
Bir kaç hafta alışmaya çalıştım sonra özlem, pişmanlık, acı hepsi bir anda nüfuz etti. Gururumdan dönemedim geri, Ondan bekledim. Bir gün yanıma gelip bana hesap sormaya başladı ’sen benim adımı kullanarak kimi tehdit ediyorsun’ diyordu sinirden çıldırmış bir halde. O öyle söyleyince ben de çıldırmıştım çünkü gururumdan sevdiğimi bile söyleyemeyen benim onun adını kullanarak insanları korkutacak kadar düştüğümü düşünmüştü. Kavga etmeye başlamıştık. Ben ağır konuşmaya başlayınca üstüme yürüdü anlamıştım vuracaktı. Ama geri adım atmadan laflarıma devam ediyordum. Elinin kalkıp yüzüme doğru indiğini gördüm ama hiç karşı koymadım tutmaya çalışmadım. Fakat yanımızda ki arkadaşlarından biri düşünüp Yasemin i tutabilmiş ve o el yüzümde patlamamıştı. Sevdiğim kızın bu hale gelmesine şaşkın kırgın ve kızgındım. Ona baktım gözlerine ve hiçbir şey demeden döndüm gittim. Daha sonra özür diledi konuşmak istedi bizi barıştırmak için bir kaç kişi devreye girdi ama hiçbirini kabul etmedim. Her gece ağladığım kızı, deli gibi sevdiğim Yasemin i sevdiğimi gizledim unuttum dedim.
Arkadaşlarından bira bana teklif etti ve bu ağırıma gitmişti terslemiştim. Sonra Yasemin duymuştu bunu ve yine kavga etmişti.
Gizliden arayıp kapatıyordum hep bir gün yine aradım ama ters giden bir şey olduğunu fark edip hemen kapattım. Sonra mesaj.
Numaramı gizliye almamıştım. Kurtarmaya çalıştım yanlışlıkla oldu falan ama inandığını düşünmüyorum gece uyandım ve bir mesaj, Yasemin den.
Duman sen den daha güzel. Sana bu şarkıyla merhaba dedim. Emre Aydın Hoş çakal bu şarkıyla Hoş çakal diyorum.
Kalbimin bir köşesinde daima yerin olacak
Hoş çakal.
Dayanamayıp sevdiğimi söylemiştim ve barışmıştık. Ama eskisi gibi değildi beni sevdiğini söyleyen kız yoktu mesaj atmıyordu aramıyordu yanıma gelmiyordu. Bu şekilde 2 hafta kadar dayandıktan sonra yine ayrıldım. Ayrılırken ne kadar kötü olduğumu görmüştü. Beni eskisi gibi sevmiyorsun dediğimde tepkisi ’Allah Allah’ bundan ibaretti. Bu kez tekrarı olmayacaktı sevmiyordu ve bir daha dönemezdim ona. Yakın arkadaşıyla aramız iyiydi. Onunla gezer onunla buluşurduk her derdime o koşardı. Sonra bana karşı değiştiğini hissetmeye başladım. Ve düşündüğüm gibi teklif etti bir süre sonra. Önce biraz sinirlendim sonra aklıma Yasemin i kıskandırabileceğim geldi. Kabul ettim. Bir kaç gün konuştuk sonra Yasemin duydu ve Hande yi tehdit etti ayrılmasını beni hala onun sevdiğini kardeşine bunu nasıl yaptığını falan sordu. Tabi ben kıskandırmak için çok büyük bir hata yaptığımı fark etmiştim. Ayrıldım. Yasemin le konuşup özür diledim affettiğini söyledi. Yeniden başlamak üzereydik. Buluştuk ve bana okuldan mezun olmadan benimle tekrar çıkamayacağını okulda gelecek lafları kaldıramayacağını söylemişti bekle beni bir yıl dedi. Bekleyecektim... Konuşuyorduk. Dayanamayıp teklif etti yeniden başladık. Yaz tatiliydi güzeldi ben yurt dışına çıkınca 15 gün kadar konuşamadık. Geldiğimde sınava hazırlanmak için telefonunu falan kapatmıştı. Haberleşemiyorduk. Benden uzaklaştığını anlamıştım. Böyle devam edecekse bitirelim demiştim internette. Cevap vermemişti 1 ay kadar. Ayrıldığımızı düşünmüştüm. Bursa ya gidiyordum Eylül akşamı. Mesaj geldi. Yasemin. Yine tartışmaya başlamıştık. Yine ayrılırsın sen benden demişti. Oysa ben çoktan ayrıldığımızı düşünüyordum. Hayır diyemedim evet aynen öyle demiştim. Bu sefer benden başkalarıyla da görüştüğünü aslında beni aldattığını söylemeye başladı. Hiçbirine inanmadım ama ağırıma gidiyordu. Doğum günümde sevdiğim kızdan ayrılmak, ondan bunları duymak kötüydü. Daha sonra terbiyesiz konuşmalara girmeye başlamıştı ve konuşmayı kestim. Aradan 1 yıl sonra beni mezuniyetine çağırdı ve gittim. Bir kaç fotoğraf bir kaç cümle ve devamlı birbirine kenetlenen gözler. Bundan ibaret bir balo. Balodan sonra hiç konuşmadık. Uzun zaman sonra nişanlandığını duydum. İnanamadım. Hemen mesaj atıp sordum ben olduğumu anlamasın diye çabalayarak.
Benden sonra sevgilisi bile olmamış. Artık hiç konuşmuyoruz hatta severken nefret ediyor benden. Ben ise hala seviyorum onu. 13 Kasım 2009da başladı hikâyemiz.
Bitmediğine inanmaktan başka bir şey yapamıyorum. Yaptığım hataların bedelini ödüyorum. Sebep neydi neden aptalca şeyler fındıkkabuğunu doldurmayacak bahaneler yani dünya güzeli bir kızı elimden kaçırmıştım ben ağlayayım mı söyleyin ne yapayım deliricem ne de aslında çok seviyormuşum ama kaybeden ben oldum aklıma şaşayım enayi…
Sami Arlan..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.